باکس آفیس: Spider-Man: No Way Home پرفروش‌ترین افتتاحیه دوران پاندمی را پشت‌سر گذاشت

در هفته‌ای که گذشت، فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” (Spider-Man: No Way Home) درحالی اکران شد که توانست به دو رکورد مهم سینمایی دست پیدا کند. این فیلم با 253 میلیون دلار فروش در افتاحیه‌اش، نه تنها پرفروش‌ترین افتتاحیه پاندمی را پشت‌سر گذاشت، بلکه با رسیدن به 587 میلیون دلار فروش جهانی، سومین فیلم پرفروش تاریخ در افتتاحیه جهانی لقب گرفت.

این فیلم با درجه سنی PG-13 (مناسب برای افراد بالای 13 سال) و به کارگردانی “جان واتس” ساخته شده و سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های مردعنکبونی با بازی تام هالند می‌باشد. زندیا و بندیکت کامبربچ نیز از دیگر بازیگران “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” هستند.

در ادامه جدول باکس آفیس این هفته،  انیمیشن “افسون” (Encanto) با 6.5 میلیون دلار فروش در جایگاه دوم ایستاد و فیلم موزیکال “داستان وست ساید” به رتیه سوم جدول سقوط کرد. این فیلم در دومین هفته اکرانش تنها 3.4 میلیون دلار فروش داشت که مجموع فروش جهانی‌اش را به رقم 27 میلیون دلار می‌رساند.

فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” (Ghostbusters: Afterlife) به کاگردانی “جیسون رایتمن” هم بعد از چهار هفته اکران این هفته 3.4 میلیون دلار دیگر فروش داشت تا مجموع فروش جهانی‌اش به رقم 174 میلیون دلار برسد.

فیلم پرستاره “کوچه‌ی کابوس” (Nightmare Alley) به کارگردانی “گی یرمو دل تورو” هم عملکرد ضعیفی در گیشه داشته و درحال حاضر با 3 میلیون دلار فروش، در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی سینمای هالیوود قرار گرفته‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم