قهرمان‌های انیمه ایسکای و اشتباهات رایج آن‌ها که همیشه تکرار می‌شود

قهرمان‌های ایسکای ناغافل از جهانی به جهان دیگر می‌روند و باید برای زنده ماندن تلاش کنند. زندگی در دنیای دیگر اصلاً آسان نیست و قهرمان باید مهارت و دانش زیادی داشته باشد. طبیعی است که قهرمان‌های ایسکای به اشتباهاتی دست بزنند و از این اشتباهات درس بگیرند. در این مقاله می‌خواهیم درباره اشتباهات رایج قهرمان‌های انیمه ایسکای صحبت کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. همه توجهات را به خود جلب می‌کنند

قهرمان‌های انیمه ایسکای ناخواسته همه توجهات را به خود جلب می‌کنند. معمولاً وقتی به جهان دیگر با فرهنگ دیگر می‌روند رفتارهای عجیب و غریب نشان می‌دهند. با این حال به سختی خود را با آن شرایط تازه وفق می‌دهند. خوشبختانه دور و بری‌هایشان از این رفتار عجیب آن‌ها خوششان می‌آید. هرچند که در دنیای واقعی باید رفتارشان بی ادبانه تلقی شود.

همچنین بخوانید: ویژگی‌های قهرمان انیمه ایسکای که شاید دانستن آن برای شما جالب باشد


9. بیش از حد به همه اعتماد می‌کنند

این قهرمان‌ها در دنیای جدید وحشت زده می‌شوند. پس به اولین آدم خوبی که دیدند اعتماد می‌کنند. متاسفانه اغلب آدم‌های اشتباه را انتخاب می‌کنند و مورد سواستفاده قرار می‌گیرند. همین اعتماد بی جا این قهرمان‌ها را به هدف آزار و اذیت تبدیل می‌کند.


8. بیش از حد لزوم اطلاعات خود را افشا می‌کنند

در ابتدا افشای اطلاعات امروزی درباره تاکتیک‌ها و استراتژی‌ها راه خوبی برای پول درآوردن و زندگی کردن به نظر می‌رسد. با این وجود هر اختراع می‌تواند به ضرر قهرمان تمام شود، مخصوصاً اگر نبردهای تازه یا اختراعات جدید داشته باشند. چون هر ملت دوست دارند به جدیدترین سلاح‌ها و تاکتیک‌ها دست پیدا کنند.


7. سر هیچ و پوچ می‌میرند

گرچه قهرمان‌ها می‌توانند به شکل‌های بهتری هم به جهان دیگر بروند، اما بیشترشان با یک بار مردن شانس دیگری برای زندگی پیدا می‌کنند. معمولاً زندگی اولشان کوتاه و تراژیک است و همان اوایل داستان می‌میرند. با این وجود می‌توان جلوی بیشتر این مرگ و میرها را گرفت. مثلاً یک قهرمان به خاطر این که حین رد شدن از خیابان این طرف و آن طرف را نگاه نکرده می‌میرد.


6. انتظار زندگی راحتی دارند

بعضی از شخصیت‌ها درباره زندگی دومشان انتظارات غیرواقعی دارند. بعد از شرایط سختشان در زندگی اول تصمیم می‌گیرند در زندگی دوم راه و روششان را عوض کنند. یا حتی تنبل می‌شوند. بسیاری از شخصیت‌های شرور به عنوان یک فرد ثروتمند متولد می‌شوند و دوست دارند حالا فقط لذت ببرند، غافل از این که سختی‌های زیادی پیش رویشان است.

همچنین بخوانید: سریع‌ترین و کندترین شخصیت‌های انیمه که طرفداران دنیای انیمه باید آنها را بشناسند


5. واقعیت شرایطشان را درک نمی‌کنند

زمین در مقایسه با جهان های دیگری که قهرمان‌ها به آن‌ها می‌روند آرام تر است و تکنولوژی بیشتری دارد. بنابراین نقطه مقابل یک جهان قرون وسطایی هستند. شخصیت‌هایی که با داستان واقعی جهان خود آشنا هستند تصور می‌کنند روی آن تاثیری ندارند. بنابراین به ساکنین جهان تازه اصرار می‌کنند که داستان دیگری باید اتفاق بیفتد.


4. زیادی روی خودشان فشار وارد می‌کنند

موفقیت‌های بیشتر و قدرت زیاد انتظارات مردم از قهرمان را زیاد می‌کند. بنابراین به کارهای خطرناکی دست می‌زنند که هرگز فکرش را نمی‌کردند. آن دسته‌ای که در نبرد یا ارتش موفقیت کسب کرده بودند به مأموریت‌های خطرناک می‌روند. این موفقیت‌ها شخصیت‌های دیگر را متحیر می‌کند.


3. در جسم جدید رفتارهای تازه از خود نشان می‌دهند

قهرمان‌های انیمه ایسکای در جهان تازه یا جسم جدید واکنش‌های باورنکردنی نشان می‌دهند. بنابراین نشان می‌دهند که در جهان خودشان به کارهای خطرناک دست می‌زدند. گرچه یک شخصیت شرور برای دوری از پایان ترژیک به کارهای مختلفی دست می‌زند، اما با این رفتارهای عجیب همه را غافلگیر می‌کند.


2. با شخصیت‌های اصلی و مشکلات آن‌ها همراه می‌شوند

قهرمان ایسکای در دنیای جدید به شخصیت شرور یا فرعی تبدیل می‌شوند. با این که باید از مشکلات دوری کنند اما بیشتر در آن غرق می‌شوند. بنابراین وقتی افراد تازه را می‌بینند باید کاری به کارشان نداشته باشند اما بیشتر در مشکلات آن‌ها درگیر می‌شوند.

همچنین بخوانید: قوی‌ترین بچه‌های انیمه که از والدین خود قدرتمندتر هستند و باید آنها را بشناسید


1. می‌توانند کاملاً بی توجه باشند

قهرمان‌های انیمه ایسکای عادت دارند شخصیت‌ها را براساس زندگی گذشته‌شان قضاوت کنند. بنابراین نمی‌توانند حس بقیه نسبت به خودشان را خوب برداشت کنند، مخصوصاً اگر قرار باشد از چند نفر خوششان بیاید. گاهی اوقات آنقدر به زندگی گذشته‌شان فکر می‌کنند که شخصیت‌های دیگر را نمی‌بینند. بعضی‌هایشان هم آنقدر درگیر مشکلات هستند که متوجه چیز دیگری نمی‌شوند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (6)

بستن فرم

  1. یک نفر

    آبان 21, 1400

    خانم باقری، به نظرم عکس مورد ۵ و ۴ بر اساس نوشته و عنوان، باید عوض بشه. مورد ۵، نوشته طرف بیخیاله و مشکلات رو نمیبینه ولی داره یک ادمی که حسابی درگیر یک مشکلیه رو نشون میده، و مورد پنج میگه طرف به خودش فشار میاره، ولی عکسش یک آدم بیخیال رو نشون میده. به نظرتون بهتر نیست این دو تا عوض بشن ؟

    پاسخ

    • خاطره باقری در پاسخ به یک نفر

      آبان 22, 1400

      ممنونم از بازخوردتون دوست عزیز. تصاویر اصلاح شدند.

      پاسخ

  2. یک نفر

    آبان 21, 1400

    مقاله عالی بود. کلا انیمه های ایسکای خیلی وقتا این مشکلات رو دارن. اما خدا رو شکر کمتر انیمه ایسکایی رو دیدم که خسته وننده به تما معنا باشه. به هر حال ژانری هست که در نوع خودش فوقالعاده است.

    پاسخ

  3. عبآس

    آبان 21, 1400

    سلام، لطفا فیلمای فلسفی، مفهومی، روانشناختیِ یکی دو سالِ اخیر رو هم معرفی کنین

    پاسخ