باکس آفیس: انیمیشن Encanto در اولین هفته اکرانش صدرنشین جدول شد

جدیدترین انیمیشن کمپانی والت دیزنی به‌نام “افسون” (Encanto) هفته گذشته اکران شد و با 40.3 میلیون دلار فروش در گیشه داخلی، افتتاحیه موفقی را پشت‌‌سر گذاشت. گرچه این رقم از افتتاحیه 123 میلیون دلاری انیمیشن “منجمد 2” که دو سال پیش در چنین تاریخی اکران شد بسیار کمتر می‌باشد، اما با توجه به شرایط فعلی سینماها رقم قابل قبولی به حساب می‌آید.

“بایرون هاوارد” و “جرد بوش” که پیش از این کارگردانی انیمیشن موفق “زوتوپیا” (Zootopia) را برعهده داشتند، انیمیشن جدید “افسون” را برای دیزنی کارگردانی کرده‌اند. این انیمیشن داستان یک خانواده خارق‌العاده به‌نام مادریگال را دنبال کند که در کوه‌های کلمبیا و در یک خانه‌ جادویی و در یک شهر پر جنب و جوش و در یک مکان شگفت‌انگیز و جذاب به‌نام انکانتو پنهان شده و زندگی می‌کنند. جادوی انکانتو به هر کودک در خانواده یک قدرت فوق‌العاده می‌بخشد، اما میرابل تنها عضو خانواده مادریگال است که دارای قدرتی نیست. اما زمانی‌که میرابل می‌فهمد انکانتو در خطر است، او به‌عنوان تنها عضو معمولی خانواده مادریگال، شاید آخرین امید این خانواده استثنایی نیز باشد.

فیلم “شکارچیان روح: افترلایف” (Ghostbusters: Afterlife) هم این هفته با 35.3 میلیون دلار فروش در رتبه دوم جدول قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم اکنون به مبلغ 88 میلیون دلار رسیده‌است.

فیلم “خاندان گوچی” (House of Gucci) هم درحالی اولین هفته اکرانش را به پایان برد که در مجموع به 22 میلیون دلار فروش داخلی دست پیدا کرد. این فیلم افتتاحیه‌اش را با 14.2 میلیون دلار پشت‌سر گذاشت. مجموع فروش جهانی “خاندان گوچی” در حال حاضر به مبلغ 35 میلیون دلار رسیده‌است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم