قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای که باید آن‌ها را بشناسید

امروزه تعداد زیادی انیمه منتشر شده و این مجموعه به علت داشتن کاراکترهای بیش از حد قوی مشهور است. رد پای این قهرمانان را می‌توان از “هنر شمشیر زنی آنلاین” (Sword Art Online) و قهرمانش “کیریتو” (Kirito) دنبال کرد که یکی از معروف‌ترین شخصیت‌هاست.  بعضی از آنها بعد از مرگ به دنیای دیگر رفتند و قدرت ماوراء طبیعی کسب کردند و شکست ناپذیر شدند، یا از کودکی این گونه تربیت شدند تا قویترین باشند. به هر حال می‌توان گفت قهرمانهای ابر قدرت، این ژانر را اشباع کرده‌اند. در زیر لیستی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای آورده شده.

انیمیشن‌های ایسکای پر از قهرمان‌های فوق قوی است. علت هجوم این شخصیت‌ها، تمایل طرفداران به دیدن قهرمان‌هایی است که دشمنان خود را کامل از بین می‌برد البته بعضی هم از این ژانر خسته شده‌اند. کاراکترهای زیادی را می‌توان نام برد که می‌توانند با چرخش مچ دست آدم بکشند و یا حتی بدتر از آن با یک نگاه ساده. از انیمه “بدون بازی زندگی هم نیست” (No Game No Life) و دو خواهر و برادر گرفته که به”جای خالی”(Blank) شناخته می‌شوند تا شخصیت‌های جدیدتری مثل “شین” (Shin) از انیمه “نوه جادوگر”(Wise Man’s Grandchild) قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ای در اینجا جمع شدند. با پروشات همراه باشید تا با قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای آشنا شوید.


15. سورا و شیرو ” بدون بازی زندگی هم نیست” (Sora And Shiro – No Game No Life)

شیرو و سورا با هم هستند چون هیچ وقت بدون همدیگر دیده نشده‌اند. هر دو به شدت باهوش هستند و در کنار هم خیلی قوی می‌شوند. شیرو و سورا به نام “جای خالی” شناخته می‌شوند و گروهی شکست ناپذیرند. حتی با اینکه به دنیایی منتقل شدند که باید با خدایان بجنگند، هیچ وقت ناامید نمی‌شوند و به راحتی آن‌ها را شکست می‌دهند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره گربه سیاه که برای هالووین عالی هستند و حتماً باید تماشا کنید


14. نائوفومی ایواتانی “ظهور قهرمان سپر” (Naofumi Iwatani – The Rising Of The Shield Hero)

این انیمه در ابتدا جنجال زیادی به وجود آورد و انتقادهای زیادی داشت، ولی با این وجود، هنوز هم یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای چند سال اخیر را دارد. در ادامه داستان این نکته منفی به نقطه قوت این انیمه تبدیل شد چون مخاطبان اصلاً نمی‌توانستند روند ادامه داستان را پیش بینی کنند. علی رغم محافظ سپر بودن که بین بقیه قهرمانان ضعیف‌تر محسوب می‌شود، نائوفومی در دفاع بی‌نظیر است و گاهی می‌تواند با برخیاز سپرهایش، حمله هم بکند. فکر استفاده از سپر شیطانی که اوقات ذهنش را فرا می‌گیرد، ترکیبی از نقاط قوت او را نشان می‌دهد.


13. هاجیمه ناگومو “از معمولی تا قوی‌ترین جهان” (Hajime Nagumo – Arifureta:From Commonplace To World,s Strongest)

دقیقاً مثل نائوفومی، هاجیمه هم جدی گرفته نمی‌شد و معتقد بودند که یک احمق به تمام معناست که کاری از دستش بر نمی‌آید. هاجیمه یک ضد قهرمان است که بعد از این که به خاطر ضعیف بودن مسخره شد، تمام تلاشش را کرد تا قوی شود. تنها تفاوت آنها این است که هاجیمه شخصیتی سادیستی دارد و از تغییرات ناگهانی و قدرتش استفاده می‌کند تا با دشمنانش بجنگد. او حتی می‌توانند بدون هیچ تلاشی به افراد آسیب بزند که به نوبه خود یک شاهکار است.


12. سنکو ایشیگامی ” دکتر استون” (Sekuu Ishigami- Dr.Stone)

قدرت، صرفاً از خشن بودن نمی‌آید. گاهی می‌توان مانند سنکو با نبوغ به قدرت رسید. بعد از بیدار شدن در “دنیای سنگی” او شروع به ساختن تمدنی برای خودش می‌کند. وقتی که مثل یک سنگ شده بود حتی حساب روزها را در ذهنش داشت و اینکه دیوانه نشد یک معجزه است اگر چه که طرفدارانش معتقدند دیوانه است که تلاش می‌کند تمدن را به حالتی مثل قبل برگرداند. قبل از اینکه همه چیز خراب شود.


11. هاروتو “پیدایش حواس هفتگانه” (Haruto-Seven Senses Of The Reunion)

“پیدایش حواس هفتگانه ” بیشتر به خاطر طرح و داستان بدش معروف است نه به خاطر قهرمان فوق قویش، هاروتو. هرچند این واقعیت که او واقعاً قدرتمند است، انکار ناپذیر است. هاروتو یکی از قوی‌ترین شخصیت‌هاست و می‌توان او را پیش درآمد شخصیت کیریتو در نظر گرفت. او توانایی‌های درخشان و هوش خوبی دارد و می‌تواند هاله‌ها را دستکاری کند. با اینکه خیلی کم از اسلحه استفاده می‌کند، ولی باز هم در جنگ‌ها پیروز می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره هنر و موسیقی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


10. سیا ریوگوین “قهرمان محتاط: قهرمانی قدرتمند اما به شدت محتاط” (Seiya Ryuguin- Cautious Hero: The Hero Is Overpowered But Overly Cautious)

سیا یکی از ابرقدرت‌های جدید انیمه است و حتی در عنوان انیمه به ابرقدرت بودن او اشاره شده. پس چه توقعی دارید؟ شرط می‌بندم حدس می‌زنید که برای کشتن یک اسلایم سطح یک اصلاً محتاط نیست. هر چند سیا ابر قدرت است اما از جنگ با دشمنانی که مطمئن نیست می‌تواند شکستشان دهد، امتناع می‌کند. و با فکر به اینکه هر کسی که ملاقات می‌کند یک بیماری کشنده دارد خودش را آزار می‌دهد. با این که یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای است محتاط بودن باعث می‌شود در انتهای لیست قرار بگیرد.


9. ماماکو اوساکی “مادرت و ضربه زنجیر دوتایی رو دوست داری؟” (Mamako Oosuki- Do You Love Your Mom And Her Two-Hit Multi-Target Attacks?)

شما چه کار می‌کنید اگر با مادرتان به دنیای دیگری منتقل شوید؟ و چه کار می‌کنید اگر مادرتان در آن دنیا خیلی از شما قوی‌تر باشد؟ این سوالها موضوع اصلی انیمه “مادرت و ضربه زنجیر دوتایی رو دوست داری؟” است. ماماکو و پسرش برای نسخه بتا یک بازی ویدیویی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. هدف این بازی تقویت رابطه والدین و فرزندان است. ماماکو در نهایت با دو شمشیر قدرتمند بازی را به پایان می‌رساند.


8. دیابلو “چگونه ارباب شیاطین را احضار نکنیم؟” (Diablo-How Not To Summon A Demon Lord)

دیابلو که نام واقعی‌اش تاکوما ساکوموتو هست، به عنوان یکی از شخصیت‌های بازی مورد علاقه‌اش، MMORPG Cross Reverie به دنیای آن بازی احضار می‌شود و می‌فهمد که شخصیت او پادشاهی شیطانی است که می‌تواند هر کسی را شکست دهد. حتی اگر آنها اسلحه‌های بهتر داشته باشند و یا درجه بالاتری باشند.


7. سادائو مائو “شیطان نیمه وقت” (Sadao Maou- The Devil Is A Part-Timer!)

در لیست قهرمانان شیطانی، سادائو یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای است. سادائو شیطانی است که به خاطر اینکه از قهرمان امیلیا شکست نخورد، از دنیای خودش فرار می‌کند.  با اینکه به نظر بی آزار می‌رسد اما فراموش نکنید که در واقع یک شیطان است. او هنگام آمدن به زمین تقریباً تمام قدرت‌هایش را از دست می‌دهد اما هنوز توانایی‌های فوق العاده ای مثل کنترل ذهن، جابجایی اجسام از راه دور، زنده کردن و آسیب رساندن به دیگران با خیره شدن به آن‌ها را دارد.

همچنین بخوانید: ویرانگرترین شخصیت‌های انیمه که همه جا را نابود می‌کنند


6. شین ولفورد “نوه جادوگر” (Shin Wolford-Wise Man’s Grandchild)

شین یکی دیگر از قهرمانان جدید انیمه است. وقتی شین به دلیل ناشناخته‌ای مرد، به عنوان نوه مرلین ولفورد، که از قضا قویترین جادوگران جهان است، به دنیا بازگشت. شین به شدت قوی است و می‌تواند از اطلاعات زندگی گذشته‌اش برای قدرتمندتر شدن استفاده کند. فقط نکته اینجاست که خودش نمی‌داند چقدر قدرتمند است در خیلی از جاها زمانش را تلف می‌کند.


5. کیریگایا کازوتو “هنر شمشیر زنی آنلاین” (Kazuto Kirigaya- Sword Art Online)

حتماً اسم شخصیت کیریتو در زمان انتشار این انیمه به گوشتان خورده. در حالی که اسم واقعیش، کیریگایا کازوتو است. اما بعد از این که برای مدتی طولانی در یک بازی گیر می‌کند، همه او را با نام کاراکترش صدا می‌کنند. کریتو برای نسخه بتای این بازی مورد آزمایش قرار می‌گیرد و از آنجا که یک بازیکن انفرادی، است مطمئناً بازیکن قدرتمندی است. پس مطمئناً اگر یک ریئس را کتک بزنید آن هم وقتی در حال مرگ هستید، این تعجب آور است و نشان‌دهنده قدرت شماست.


4. تانیا فون دگوره چاف “حماسه تانیای شیطانی” (Tanya Von Degurechaff- Saga Of Tanya The Evil)

قبل از اینکه در وسط جنگ به عنوان یک دختر ۱۳ ساله تناسخ پیدا کند، تانیا یک حقوق بگیر ساده و بسیار خشن بود. به همین خاطر توسط یکی از اطرافیانش کشته شد و توسط یکی از خداها که چون او به این جور چیزها اعتقاد ندارد او را “موجود ایکس “می‌نامد، به دنیا برگردانده شد. تانیا برای تبدیل شدن به یک سرهنگ درجه یک بسیار تلاش می‌کند و همچنین در جادوگری استاد است. او سنگدل و بی رحم است و می‌تواند بدون هیچ عذاب وجدانی دشمنانش را بکشد.


3. ریمورو تمپست “زمانی که به عنوان اسلایم، تناسخ پیدا کردم” (Rimuru Tempest- That Time I Got Reincarnated As A Slime)

ریمورو رئیس مهربانی بود که به اشتباه به جای یکی از اطرافیانش کشته شد. و در عوض به عنوان یک اسلایم در دنیایی دیگر تناسخ پیدا کرد و مهارتی به نام “درنده” را فرا گرفت که به او اجازه می‌داد با جذب چیزهایی مانند علف یا حتی دشمنانش مهارت آنها را کسب کند. اگر فکر کردید اسلایم بودن یک نقش ضعیف است پس در اشتباهید چون ریمورو یکی از قوی‌ترین قهرمانان انیمه در سال‌های اخیر است.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های فراطبیعی انیمه که براساس داستان‌های عامیانه ژاپن خلق شده‌اند


2. ایزایوئی ساکاماکی “بچه هاییکه از یه دنیای دیگه میان دچار مشکل میشن مگه نه؟”(Izayoi Sakamaki- Problem Children Are Coming From Another World, Aren’t They?)

ایزائویی قهرمان اصلی این سریال‌هاست با اینکه دو تای دیگر هم به شدت قدرتمند هستند، ولی ایزایوئی قوی‌تر به حساب می‌آید. مغرور و کمی منحرف، تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهند خوشگذرانی است. به همین دلیل یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه ایسکای است.


1.  اینز اول گون “ارباب” (Ainz Ooal Gown- Overlord)

اینز یک انسان عادی بود تا زمانی که به “ایگدراسیل” منتقل شد و تبدیل به کاراکتر بازی خودش شد و تبدیل شد به کسی که هیچ عواطف انسانی ندارد. شاید بتوان گفت او سردترین قهرمان انیمه‌هاست. چون خیلی در بازی پیش رفته بوده، به شدت ماهر است و امتیازات ویژه‌ای دارد که او را به شدت قدرتمند کرده. او یک زرادخانه جادو، اسلحه و کلی استراتژی در آستین خود دارد و قادر است بدون سختی هر کسی را شکست بدهد. او حتی برای کشتن یکی از قویترین مزدوران بازی به سادگی به او ضربه زد و او مرد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (142)

بستن فرم

  1. نلثرا

    مهر 10, 1402

    یکیسری بیکار دارن با هم بحث میکنن یکسری بچه 😆😅🤣😂🥹🥴🥺

    پاسخ

  2. Aala

    شهریور 12, 1402

    ریمورو تمپست قویترینه چون بر طبق نایت ناول ریمورو در آخر سریال به یه خدای واقعی یعنی مثل خدای واقعی ما تبدیل میشه و حتی از ولداناوا که صاحب قدرت مطلق و علم مطلق بود فراتر می‌ره و قویترین شخصیت آیسکایی میشه.
    البته هنوز نفهمیدم چطوری خدا میشه شاید خود اصلی ولداناوا بشه شایدم فراتر از اون چون ولداناوا خودش خدای داستان بوده و از علم و قدرت مطلقش دست کشید.
    ریمورو قویترینه و آنوس ولدیگورد،آنوس اصلا حریف حالت خدا ریمورو نمیشه ولی به جز ریمورو و…قادره هر چیزی نابود کنه اون شمشیر جادویی نابودی داره و قادره هر چیزی تو هر سطحی نابود کنه فرق نمیکنه اون بینهایت و ابدی باشه یا نابود نشدنی نابود می‌کنه.
    گای کریمسون یکی از قویترین شیاطین انیمه‌ای هست در نایت ناول اون در جنگ علیه یوکی(البته یوکی ازش قویتر بود)تونست قویترین فنش یعنی مهارت جدیدش اجرا کنه که نودنسو نام داره و قادره هر چیزی تو هر سطحی کپی کنه.
    در حال حاضر ریمورو که مهارت اصلی ولداناوا و فرم اژدهایی حقیقی بدست آورده قویترین شخصیت هست و بعد گای کریمسون و بعد فلدوی و بعد کلویی آوبرت و بعد میلیم ناوا و بعد ولدورا و بعد مایکل و رودرا ماسایکی و بعد ولزارد و بعد ولگریند و بعد دیابلو و بعد رامیریس(البته رامیریس یه حالت پنهان داره که اونو شدیدن قدرتمند می‌کنه که بتونه حتی به میلیم ناوا بجنگه)میلیم هم حالت ایالت ازدحام داره که از حالت اصلیش قویتره و با اون با فلدوی جنگید.
    به هر حال ریمورو قویترین هست فعلا اینجوریه

    پاسخ

  3. مهوب

    تیر 23, 1402

    داداشا قبول کنید ریمورو از همه قویتره چون نمیمیره اون 10 تا ارتقا داره بعد اون الان فقط 2 تا ارتقا داده شده

    پاسخ

  4. امی

    فروردین 6, 1402

    1.دکتر استون ایسکای نیست
    2.توی ورس تناسخ اسلایم گای و ولدورا و میلیم از ریمورو قوی ترن بعد چطور اونا نیستن ریمورو هست؟

    پاسخ

    • Pedaret در پاسخ به امی

      خرداد 6, 1402

      داداش چطوری اینو میگی اگه اونطوری باشه ولدورا از میلیمم قوی تره و اینکه ریمورو با هیچ کدوم مبارزه نکرده تو فصل اولم که میلیم به ریمورو حمله کرد اون موقع ضعیف تر از فصل دومش بود و اینکه مهارت بلز باب ریمورو میتونه هر چیزیرو ببلعه ولی اگه بخواد با گای یا میلیم مبارزه کنه میبره

      پاسخ

      • Aala در پاسخ به Pedaret

        مهر 1, 1402

        علکی حرف نزن گای کریمسون مهارت لوسیفر ارباب غرور داره و ساتان ارباب خشم که انرژی نامحدود میده و راکتور پرورش دهنده مانا ریمورو وقتی اژدهایی حقیقی میشه از همشون جلو می‌زنه ولی در این حالت ارباب شیطانی حریفشون نمیشه و راحت شکست میخوره در اولین جلسه اوکتاگرام یا همون والیپرگیس ریمورو برای اولین بار گای کریمسون دید و از شدت قدرتش داشت دیوانه میشد در حالی که گای سعی کرده بود خودشو خیلی خیلی ضعیف نشون بده قطراتی از قدرتش بیرون زد که اونها هم ریمورو دیوانه کرد.
        پس قبل از اژدهایی حقیقی شدن ریمورو از گای و میلیم خیلی ضعیف تره و میلیم ناوا خیلی خیلی از ولدورا قویترین اون اکثر قدرت پدرش به ارث برده و حتی مهارت راکتور پرورش مانا هم به ارث برده که قدرت نامحدودی بهش میده ولی میلیم از عمد خودشو ضعیف نشون میده تا بتونه با بقیه بازی کنه مگر نه مثل سایتاما حوصلش سر خواهد رفت.
        میلیم ناوا مهارت سوابق پادشاهی ارشیک به ارث نبرده ولی یوکی کازوراکا اونو به دست میاره و ریمورو ازش میدوزده و ریمورو قویترین شخصیت در ارک جنگ تنما میشه.

        پاسخ

    • زینب در پاسخ به امی

      تیر 15, 1402

      چون ریمورو خیلییییی خوشگل ناز و گوگولی تو بغلی و قوی و خفن و باحاله😊😅

      پاسخ

  5. سنا

    اسفند 24, 1401

    جان من دارین سر قویترین کاراکتر انیمه بحث میکنید؟ خودم زندگیم انیمه هست و تا دیشی ساعت 5 داشتم انیمه میدیدم. ولی یک همچین بحث هایی واقعا احمقانس. واقعا قصد توهین ندارم ولی بهتر نیست بریم جای این بحثای مسخره انیممونو ببینیم؟ این بحثای کامنتی هیچوقت تموم نمیشن، تازشم وقتی یکی کامنت میزاره، ول میکنه میره. دیگه نمیاد کامنت کسایی که جوابشو دادن بخونه. البته اگه انلاین نباشن همون لحظه بحث کنن. مثلا الانم همه حرف یکیو قبول کنن بگن حق با اینه، بازم چه فایده؟ شایدم این دیدگاه منه فقط. به هر حال قصد بی احترامی ندارم. خودمم اومدم چهارتا انیمه جدید پیدا کنم. کامنتارم به امید اینکه انیمه معرفی کنن خوندم. همین.

    پاسخ

    • میلاد در پاسخ به سنا

      خرداد 23, 1402

      حق😐

      پاسخ

    • بنده خدا در پاسخ به سنا

      شهریور 5, 1402

      وان پیس_ ناراتو _ بلیچ _ هاراتو هاراتو _ مرد تک مشتی _ من عنکبوتم خب که چی و آکادمی قهرمانان من رو اگر ندیدی ببین

      پاسخ

  6. دریم

    اسفند 11, 1401

    ناموسن گوکو نیست! یا زنو قوی ترین کارکتر انیمه هستن😐
    گوکو که با تبدیل شودنش کهکشان به وجود میاره یا زانا بدونه فکر کردن نماد هر انیمه ای پاک میکنه 😐یا انوس توی این نبوددد

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به دریم

      اسفند 13, 1401

      هیچ کدوم قوی ترین نیستن

      پاسخ

    • نمی دانم در پاسخ به دریم

      فروردین 5, 1402

      داداش اون بالا نوشته قوی ترین شخصیت های ژانر ایسکای نه ژانر گوکو و این چیرا

      پاسخ

      • میلاد در پاسخ به نمی دانم

        خرداد 23, 1402

        ژانر گوکو رو از کجا آوردی🤣🤣🤣(قصد توهین ندارم فقط به نظر من چیز خنده داری بود)

        پاسخ

  7. من واقعیت بگم من تنها شخصیتی که واقا باهاش حال میکنم قهرمان سپره و من فقط ایسکای میبینم در باره قدرت دعوا نکنید شخصیت غیر واقعی اند🤣🤣 بعدشم باید این توجه داشت دنیا ها فرق می‌کنند تنها قدرت عامل تعیین کننده ای نیست همونطور که ریمورو فصل ۲ کم بود به … برود قدرت تعیین کننده نیست چون میشه محدودش کرد در رابطه با قوی ترین شخصیت جدا از ایسکای سایتاماست گوکو انیمش ندیدم چون وقت نمیکنم بعد در رابطه با آنوس نمیشه ایسکای گفت چون منظور ما از ایسکای بیشتر از اینکه از جایی که شبیه زمین خودمون برن آنوس قویه بعد شما باید دنیا هارو مقایسه کنید خوشحالیم اینه قهرمان سپر ۴ ماه ۱۵ روز دیگه میاد:))))
    پس ۳ فاکتور داریم اینم میگم سربیخود بحث نکنید وقت با ارزش تر از این حرفاست
    ۱ هوش و ذکاوت (((((((((((مهم تر از همه)))))))))
    ۲ قدرت
    ۳ دنیا ها و بحث قدرت و ویلن ها

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به نائوفومی ایواتانی

      دی 29, 1401

      این برای ما یه سرگرمیه و لذت بخشه تازه در بعضی موارد خیلی چیژها میتونه بهت یاد بده
      الان شما میدونم اعداد کاردینالی
      یا پلاتونیک کانپست چین؟

      پاسخ

    • رهام در پاسخ به نائوفومی ایواتانی

      دی 29, 1401

      بعدم ما این بحث هارو میکنیم که یکی مث شما نیاد بگه سایتاما قوی تریم شخصیت انیمست
      کرکتری که با های بال ترین حالت ممکن ۴ بعدیه رو چجوری در مقایل افراد فرا بعدی و … میگید قوی ترینه همین انوس هایپرورسال هستش ۹۹ بعدیه چقدره
      خیلی قوی تر از سایتاماست
      خیلی افراد دیگه وجود دارن
      اکوتو سای
      حاجون
      زئوس و آدام
      فدرین
      و …

      پاسخ

    • Mamad در پاسخ به نائوفومی ایواتانی

      اردیبهشت 1, 1402

      منم همینطور میشه بهم چند تا ایسکای خفن معرفی کنی که شخصیت اول ضعیف هستش و یهویی قوی میشه؟؟؟؟؟

      پاسخ

  8. توی این فصل جدید وینلد یکی از شخصیت ها دقیقا شبیه خود ارنه https://www.reddit.com/r/titanfolk/comments/107xkse/bro_why_eren_in_vinland_saga/
    این چیزی بود که من و استاد هاجیمه هم از قبل پیش بینی کرده بودیم حالا فقط باید منتظر بمونیم ببینیم چقدر قویتر شده

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ارن یگر شورشی 🗿

      دی 29, 1401

      من چرا توی دام ترول های شما افتاد از خودم که انتظار نداشتم هیچ اعصابم به هم میریزه چون حتی امیرم ترول کردید….

      پاسخ

      • Stan در پاسخ به رهام

        دی 29, 1401

        میدونم ترول میکنن اما
        خیلی ترولاشون شخماتیکه
        زورم میاد جواب ندم

        پاسخ

  9. ناشناس

    آذر 30, 1401

      اینز از همشون قوی تره ندیدی حرف نزنید

    پاسخ

    • اال در پاسخ به ناشناس

      دی 1, 1401

      اینز = علف سطح شهر با هکسای متوسط
      ریمورو ایزایویی و نائوفومیت و این لیست میزننش تو کل ایسکای ۷ ۸ بزوره

      پاسخ

    • ارن یگر شورشی در پاسخ به ناشناس

      دی 3, 1401

      آینز که فقط یه تیکه اسکلته ناروتو و ارن با مشت های خالی هم بزننش پودر میشه

      پاسخ

      • اال در پاسخ به ارن یگر شورشی

        دی 4, 1401

        فقط اگه میدونستی انقدر دفاع قوی ای داره و میتونه زمانو دستکاری کنه اینو نمیگفتی

        پاسخ

      • Mani Deadman در پاسخ به ارن یگر شورشی

        تیر 27, 1402

        اگه میدونستی آینز قدرت هاش چیه اینجوریه نمیگفتی 😂

        پاسخ

  10. ایتاچی از همه قوی تره

    پاسخ