قهرمان‌های قانون شکن انیمه که همیشه قانون را زیر پا می‌گذارند

قهرمان‌های دنیای انیمه هم می‌توانند به کارهای شرارت آمیز دست بزنند. گاهی اوقات این شخصیت‌ها قانون را زیر پا می‌گذارند. با این وجود طرفداران آن‌ها را می‌بخشند. این شخصیت‌ها کلاهبرداری و دزدی می‌کنند. آدم می‌کشند و کارهایی که دوست دارند را انجام می‌دهند. با این وجود جذابیت این شخصیت‌ها آن‌ها را محبوب نگه می‌دارد. امروز می‌خواهیم قهرمان‌های قانون شکن انیمه که همیشه قانون را زیر پا می‌گذارند، به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. لوپن سه در “لوپن سه” (Lupin III – 1971-1972)

یک سارق و قهرمان کلاسیک که اصلاً از قانون شکنی‌اش شرمنده نیست. او به سرقت پول و جواهرات دست می‌زند. در حقیقت لوپن سه از سال‌های 1970 از بانک‌ها سرقت می‌کند. تنها وجه تمایز او با بقیه این است که نه یک قاتل شرور است نه یک قهرمان تمام عیار. او مجرمی است که با دزدی زندگی می‌کند.

همچنین بخوانید: قوی‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که به ترتیب معرفی‌شان کردیم و باید بشناسید


9. جینگ در “جینگ، ارباب راهزن‌ها” (Jing, King Of Bandits – 2002)

جینگ با این که یک بچه است، اما ارباب راهزن‌ها نام دارد و یکی از قهرمان‌های قانون شکن انیمه است. یک آلباتروس سخنگو هم یار و یاور همیشگی اوست. جینگ با سیر و سیاحت در جهان دنبال گنج های افسانه‌ای می‌گردد. در هر ماجراجویی با دشمنانش مبارزه می‌کند و ما را با خود همراه می‌کند.


8. کایتو در “کارآگاه کونان” (Detective Conan – 1996)

کایتو وقتی کلاس دوم دبیرستان است متوجه می‌شود پسر کایتوی واقعی است و به هویت خودش پی می‌برد. وقتی اتاق مخفی پدرش را پیدا می‌کند قسم می‌خورد به یک سارق تبدیل شود و قاتلین پدرش را شکست دهد. پس برای پیدا کردن الماس قرمز پاندورا ماجراجویی خودش را شروع می‌کند. او در این مسیر آنقدر ماهر می‌شود که از پس سرقت‌های غیرمممکن برمی‌آید.


7. ایساک دیان و میریا در “باکانو” (Baccano – 2007-2008)

ایساک و میریا در کنار هم ماجراجویی‌های مختلف را پشت سر می‌گذارند و حین تماشای داستان آنها شخصیت‌ها و داستان‌های جدیدی می‌بینیم. هر چند هیچکدام از این دو نابغه نیستند اما ایساک مغز متفکر آن‌هاست. این دو سارق مثل شخصیت‌های دیگر سریال با مجرمین سروکار دارند و خودشان هم مجرمان تحت تعقیب هستند. با این وجود شخصیت‌های خوش قلبی هستند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها با پایان غم انگیز که باید تماشا کنید و لذت ببرید


6. خواهران کیسوگی در “چشم گربه” (Cat’s Eye – 1985)

خواهران کیسوگی را طی روز چشم گربه صدا می‌کنند، اما شب‌ها به سارقین ماهر تبدیل می‌شوند. آن‌ها آثار هنری پدرشان را که حالا گم شده سرقت می‌کنند. نامزد یکی از خواهرها پلیس است و اصلاً به راز آن‌ها پی نمی‌برد.


5. نامی در “وان پیس” (One Piece – 1997)

نامی هدایتگر کلاه حصیری‌ها و خواهر نوجیکو است. او در اصل با هدف سرقت از گروه و به دست آوردن دوباره روستایش به این گروه ملحق شد. او در دنیای “وان پیس” آنقدر دزد خبره‌ای است که می‌تواند راحت هر چیزی را از هر کسی سرقت کند. وقتی جزیره زادگاهش را ترک می‌کند در آخرین لحظه کیف پول همه‌شان را برمی دارد.


4. ردوندو در “کیبا” (Kiba – 2006-2007)

در دنیای این انیمه پسری 15 ساله به نام زد به دنیای جادو و جنگ می‌رود. یکی از شخصیت‌های این دنیا ردوندو است. یک مرد ثروتمند که عاشق مهمانی دادن است. او در ظاهر یک ثروتمند بیخیال است که دوست دارد با زن ها خوشگذرانی کند و در جادو هم دستی دارد. از قرار معلوم او یک سارق هم است که از روی بی حوصلگی چنین کاری می‌کند.


3. نیکلاس براون در “گنگستا” (Gangsta – 2015)

نیکلاس براون  و وریک در دنیای این انیمه خطرناک‌ترین کارهای ممکن را انجام می‌دهند. آن‌ها کد مخصوصی دارند که حتی پلیس‌ها هم برای کارهای سختشان از آن‌ها کمک می‌گیرند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


2. اسپایک در “کابوی بیباپ” (Cowboy Bebop – 1998)

اسپایک گذشته سیاهی دارد که سعی می‌کند آن را پشت سر بگذارد. با این وجود هنوز هم برای رسیدن به هدف خودش یا گشتن به دنبال جولیا از به خطر انداختن جان بقیه ابایی ندارد. وقتی حالش خوب نیست می‌تواند بقیه را اذیت کند. با این وجود به خاطر مهربانی و کاریزمایش یک قهرمان محبوب محسوب می‌شود. همین ویژگی‌ها می‌تواند او را به یک ضدقهرمان جالب هم تبدیل کند.


1. جیوانا در “ماجراجویی عجیب و غریب جوجو” (JoJo’s Bizarre Adventure – 2012)

جیوانا به عنوان پسر دیو که از بدن ربوده شده جاناتان ایجاد شده، به دنیای جنایت راه یافته است. هدف اصلی او ملحق شدن به قوی‌ترین دارودسته است تا بعداً به رهبر آن‌ها تبدیل شود. با این وجود نیتش از این کار این است که دنیا را به جای بهتری تبدیل کند. با این که در کودکی شرایط سختی داشت اما به خاطر دوستی‌اش با یک گانگستر مسن‌تر که جانش را نجات داد بهتر می‌شود. با این وجود هنوز هم برای آدم کشی آماده است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (4)

بستن فرم

  1. Otaku

    آذر 6, 1400

    وای واقن جای میدوریا و ارن خالیه ، راستی شما اوتاکو هستید ؟ ینی چون من هیچ اوتاکو ای جوز خودم نمیشناسم و اینکه هرکی رو هم دیدم سنش کم بود ،شما سنتون از من و یا دوستانم بیشتره برای همین گفتم

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Otaku

      بهمن 26, 1400

      ارن که سطحش تو ضد قهرمانی بو یه جورایی حتی
      منم ندیدم میدوریا قانونی بشکنه جز یه بار تو فصل ۳

      پاسخ

  2. آبان 24, 1400

    سلام ببخشید ولی اسم مورد اخری رو اشتباه نوشتین اون فامیلشه اسمش جورنوعه

    پاسخ