دومین تریلر رسمی فیلم Spider-Man: No Way Home منتشر شد

در فاصله‌ی یک ماه مانده تا اکران سراسری فیلم ابرقهرمانی “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” (Spider-Man: No Way Home)، کمپانی سونی پیکچرز دومین تریلر رسمی این فیلم را ساعاتی پیش منتشر کرده است که برخلاف انتظار بسیاری از هوادارن “توبی مگوایر” و “اندرو گارفیلد” در آن حضور نداشتند.

این فیلم بعد از فیلم‌های “مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه” (Spider-Man: Homecoming) و  “مرد عنکبوتی: دور از خانه” ( Spider-Man: Far From Home)، سومین قسمت این مجموعه می‌باشد که برای اکران در تاریخ 17 دسامبر 2021 (26 آذر 1400) برنامه‌ریزی شده‌است.

“جان واتس” (Jon Watts) هم وظیفه کارگردانی فیلم جدید “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” را برعهده دارد. آخرین قسمت مجموعه فیلم‌های “مرد عنکبوتی”، فیلم “مرد عنکبوتی: دور از خانه” بود که تابستان ۲۰۱۹ اکران شد. این فیلم با فروش جهانی ۱ میلیارد و ۱۲۹ میلیون دلار، به پر فروش‌ترین فیلم مجموعه خود تبدیل شد.

تام هالند، “زندیا”، “ماریسا تومی”، “جیکوب باتالون” و “تونی ریولوری” از جمله بازیگران فیلم جدید “مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست” می‌باشند. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم