بهترین فیلم‌های مشابه “ارتش دزدان” (Army of Thieves) که باید تماشا کنید

پریکوئل “ارتش مردگان” (Army of the Dead)، یک فیلم زامبی اکشن-ماجراجویانه که توسط “زک اسنایدر” (Zack Snyder) کارگردانی شده بود. داستان “ارتش دزدان” درباره یک گاوصندوق بازکن است که برای یک بانک کار می‌کند. وقتی با یک زن مرموز آشنا می‌شود این زن او را با دنیای جنایت آشنا می‌کند. حالا او باید سه گاو صندوق ایمن از بهترین تولیدکننده را باز کند. اگر “ارتش دزدان” را تماشا کردید و دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “ارتش دزدان” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. سرقت از برج – Tower Heist – 2011

داستان طنز کارمندان یک برج که پولشان توسط یک میلیاردر وال استریت دزدیده می‌شود. بنابراین مدیر برج با همکاری یک سارق می‌خواهد پول‌ها را از سارق بگیرد. “ارتش دزدان” و “سرقت از برج” کمدی‌هایی با رگه‌های جنایی هستند که شخصیت‌های قدرتمند و ثروتمند دارند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های سال‌های 2000 در ژانر سرقت که لایق توجه بیشتری بودند


6. بیبی راننده – Baby Driver – 2017

این فیلم نسخه خشن “ارتش دزدان” است که البته چهار سال قبل از “ارتش دزدان” ساخته شد. بیبی یک شخصیت مشتاق و ماجراجو است که راننده سارقین است و آن‌ها را از محل جرم می‌برد. وقتی عاشق یک خدمتکار به نام دبورا می‌شود تصمیم می‌گیرد این زندگی خطرناک را کنار بگذارد. با این وجود پایش دوباره به این کار باز می‌شود. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “ارتش دزدان” است که اجراهای زیبایی دارد.


5. قهرمانان کلی – Kelly’s Heroes – 1970

اگر “ارتش دزدان” یک فیلم سرقتی باشد که در آخرالزمان زامبی رخ داد، این فیلم هم در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق می‌افتد. داستان درباره گروهی از سربازان آمریکایی است که تصمیم می‌گیرند یک گنج پنهان را پیدا کنند. به زودی کلی، رهبر سربازها متوجه می‌شود که برای پیش رفتن نقشه‌شان باید با دشمن همکاری کند. داستان هر دو فیلم در اروپا اتفاق می‌افتد.


4. سولو: داستانی از جنگ ستارگان – Solo: A Star Wars Story – 2018

همانطور که “ارتش دزدان” روزهای اول شخصیت اصلی و ورودش به دنیای سرقت را نشان می‌دهد، این فیلم هم قسمت اول ماجراجویی هان سولو و تبدیل شدنش به یکی از بزرگ‌ترین مجرمین کهکشان را به تصویر می‌کشد. با این وجود سرقت موضوع اصلی هر دو فیلم است. آنچه که “ارتش دزدان” را از “ارتش مردگان” متمایز کرد عدم استفاده از فضای زامبی بود. در همین راستا، “سولو” هم از فیلم‌های قبلی “جنگ ستارگان” فاصله گرفت و داستان واقعی‌تری از جرم، عشق و خیانت را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: معرفی 26 فیلم جذاب و دیدنی درباره سرقت در تاریخ سینما که باید تماشا کنید


3. مرد مورچه‌ای – Ant-Man – 2015

با این که این فیلم از دنیای مارول است اما تمام ویژگی‌های یک فیلم سرقتی را دارد. اسکات سارقی است که تازه از زندان آزاد شده و می‌خواهد زندگی تازه‌ای شروع کند. با این وجود انگار فرصت شغلی زیادی برای او نیست. اینجاست که دانشمندی به نام هانک به او پیشنهادی می‌دهد که نمی‌تواند آن را رد کند. “مرد مورچه‌ای” و “ارتش دزدان” طنز جذابی دارند که فیلم را دیدنی می‌کند. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “ارتش دزدان” است که ژانر ابرقهرمانی و سرقت را با هم ترکیب می‌کند.


2. یازده یار اوشن – Ocean’s Eleven – 2001

یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی با اجراهای دیدنی، داستان چند لایه و شخصیت‌های پیچیده. فیلم به مضامینی مثل عشق، طمع و بلندپرواز بودن اشاره دارد. با این وجود سبک خاص خودش را دنبال می‌کند. “یازده یار اوشن” بازسازی فیلمی در سال 1960 است همان روایت پرقدرت را دنبال می‌کند.


1. کسب‌وکار ایتالیایی – The Italian Job – 2003

این فیلم اکشن هم نوعی بازسازی است. نسخه اصلی و طنز آن با اجرای “مایکل کین” (Michael Caine) در سال 1969 ساخته شد. داستان درباره گروهی از مجرمین است که یکی از نقشه‌هایشان به مرگ یکی از اعضای گروه منجر شده و حالا می‌خواهند از طراح نقشه انتقام بگیرند. این فیلم از لحاظ مضمون و فضا با “ارتش دزدان” شباهت‌هایی دارد. طوری که راحت می‌توان شخصیت‌های آن را با هم عوض کرد. مجرمین، راننده‌ها، متخصصین کامپیوتر و گاو صندوق بازکن‌ها در هر دو فیلم دیده می‌شوند.

همچنین بخوانید: معرفی 15 فیلم جذاب و دیدنی شبیه کسب و کار ایتالیایی (The Italian Job)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم