قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای که باید آن‌ها را بشناسید

امروزه تعداد زیادی انیمه منتشر شده و این مجموعه به علت داشتن کاراکترهای بیش از حد قوی مشهور است. رد پای این قهرمانان را می‌توان از “هنر شمشیر زنی آنلاین” (Sword Art Online) و قهرمانش “کیریتو” (Kirito) دنبال کرد که یکی از معروف‌ترین شخصیت‌هاست.  بعضی از آنها بعد از مرگ به دنیای دیگر رفتند و قدرت ماوراء طبیعی کسب کردند و شکست ناپذیر شدند، یا از کودکی این گونه تربیت شدند تا قویترین باشند. به هر حال می‌توان گفت قهرمانهای ابر قدرت، این ژانر را اشباع کرده‌اند. در زیر لیستی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای آورده شده.

انیمیشن‌های ایسکای پر از قهرمان‌های فوق قوی است. علت هجوم این شخصیت‌ها، تمایل طرفداران به دیدن قهرمان‌هایی است که دشمنان خود را کامل از بین می‌برد البته بعضی هم از این ژانر خسته شده‌اند. کاراکترهای زیادی را می‌توان نام برد که می‌توانند با چرخش مچ دست آدم بکشند و یا حتی بدتر از آن با یک نگاه ساده. از انیمه “بدون بازی زندگی هم نیست” (No Game No Life) و دو خواهر و برادر گرفته که به”جای خالی”(Blank) شناخته می‌شوند تا شخصیت‌های جدیدتری مثل “شین” (Shin) از انیمه “نوه جادوگر”(Wise Man’s Grandchild) قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ای در اینجا جمع شدند. با پروشات همراه باشید تا با قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای آشنا شوید.


15. سورا و شیرو ” بدون بازی زندگی هم نیست” (Sora And Shiro – No Game No Life)

شیرو و سورا با هم هستند چون هیچ وقت بدون همدیگر دیده نشده‌اند. هر دو به شدت باهوش هستند و در کنار هم خیلی قوی می‌شوند. شیرو و سورا به نام “جای خالی” شناخته می‌شوند و گروهی شکست ناپذیرند. حتی با اینکه به دنیایی منتقل شدند که باید با خدایان بجنگند، هیچ وقت ناامید نمی‌شوند و به راحتی آن‌ها را شکست می‌دهند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره گربه سیاه که برای هالووین عالی هستند و حتماً باید تماشا کنید


14. نائوفومی ایواتانی “ظهور قهرمان سپر” (Naofumi Iwatani – The Rising Of The Shield Hero)

این انیمه در ابتدا جنجال زیادی به وجود آورد و انتقادهای زیادی داشت، ولی با این وجود، هنوز هم یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای چند سال اخیر را دارد. در ادامه داستان این نکته منفی به نقطه قوت این انیمه تبدیل شد چون مخاطبان اصلاً نمی‌توانستند روند ادامه داستان را پیش بینی کنند. علی رغم محافظ سپر بودن که بین بقیه قهرمانان ضعیف‌تر محسوب می‌شود، نائوفومی در دفاع بی‌نظیر است و گاهی می‌تواند با برخیاز سپرهایش، حمله هم بکند. فکر استفاده از سپر شیطانی که اوقات ذهنش را فرا می‌گیرد، ترکیبی از نقاط قوت او را نشان می‌دهد.


13. هاجیمه ناگومو “از معمولی تا قوی‌ترین جهان” (Hajime Nagumo – Arifureta:From Commonplace To World,s Strongest)

دقیقاً مثل نائوفومی، هاجیمه هم جدی گرفته نمی‌شد و معتقد بودند که یک احمق به تمام معناست که کاری از دستش بر نمی‌آید. هاجیمه یک ضد قهرمان است که بعد از این که به خاطر ضعیف بودن مسخره شد، تمام تلاشش را کرد تا قوی شود. تنها تفاوت آنها این است که هاجیمه شخصیتی سادیستی دارد و از تغییرات ناگهانی و قدرتش استفاده می‌کند تا با دشمنانش بجنگد. او حتی می‌توانند بدون هیچ تلاشی به افراد آسیب بزند که به نوبه خود یک شاهکار است.


12. سنکو ایشیگامی ” دکتر استون” (Sekuu Ishigami- Dr.Stone)

قدرت، صرفاً از خشن بودن نمی‌آید. گاهی می‌توان مانند سنکو با نبوغ به قدرت رسید. بعد از بیدار شدن در “دنیای سنگی” او شروع به ساختن تمدنی برای خودش می‌کند. وقتی که مثل یک سنگ شده بود حتی حساب روزها را در ذهنش داشت و اینکه دیوانه نشد یک معجزه است اگر چه که طرفدارانش معتقدند دیوانه است که تلاش می‌کند تمدن را به حالتی مثل قبل برگرداند. قبل از اینکه همه چیز خراب شود.


11. هاروتو “پیدایش حواس هفتگانه” (Haruto-Seven Senses Of The Reunion)

“پیدایش حواس هفتگانه ” بیشتر به خاطر طرح و داستان بدش معروف است نه به خاطر قهرمان فوق قویش، هاروتو. هرچند این واقعیت که او واقعاً قدرتمند است، انکار ناپذیر است. هاروتو یکی از قوی‌ترین شخصیت‌هاست و می‌توان او را پیش درآمد شخصیت کیریتو در نظر گرفت. او توانایی‌های درخشان و هوش خوبی دارد و می‌تواند هاله‌ها را دستکاری کند. با اینکه خیلی کم از اسلحه استفاده می‌کند، ولی باز هم در جنگ‌ها پیروز می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره هنر و موسیقی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


10. سیا ریوگوین “قهرمان محتاط: قهرمانی قدرتمند اما به شدت محتاط” (Seiya Ryuguin- Cautious Hero: The Hero Is Overpowered But Overly Cautious)

سیا یکی از ابرقدرت‌های جدید انیمه است و حتی در عنوان انیمه به ابرقدرت بودن او اشاره شده. پس چه توقعی دارید؟ شرط می‌بندم حدس می‌زنید که برای کشتن یک اسلایم سطح یک اصلاً محتاط نیست. هر چند سیا ابر قدرت است اما از جنگ با دشمنانی که مطمئن نیست می‌تواند شکستشان دهد، امتناع می‌کند. و با فکر به اینکه هر کسی که ملاقات می‌کند یک بیماری کشنده دارد خودش را آزار می‌دهد. با این که یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای است محتاط بودن باعث می‌شود در انتهای لیست قرار بگیرد.


9. ماماکو اوساکی “مادرت و ضربه زنجیر دوتایی رو دوست داری؟” (Mamako Oosuki- Do You Love Your Mom And Her Two-Hit Multi-Target Attacks?)

شما چه کار می‌کنید اگر با مادرتان به دنیای دیگری منتقل شوید؟ و چه کار می‌کنید اگر مادرتان در آن دنیا خیلی از شما قوی‌تر باشد؟ این سوالها موضوع اصلی انیمه “مادرت و ضربه زنجیر دوتایی رو دوست داری؟” است. ماماکو و پسرش برای نسخه بتا یک بازی ویدیویی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. هدف این بازی تقویت رابطه والدین و فرزندان است. ماماکو در نهایت با دو شمشیر قدرتمند بازی را به پایان می‌رساند.


8. دیابلو “چگونه ارباب شیاطین را احضار نکنیم؟” (Diablo-How Not To Summon A Demon Lord)

دیابلو که نام واقعی‌اش تاکوما ساکوموتو هست، به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی مورد علاقه‌اش، MMORPG Cross Reverie به دنیای آن بازی احضار می‌شود و می‌فهمد که شخصیت او پادشاهی شیطانی است که می‌تواند هر کسی را شکست دهد. حتی اگر آنها اسلحه‌های بهتر داشته باشند و یا درجه بالاتری باشند.


7. سادائو مائو “شیطان نیمه وقت” (Sadao Maou- The Devil Is A Part-Timer!)

در لیست قهرمانان شیطانی، سادائو یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای است. سادائو شیطانی است که به خاطر اینکه از قهرمان امیلیا شکست نخورد، از دنیای خودش فرار می‌کند.  با اینکه به نظر بی آزار می‌رسد اما فراموش نکنید که در واقع یک شیطان است. او هنگام آمدن به زمین تقریباً تمام قدرت‌هایش را از دست می‌دهد اما هنوز توانایی‌های فوق العاده ای مثل کنترل ذهن، جابجایی اجسام از راه دور، زنده کردن و آسیب رساندن به دیگران با خیره شدن به آن‌ها را دارد.

همچنین بخوانید: ویرانگرترین شخصیت‌های انیمه که همه جا را نابود می‌کنند


6. شین ولفورد “نوه جادوگر” (Shin Wolford-Wise Man’s Grandchild)

شین یکی دیگر از قهرمانان جدید انیمه است. وقتی شین به دلیل ناشناخته‌ای مرد، به عنوان نوه مرلین ولفورد، که از قضا قویترین جادوگران جهان است، به دنیا بازگشت. شین به شدت قوی است و می‌تواند از اطلاعات زندگی گذشته‌اش برای قدرتمندتر شدن استفاده کند. فقط نکته اینجاست که خودش نمی‌داند چقدر قدرتمند است در خیلی از جاها زمانش را تلف می‌کند.


5. کیریگایا کازوتو “هنر شمشیر زنی آنلاین” (Kazuto Kirigaya- Sword Art Online)

حتماً اسم شخصیت کیریتو در زمان انتشار این انیمه به گوشتان خورده. در حالی که اسم واقعیش، کیریگایا کازوتو است. اما بعد از این که برای مدتی طولانی در یک بازی گیر می‌کند، همه او را با نام کاراکترش صدا می‌کنند. کریتو برای نسخه بتای این بازی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و از آنجا که یک بازیکن انفرادی، است مطمئناً بازیکن قدرتمندی است. پس مطمئناً اگر یک ریئس را کتک بزنید آن هم وقتی در حال مرگ هستید، این تعجب آور است و نشان‌دهنده قدرت شماست.


4. تانیا فون دگوره چاف “حماسه تانیای شیطانی” (Tanya Von Degurechaff- Saga Of Tanya The Evil)

قبل از اینکه در وسط جنگ به عنوان یک دختر ۱۳ ساله تناسخ پیدا کند، تانیا یک حقوق بگیر ساده و بسیار خشن بود. به همین خاطر توسط یکی از اطرافیانش کشته شد و توسط یکی از خداها که چون او به این جور چیزها اعتقاد ندارد او را “موجود ایکس “می‌نامد، به دنیا برگردانده شد. تانیا برای تبدیل شدن به یک سرهنگ درجه یک بسیار تلاش می‌کند و همچنین در جادوگری استاد است. او سنگدل و بی رحم است و می‌تواند بدون هیچ عذاب وجدانی دشمنانش را بکشد.


3. ریمورو تمپست “زمانی که به عنوان اسلایم، تناسخ پیدا کردم” (Rimuru Tempest- That Time I Got Reincarnated As A Slime)

ریمورو رئیس مهربانی بود که به اشتباه به جای یکی از اطرافیانش کشته شد. و در عوض به عنوان یک اسلایم در دنیایی دیگر تناسخ پیدا کرد و مهارتی به نام “درنده” را فرا گرفت که به او اجازه می‌داد با جذب چیزهایی مانند علف یا حتی دشمنانش مهارت آنها را کسب کند. اگر فکر کردید اسلایم بودن یک نقش ضعیف است پس در اشتباهید چون ریمورو یکی از قوی‌ترین قهرمانان انیمه در سال‌های اخیر است.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های فراطبیعی انیمه که براساس داستان‌های عامیانه ژاپن خلق شده‌اند


2. ایزایوئی ساکاماکی “بچه هاییکه از یه دنیای دیگه میان دچار مشکل میشن مگه نه؟”(Izayoi Sakamaki- Problem Children Are Coming From Another World, Aren’t They?)

ایزائویی قهرمان اصلی این سریال‌هاست با اینکه دو تای دیگر هم به شدت قدرتمند هستند، ولی ایزایوئی قوی‌تر به حساب می‌آید. مغرور و کمی منحرف، تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهند خوشگذرانی است. به همین دلیل یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای است.


1.  اینز اول گون “ارباب” (Ainz Ooal Gown- Overlord)

اینز یک انسان عادی بود تا زمانی که به “ایگدراسیل” منتقل شد و تبدیل به کاراکتر بازی خودش شد و تبدیل شد به کسی که هیچ عواطف انسانی ندارد. شاید بتوان گفت او سردترین قهرمان انیمه‌هاست. چون خیلی در بازی پیش رفته بوده، به شدت ماهر است و امتیازات ویژه‌ای دارد که او را به شدت قدرتمند کرده. او یک زرادخانه جادو، اسلحه و کلی استراتژی در آستین خود دارد و قادر است بدون سختی هر کسی را شکست بدهد. او حتی برای کشتن یکی از قویترین مزدوران بازی به سادگی به او ضربه زد و او مرد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (142)

بستن فرم

  1. شخصیت هایی مثل ارن هم درست مثل ریمورو و تانیا بعد از مرگ ایسکای میشن و قدرتشون چندین برابر میشه خیلی عجیبه که داخل لیست نیست، ترتیب درست لیست از نظر من اینطوریه :
    1 ارن
    2 ناروتو
    3 زنو
    4 ریمورو
    ۵ آینز
    ۶ سایتاما

    پاسخ

  2. Kaneki

    آبان 30, 1401

    واقعا که کارکتر هایی که فیلم هندی میبین زیاد داریم

    پاسخ

  3. Kaneki

    آبان 30, 1401

    داداشام ابجیام اون کاراکتر های که میگین قوی مثل گوکو سایتاما به قول خودمون مسخرشو دیگه در اوردن باید قدرتی داشته باشن که قابل باور باشه مثل قدرت های کانکی کن کریتو یاتو وگرنه اگه به طراحی بیشتر قدرتمند بودنه انوس و وانگ لینگ رو دس ندارن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Kaneki

      آذر 1, 1401

      اکوتو سای
      هاجون
      فدرین
      و… و … :Ok

      پاسخ

      • RIMURU در پاسخ به رهام

        آذر 2, 1401

        ایسکای نیستن

        پاسخ

        • اال در پاسخ به RIMURU

          آذر 3, 1401

          یاگیری روفاس
          حالا چی ؟؟

          پاسخ

        • رهام در پاسخ به RIMURU

          آذر 8, 1401

          کلنکی ایسکایه؟

          پاسخ

  4. ارن یگر شورشی

    آبان 26, 1401

    ناروتو و ارن >>>>>>>>>> بقیه شخصیت ها

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به ارن یگر شورشی

      آبان 27, 1401

      حولصه دلقک بازیاتو کسی نداره
      با یه خداحافظی خوشحالمون کن

      پاسخ

      • ارن یگر شورشی در پاسخ به Stan

        آبان 27, 1401

        ببین کی داره به کی اینو میگه این ها رو که ما باید به تو بگیم زود باش برو خوشحالمون کن tenor.com/view/eren-yeager-manipulation-do-it-gif-25938216

        پاسخ

    • رهام در پاسخ به ارن یگر شورشی

      آبان 27, 1401

      اره داش تو راست میگی

      پاسخ

  5. ارن یگر شورشی

    آبان 26, 1401

    اگه بخوام بی طرفانه رتبه بندیشون کنم:
    1 ارن
    2 ناروتو
    3 ریمورو
    4 اینز
    5 کیریتو
    6 سایتاما

    پاسخ

    • Stan در پاسخ به ارن یگر شورشی

      آبان 27, 1401

      این گفته اولن ایسکای
      بعدشم همه اینا رو هم جزئ سیصد تا کرکترم نیستن

      پاسخ

    • Hhhhhhh در پاسخ به ارن یگر شورشی

      دی 23, 1401

      حاجی وقتی میبینم یه اتک فن که هنوز انیمه ندیده میاد نظر میده خندم میاد ریمورو کل اتکو سولو می‌کنه چی واسه خدت رتبه بندی کردی سایتاما با یه مشت کل اتکو سولو می‌کنه امان از اتک فنا حالا چند تا از رتبه هایی که گفتی رو بهت گفتم ولی ۱۰۰ ها شخصیت دیگه هم هست که ارن جلوشون سوسک میشه

      پاسخ

      • ارن یگر شورشی 🗿 در پاسخ به Hhhhhhh

        دی 24, 1401

        استاد هاجیمه چند تا کامنت بالاتر توضیح داده چرا ارن به راحتی همشون رو شکست میده

        پاسخ

        • اال در پاسخ به ارن یگر شورشی 🗿

          دی 25, 1401

          منظورت استاد هاجیمه دلقکیاما با دکترای دستکاری کردن ویکی پدیاست؟

          پاسخ

          • ارن یگر شورشی 🗿 در پاسخ به اال

            دی 26, 1401

            چطور جرئت می کنی در مورد استاد هاجیمه اینطور حرف بزنی معلومه که هیچی از انیمه و مانگا سرت نمیشه
            ویکی پدیا که اصلا سایت معتبری نیست فقط میتونیم امیدوار باشیم آدمای باسوادی مثل استاد با صرف وقتشون و اصلاح کردنش اون رو به سایت بهتری در آینده تبدیل کنن اگه فکر می کنی که استاد اطلاعات غلطی رو منتشر کرده میتونی مدارکت رو ارائه بدی تا ما هم ببینیم

            پاسخ

            • اال در پاسخ به ارن یگر شورشی 🗿

              دی 27, 1401

              مدارکم؟ حالا خودتون دارین اعترافم میکنین؟
              قبلا میگفتیم خودت ادمینی دستکاری کردی ویکی پدیارو میگفت نه نکردم الان میگی کرده ؟؟
              دانش هاجیمه دلقکیاما:ارن قویترین چون ایسکای میشه با اینکه دنیاش حتی ایسکای نیست و بی منطقه
              ارن از سایتاما قویتره چون ویکی پدیا گفته
              ارن میتونه چندین سیاره رو نابود کنه با دیسی و ای پی در حد کشور
              حالام دیبانک: اصلا گیریم ارن ایسکای بشه مگه همشون مثل همن؟
              مثلا با بخشایش خدایان رو داریم که یه نفر توش سطحش در حد یه شهر نیست یا تناسخ به عنوان یه شمشیر یا اور لرد که به جز اینز و گیلد قدیمیش با یه نفر دیگه هیچکس حریف حتی گون از هانتر هانتر نمیشه
              از یه طرفم تناسخ به عنوان اسلایم که مولتیورسال و حتی(احتمالا احتمالا ) لاو اوتر(پرایم ولداناوا) رو دارن
              So i’m a spider so what که چند نفر با قدرتی سطح سیاره ای با توانایی هایی مثل خم کردن فضا و زمان یا دستکاری زمان توش هستن
              مدرک باز هم بخوای میتونم نشونتون بدم
              فکر کنم انقدری دارم که کل منطق شما و هر اتک فن تعصبی دیگه رو دیبانک که هیچ هر طور بخوام تغییر بدم

              پاسخ

  6. Dan

    آبان 25, 1401

    حالا کار ندارم ولی وقتی کسایی مثل اینا یا هاجون یا کریتور هست چطور بعضی ها میگن سایتاما 😐 مانگاش رو خوندم ولی سایتاما خودش رو هم پاره کنه انگشت کوچیک اینا نمشه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به Dan

      آبان 25, 1401

      بگم کریتور وجود نداره و در واقع یه سطحه که قوی ترین جادوگران اون کازمالجی بهش میرسن کسی مث باتلر و ماریا
      سایتاما کلا یه فیت خیلی قوی تو مانگا داشت اونم مولتی گلکسی بود کسی مثل گوکو حتی تو بیس فورم پارش میکنه

      پاسخ

      • F در پاسخ به رهام

        آبان 26, 1401

        و شما خودتون قبلنا می‌گفتین سایتاما می‌تونه ریمورو رو بزنه 😂😂
        یادته بحث میکردیم؟😂

        پاسخ

        • Stan در پاسخ به F

          آبان 27, 1401

          رهام دو سال پیش :
          سایتاما اومنی ورساله

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Stan

            آبان 28, 1401

            وای نگو یزید

            پاسخ

            • Stan در پاسخ به رهام

              آبان 29, 1401

              خاطرات تباهیو یادآوری کردم🙌✊🗿

              پاسخ

        • رهام در پاسخ به F

          آبان 28, 1401

          وای نگید واااای

          پاسخ

      • Dan در پاسخ به رهام

        آبان 28, 1401

        مانگاش و مانگای فنبویش رو خوندم با اون حالتشم جز 10 تای اول یا انگشت کوچیکه هاجون هم نمیشه

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Dan

          آذر 1, 1401

          میدونم داداش

          پاسخ

  7. رهام

    مهر 1, 1401

    برای اونایی که حتی از اسکیل سر در نمیارن بگم که ریمورو و انوس جزو ۱۰ تای برتر تو تاپ تن انیمه نیستن
    اکوتو سای
    هاجون
    بتلر
    ماریا
    فدرین
    زئوس(رکورد)
    آدام(رکورد)
    کامی تنچی
    گیلگامش
    شیکی
    و…

    پاسخ

    • Mohammadreza در پاسخ به رهام

      آبان 24, 1401

      به نظرم خوبه اما چند تا ایراد داره رتبه یک حق مسلم آینز ال گون هست در این شکی نیست اما شخصیتی مثل گیلگمش(فیت) نیومده یا دیابلو باید جایگاهش بهتر بود کیریتو قویه اما باید جایگاهش پایین تر بود نائوفومی هم باید بالاتر بود جایگاهش

      پاسخ

      • اال در پاسخ به Mohammadreza

        آبان 24, 1401

        آینز حتی تو ایسکای هم تو پنج تا نیست نائوفومی لایت ناول ایزایویی رمیورو آنوس و یاگیری میخورنش

        پاسخ

    • Dan در پاسخ به رهام

      آبان 28, 1401

      پس توری بات چی ؟ برای شکست دادن هرکس فقط کافی پاکش کنه

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به Dan

        آبان 29, 1401

        آواتار نویسندس
        و اینکه تو خود دراگون بال نبوده
        و فقط گفته شده آواتار آکیرا توریاماس
        چیز زیادی ازش معلوم نیست
        و در ضمن آواتار نویسنده دراگون باله که چندان کازمالاجی بزرگی نداره که در حد اینا بگریمش

        پاسخ

  8. Stan

    شهریور 18, 1401

    ایزایوئی>>>>>کل لیست

    پاسخ

  9. Nod32

    مرداد 18, 1401

    همه انیمه ها رو دیدم هر چند بعضی ها رو نپسنیدم و ادامه ندادم. دو مورد اصلا در بحث قدرت جز لیست دیدم تعجب کردم چون بیشتر انیمه کمدی بود تا قدرت.. به 3 تای اول فقط اشاره میکنم. اگه قدرت رو ملاک 1000 بزاریم. یک اینز دونو 1000 و ووم ریممو 999 میشه و سه 100 به پایین چون فرقی نداره. تا اینجای انمیه ها موافقم اینز دونو اول باشه. اما اگه مانگا بود یه کم فرق میکرد و ریمورو احتمالا اول بود. ولی تعجب کردم دو رو چجوری اون شخصیت گذاشته ور حالی شاید 100 بش بدیم از هزار و ریمورو 999. درباره ریمورو بگم که قدرت اصلی ریمورو هنوز در حد 10 درصدم تو انیمه نیومده در اصل قدرتی داره که می تونه جهان رو باز نویسی که. هر چند بار بخواد دوباره برگرده و زمان رو دستکاری کنه. چه گذشته و چه اینده. البته ن هنوز

    پاسخ

    • اال در پاسخ به Nod32

      مهر 2, 1401

      ایزایویی بین اینا از همه قویتره بعد ریمورو بعد نائوفومی(لایت ناول)

      پاسخ

    • رفیق در پاسخ به Nod32

      مهر 11, 1401

      عصای اینز رو یادت رفتا! باهاش میتونه دنیا رو تغییر بده!

      پاسخ

  10. ناوا

    اردیبهشت 29, 1401

    به نظر من باید رتبه آینز رو با ریمورو عوض کنن شاید تو انیمه آینز قویتر به نظر بیاد ولی من مانگا ریمورو رو خوندم اون خیلی قویتره به مولا زیادی قویتره

    پاسخ

    • رفیق در پاسخ به ناوا

      مهر 11, 1401

      مخالفم مانگا و لایت ناول اورلرد اینز هم هست علاوه بر این اینز یه تشکیلات کامل داره! تازه افرادش هم مثل دیوونه ها بهش وفاداران و یه جور انگار می پرستنش! کلی هم پول و زراد خانه اسحه از چیز های نایاب و افسانه ای داره عصای دستش هم هست که میتونه جهان رو دچار تغییر کنه! بعد باز ریمورو قوی تره؟!

      پاسخ

  11. Kanato

    اردیبهشت 26, 1401

    کیریتو و آسونا رو کاش با هم میزاستند و اون یکی دوستش پسری که موهاش زرد بود و اسمش نمی دونم اونی که شمشیر گل یخی رو داشت دادش کیریتو

    پاسخ

  12. سجاد

    بهمن 12, 1400

    چراکیریتو5هست؟میتونه3یا2هم باشه.چرااسونانیست؟

    پاسخ

    • پوکرمن در پاسخ به سجاد

      بهمن 13, 1400

      خب کریتو خیلی ضغیفه همین که شماره پنجه باعث تعجبه

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به پوکرمن

        بهمن 13, 1400

        فقط ازسورا و شیرو و سنکو قویتره
        اونا هم جنگجو نبودن

        پاسخ

      • سیامک در پاسخ به پوکرمن

        بهمن 19, 1400

        بیاپایین بچه الکی حرف نزن.ندیدی کیریتوچطوری زد گابریل رو نصف کرد.کیریتو مثل بقیه ترسونیست چرت و پرت نگین

        پاسخ

        • اوتاکو* در پاسخ به سیامک

          بهمن 20, 1400

          ببین کیریتو هرکاریش کنی تو این لیست خیلی خیلی ضعیف به حساب میاد تو ده تا جا نمیگیره اینایی که اینجان نابود کردن یه کشور یا حتی قاره براشون کاری نداره ریمورو که تو لایت ناول اصلا رفت خدا شد اون بحثی نداره

          پاسخ

          • کیریتو در پاسخ به اوتاکو*

            اسفند 7, 1400

            ایسکا همش مسخرن جز هنرشمشیرزنی انلاین معلوم نیست چطوری الکی به بقیه قدرت میدن چرت و پرتن توهروقت قوی تر ازگابریل میلر پیداکردی بهم بگو.کیریتو به این قشنگی و قوی ای باید ازاینا پایین ترباشه؟

            پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به سیامک

          بهمن 21, 1400

          کیریتو دیگه کیه خو همون گابریل هم چیزی نیست درسته شیطان وبد که بود اینا دیگه همه از سطح الهه و خدا بالاتر میرن

          پاسخ

        • پوکرمن در پاسخ به سیامک

          بهمن 29, 1400

          الان یبار ساو رو دیده باشی من خودم پنج بار دیدم بخاطر همین میگم کیریتو یی که اینقده گندش کردی پشمم نیست خود حتی اریفوتا که مهارت اصلیش جنگ نیس بلکه کیمیاگری بود هم نمیتونه ببره بعد

          پاسخ

  13. حسین

    بهمن 6, 1400

    اما خب ریمورو اگه لایتو نولشو بیارن از همه قوی تره حتی میره در حد زنو و همینطور آنوس و سئیچی هم همینطور و وقتی که کیریتو رو اوردی باید لوگ رو هم میوردی خیلی اشکال داره

    پاسخ

    • پوکر من در پاسخ به حسین

      بهمن 6, 1400

      الان زنو و انوس و سئیچی رو تویه حد گذاشتی😏😏😏
      ریمورو همین الانم از انوس قویتره اون هیچ ولی اینو بگم بمیره هم به زنو نمیرسه منم لایت ناول رو خوندم میگم

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به پوکر من

        بهمن 13, 1400

        اوهوم آنوس قوی‌تر نیست بعدم سئیچی و لوگ نهایتش یه شهرو نابود کنن البته از کیریتو که قدرت تخریبی تقریبا نداره و قدرتش تو شمشیره برترن

        پاسخ

        • پوکرمن در پاسخ به اوتاکو *

          بهمن 29, 1400

          نه ببین برا اثباتش میگم این ریمومرو هرچی رو بخوره قدرتش رو جذب میکنه دیگه حالا انوس حملاتش روی ریمورو جواڀ نمیده توی اول انیمه تقریبا نسبات به همچی مقاوم شد الان اگه انوس بهش حمله کنه راحت فقط بهش نزدیک میشه و میخورتش تنها شانسی که انوس داره تغیر خط زمانی هستش که اونم خیلی اینجا متاسفانه بکار نمیاد پس ریمورو از انوس قویتره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به پوکرمن

            مهر 1, 1401

            ربطی ندارع اصلا یارو ۱۰۲ بعدیه ریمورو ۷ بعدی اصلا قابل مقایسه نیستن

            پاسخ

            • اال در پاسخ به رهام

              مهر 2, 1401

              ریمورو پنج بعدیه
              اون سیلور سی هم دیبانک شده تا جایی که میدونم ولی آنوس باز هم ۶ تا ۱۲ بعدیه

              پاسخ

              • رهام در پاسخ به اال

                مهر 2, 1401

                نه دیبانک نشده اما میگفتن ۹۹ بعدیه نه ۱۰۳ بعدی نمیدونم درست حالا

                پاسخ

                • اال در پاسخ به رهام

                  آذر 4, 1401

                  دیبانکه میگفتن انوس ۳۰ درصد هایپره ۱۰۰ درصد لاو اوتر اون دیبانک شد کردنش های کامپلکی

                  پاسخ

      • Behrad در پاسخ به پوکر من

        خرداد 15, 1401

        باهوش ریمورو از انوس ضعیف تره😂
        انوس خیلیی قویه
        ی نفر هم هست اسمش درست یادم نیست ولی خیلیی قویه حتا از انوس و و ربمور و akuto از همه شخصیتا قوی تره
        Akuto هم ریمورو و انوس جلوش چیزی نیستن

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Behrad

          مهر 1, 1401

          در حال حاضر اکوتو سای قوی ترین کرکتر انیمه هستش با فیت ۲ لایه در های اوتر

          پاسخ

        • Hajun در پاسخ به Behrad

          مهر 17, 1401

          من کاری ندارم کیه ولی هاجون ریمورو آنوس با اکاتو سای با اونی که اسمش یادت نمیاد رو تو سه ثانیه میخوره

          پاسخ

          • رهام در پاسخ به Hajun

            دی 29, 1401

            حاجون حتی های اوتر هم نیست
            توی ساختار کازمالجیش هیچ تعریفی از کاردینال غیر قابل دسترسی یا ریلیتی_فیکشن نداره
            میشخ گفت تهش اوتر+

            پاسخ

          • رهام در پاسخ به Hajun

            دی 29, 1401

            که در مقابل اکوتو یا فدرین یا شیکی هیچی نیست رسما

            پاسخ

      • .. در پاسخ به پوکر من

        مهر 1, 1401

        انوس نمیمیره و راحت ریمورو رو شکست میده

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به ..

          مهر 1, 1401

          اصلا ربطی نداره حرفت
          انوس یه کرکتر ۱۰۲ بعدیه هایپرورسال
          ریمورو یه کرکتر ۷ بعدی کامپلکس مولتیورسال

          پاسخ

        • اال در پاسخ به ..

          مهر 1, 1401

          این چیزیه که جفتشون دارن
          آنوس لایت ناول ۱ سی هست های کمپلکس مولتیورسال ریمورو ۲ ای هست آنوس میبره

          پاسخ

      • Hajun در پاسخ به پوکر من

        مهر 17, 1401

        از ژنو خیلی قوی تره چون
        زنو لولش یونیورسه
        ریمورو مولتیورس یا شاید تو ولیوم جدید هایپر ورس

        پاسخ

        • رهام در پاسخ به Hajun

          دی 29, 1401

          زنو چجوری تیرش یونیورساله وقتی یه مولتیوری رو تو یه تایم لاین دیگه به هیچی تبدیل کرده
          بعدم داش چرا داری اسم ساختار میگی هایپرورسال
          مولتیورسال اینجوری باید بگی
          بعدم ریمورو ۵ بعدی و مولتی کمپلکسه

          پاسخ

  14. احسان

    دی 15, 1400

    پس آسونا و آلیس از سورد ارت انلاین کو؟
    اگه شخصیت های منفی و دشمن هم حساب باشن پس باید گابریل میلر از سوردارت انلاین باشه اخرش خیلی قوی شد تبدیل به شیطان شد همه رو راحت میبره

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به احسان

      بهمن 14, 1400

      نگاه کن هیچکدوم از شخصیت های سورد آرت آنلاین که ممکنه توسط کیریتو و بقیشو شکست بخورن قوی به حساب نمیان

      پاسخ

  15. بی نام

    دی 1, 1400

    لیست رو آپدیت کنین آنوس ولدیگورد از انیمه عدم صلاحیت در آکادمی پادشاه شیاطین میتونه با یه اشاره همشون رو به چخ بده

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به بی نام

      دی 1, 1400

      خداهایی که میکشته والا فرقی با روحایی که تو خوده انیمه ریمرورو میکشه ندارن ریمورو و آینز قویترن مخصوصا ریمورو و به آپدیت باشه سئیچی و لوگ (این جدیدا ) باید بیان

      پاسخ

      • یحیی در پاسخ به اوتاکو *

        دی 3, 1400

        به نظرم سئیچی کلا قوی ترینه چون به طرز مسخره ای میتونه هر جادویی رو که بخواد بسازه و هر کاری بکنه

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به یحیی

          بهمن 15, 1400

          هر جادویی به دردی نمیخوره وقتی چیزایی هستن که قبل حرکت با سرعت نور کل زمینو و خودشو تجزیه می کنن

          پاسخ

    • پوکرمن در پاسخ به بی نام

      دی 1, 1400

      انوس توی ژانر ایسکاس نیس

      پاسخ

  16. Otako

    آذر 30, 1400

    لیست باید آپدیت شود چون ایزوکو میدوریا هم بسیار قویه مخصوصا وقتی که قدرت ۸ نفر گذشته رو میگیره

    پاسخ

    • ایران در پاسخ به Otako

      آذر 30, 1400

      تیتر مقاله رو خوندی اصلا ؟ گفته انیمه های ایسکای مای هیرو انیمه ایسکایه ؟ باو کمی دقت

      پاسخ

    • پوکرمن در پاسخ به Otako

      آذر 30, 1400

      میدوریا کی اومد توی ژانر ایسکای من نفهمیدم😂😂😂😂

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به Otako

      آذر 30, 1400

      مگه مای هیرو اکادمیا انیمه ایسکایه 😐بعد هم باید انیمه های زیاد دیگه ای مثل دراگون بال رو ببینی تا معنی قدرت رو بفهمی

      پاسخ

  17. اوتاکو *

    آذر 25, 1400

    و دکتر سنگ همون دنیا بودا دنیای جدید نبود مثل ۲ میلیون سال اولش شده بود فقط

    پاسخ

  18. اوتاکو *

    آذر 25, 1400

    لیست بزودی باید بروزرسانی بشود وقتی که این جدیدا تموم بشن حتما شخصیت اصلی های انیمه Shinka No Mi و شخصیت تناسخ بهترین قاتل جهان هم باید بیان

    پاسخ

  19. Amir

    آذر 24, 1400

    سلام ریمور کسیه که از سایتاما و اینر هم قویتر بنده تا جلد 18 ناول خوندم و این رو به جرعت میگم البته فعلا در انیمه واقعا ضعیف تره ولی درکل قدرت اصلی ریمور قدرت یک خداست اما توانایی این رو داره که در کسری از ثانیه چندین دنیا بسازه و خراب کنه و اینکه نائوفومی هم قدرتش تقریبا در سطح آینز هست و قدرت ایزائویی هم بیشتر از آینز

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Amir

      آذر 25, 1400

      همرو دیدم و ایزایوئی و نائوفومی با اختلاف متوسط ضعیف ترن ریمورو که چند تا دنیا میسازه رو با سایتاما مقایسه میکنی ؟

      پاسخ

    • پوکرمن در پاسخ به Amir

      آذر 26, 1400

      حاجی سایتاما با 15 درصد قدرتش یه مولتیورس و امنی ورسو پوکند باچندتا مشت زد یه خدارو نابود کرد الان ریمورو فک میکنی به انداز سایتاما قویه اغا یه وری به قاضی نرو منم خوندم ولی با تمام اطمینان میگم ریمورو حتی نمیتونه سایتاما رو مجبورکنه از 16درصد قدرتش استفاده کنه

      پاسخ

      • ایران در پاسخ به پوکرمن

        آذر 26, 1400

        داش تن نرو با مشت مولتیورس و امنی ورس نابود نکرده 😄😄 باو یه یونیورس بود

        پاسخ

        • پوکرمن در پاسخ به ایران

          آذر 27, 1400

          یه خورده کسی که فنشیم گنده کردیم مشکلی داره😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜

          پاسخ

      • رهام در پاسخ به پوکرمن

        آذر 27, 1400

        دا کلا یه یونیورس بود و ابعاد امنی ورس کجا بود حالا منم یچیزی گفتم ممکنه ۹۰ درصد قدرتش باشه یا ممکنه ۱ درصد باشه

        پاسخ

        • kiki در پاسخ به رهام

          آذر 27, 1400

          داش دنیاها باهم متفاوته مقایسه کردنشون باهم اشتباهه معلوم نی مثلا سایتاما توی دنیا ریمورو همونقد قوی باشه یا برعکسش معیار قدرت تو هرکدوم از دنیاها متفاوته

          پاسخ

          • پوکرمن در پاسخ به kiki

            آذر 28, 1400

            حاجی راست میگی سایتاما دنیای خیلی قوی ای رو نابود کرده که ریمورو بمیره هم نمیتونه هم اندازش رو بسازه یا نابود کنه

            پاسخ

        • پوکرمن در پاسخ به رهام

          آذر 27, 1400

          😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

          پاسخ

    • سون گوکو در پاسخ به Amir

      بهمن 27, 1400

      بیا پایین سرمون درد گرفت دیگه مجبورم دراگون بال رو اسپویل کنم گفتی ریمورو قدرت به اندازه یک خدا داره گوکو تجسم 12 خداست چی میگی حالا اگه زنو بیاد کوچیکتر از کوانتومش می‌کنه نه اصلا محوش میکنه

      پاسخ

      • اوتاکو * در پاسخ به سون گوکو

        بهمن 28, 1400

        کی کار به قویترین سطح دنیای انیمه داشت خو
        نسبت به سطح انیمش یه خدا میشه که چند تا یونیورس رو نابود میکنه و میسازه راحت

        پاسخ

        • Jdjdh در پاسخ به اوتاکو *

          اسفند 1, 1400

          آخه کی یه دفعه خدا شد یونیورس نابود کرد یکمی به منطق انیمه فکر کردی ؟ اگه ریمورو ولدورو رو نمی‌خورد الان یکی از ضعیف ترین شخصیت های انیمه ای بود و همین انیمه اسلایم یکمی هم منطق نداشت کل انیمهش رو هم دیدم یکمی منطق هم نداشت بعدش میگی دراگون بال بی منطقه؟

          پاسخ

          • اوتاکو * در پاسخ به Jdjdh

            اسفند 3, 1400

            اولا ریمورو هیچ قدرتی از ولدورا نگرفت تا وقتی آزادش کرد
            ببین من گفتم بی منطقه ؟ گفتم اون قویترین دنیای انیمه رو داره
            خدا های اون انیمه ده تای خدای بیشتر انیمه هارو حریفن
            بعد الکی که نمیگیم لایت ناول این شکلیه
            کلا سطح قدرت دنیای این دو انیمه فرق داره

            پاسخ

            • سون گوکو در پاسخ به اوتاکو *

              اسفند 5, 1400

              موندم تو داری چی میگی واسه خودت. انیمه (اسلایم) کی گفته قویترین دنیای انیمه داره ؟ بعدش هم مگه تو کل انیمه انوس رو دیدی که میگی ریمورو قویتره انوسه ، می‌دونم انیمه اسلایم رو نگاه کردی اما آیا انیمه انوس رو نگاه کردی که داری مقایسه میکنی؟ من هم اسلایم دیدم هم انیمه دراگون بال برای همین الان دارم مقایسه میکنم

              پاسخ

              • اوتاکو * در پاسخ به سون گوکو

                اسفند 5, 1400

                اولا دارم میگم دراگون بال قویترین رو داره دوما وقتی خدایی شده باشی که یونیورس نابود میکنه و میسازه آنوس میشناسی؟ نه ولی گوکو باز قویتره درست دارم میگم یه طرف میگی خدا انگار میگیم قویترین ریموریه

                پاسخ

                • رهام در پاسخ به اوتاکو *

                  اسفند 6, 1400

                  گوکویی ک بش میگبد قوی تو دنیای خودش از خیلیا ضعیف تره که تو انیمه زنو گندشونه تو مانگا اکیرا که واقعا قدرتمند ترینه تو انیمع زنوعه که در واقع تا به امروز حد اکثر توانش نابودی ۶ تا یونیورس بوده و همون گوکویی که میگید قویه هنوز یه یونیورس نابود نکرده ولی سایتاما با زره ای از قدرتش دنیایی رو از واقعیت پاک کرد که از کل دنیای دراگون بال بزرگتره و تمام ابعاد رو نابود کرد پس هی نیاید بگید دراگون بال قوی ترینه

                  پاسخ

                  • اوتاکو * در پاسخ به رهام

                    اسفند 6, 1400

                    قویترین دنیای انیمه رو داره فقط یه سایتاما اونقدره با گاد متعال ولی اینکه گوکو با اون قدرت هنوز خیلی خیلی مونده تا یه فرشته رو شکست بده قدرت دنیا دراگون بال رو نشون میده و آکیرا دیگه هیچی قویترینه

                    پاسخ

                  • سون گوکو در پاسخ به رهام

                    اسفند 7, 1400

                    می‌دونی چرا گوکو قوی ترین نیست ؟ چون زنو خالق انیمه دراگون بال هست ؟ بعدش هم اون حتی اون موقعی که ۶ دنیا رو نابود کرد براش انگار مثل خوابیدن بود هیچکس ندیده قدرت واقعی زنو رو ، بعدش گوکو بره توی میگاتنو گوکوی از بیرس قوی تر میشه و همون موقع می‌تونه یک دنیا رو هم نابود کنه بعدش میگی گوکو نمیتونه حتی یه دونه دنیا هم نابود کنه ، برو اول کامل دراگون بال رو ببین بعد قضاوت کن ، بعدشم گوکو تجسم ۱۲ خداست یا شاید هم بیشتر گوکو تونسته فقط همینقدر قدرتش رو کنترل کنه اگه همش رو کنترل کنه سایتاما رو پودر می‌کنه ، و حالا نگین من چقدر تعسبی هستم،بعدشم مگه تو کل دراگون بال رو دیدی که میگی دنیا های سایتاما بزرگ تر از مال دراگون باله من که ما انیمه دراگون بال رو دیدم اصلا سطح دنیا های دراگون بال تا معلوم و نمی‌خواد الکی از خودت در بیاری که دنیا های سایتاما بزرگتره چون سطح دنیا های دراگون بال نامعلومه

                    پاسخ

                    • رهام در پاسخ به سون گوکو

                      دی 29, 1401

                      با اینکه پرت و پلا گفتی و اصلا حرفات معنی نداشت اما مقصدت که میخواستی بگی گوکو قویتر از سایتاماس درسته

                      پاسخ

  20. ایران

    آذر 24, 1400

    چندتا از انیمه های لیستو دیدم از جمله انیمه هایی که شماره ۳ و ۱ توش،شخصیت اصلی هستن این دو واقعا قوی بودن واقعا باهاشون حال کردم لیست جالبی بود ممنون بابت مقاله

    پاسخ