درجه سنی Spider-Man: No Way Home مشخص شد؛ ثبت رکورد جدید در پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم

در آستانه اکران جهانی فیلم “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” (Spider-Man: No Way Home)، کمپانی سونی پیکچرز اعلام کرد که این فیلم با درجه سنی PG-13 (مناسب برای افراد بالای 13 سال) راهی پرده سینما خواهد شد.

علت این درجه‌بندی نیز وجود صحنه‌های خشن و استفاده از الفاظ بزرگسالانه بیان شده‌است. “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” بعد از فیلم‌های “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) و  “مرد عنکبوتی: دور از خانه” ( Spider-Man: Far From Home)، سومین قسمت این مجموعه می‌باشد که برای اکران در تاریخ 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) برنامه‌ریزی شده‌است.

همچنین گفته می‌شود که پیش‌فروش بلیت‌های این فیلم مورد انتظار، رکورد فروش بلیت‌های فیلم “انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت” (Avengers: Infinity War) شکسته و درحال حاضر به عنوان هیجان‌انگیزترین فیلم سال 2021 در میان طرفداران شناخته می‌شود.

آخرین قسمت مجموعه فیلم‌های “مرد عنکبوتی”، فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” بود که تابستان ۲۰۱۹ اکران شد. این فیلم با فروش جهانی ۱ میلیارد و ۱۲۹ میلیون دلار، به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه خود تبدیل شد.

تام هالند، “زندیا”، “ماریسا تومی”، “جیکوب باتالون” و “تونی ریولوری” از جمله بازیگران فیلم جدید “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” می‌باشند که کارگردانی آن بر عهده “جان واتس” بوده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم