خطرناک‌ترین کوییرک‌های انیمه “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia)

انیمه “آکادمی قهرمان من” یکی  از بهترین انیمه‌های دهه اخیر است که ژانرهای شونن و ابرقهرمانی را متحول کرده است. این انیمه پرقدرت ظاهر شد و رفته رفته روایت و شخصیت پردازی‌اش آنقدر رشد کرد که توانست به مضامین عمیق‌تر اشاره کند. یکی از جنبه‌های مهم این انیمه کوییرک‌های قوی آن است. این کوییرک‌ها مزیت‌های زیادی دارند، اما بعضی‌هایشان هم نه تنها برای کاربران بلکه برای بقیه خطرناک هستند. در اینجا خطرناک‌ترین کوییرک‌های انیمه “آکادمی قهرمان من” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. قدرت دید نایتی

کوییرک‌های مرگبار و خطرناک باید محدودتر شوند. یکی از این کوییرک‌ها قدرت دید نایتی است که در ذهن قهرمان جریان دارد، اما خب چندان بی خطر هم نیست. نایتی می‌تواند چند سال بعد را ببیند و خودش را برای آن آماده کند. هیچکس نباید آینده را ببیند چون در آن صورت اتفاقات بدی می افتد، مخصوصاً اگر این فرد یک شخصیت شرور باشد.

همچنین بخوانید: 10 پیچش داستانی جذاب در آکادمی قهرمان من (My Hero Academia)


9. گرانش صفر اوراراکا

شخصیت‌های اصلی “آکادمی قهرمان من” کوییرک‌های قدرتمندی دارند. اوراراکا یکی از بهترین دوستان دکو است که با قدرت خود می‌تواند گرانش را به صفر برساند. مهارت‌های اوراراکا هم با کوییرکش قوی‌تر می‌شوند. دلیل خطرناک بودن کوییرک او این است که اگر گرانش را به صفر برساند همه چیز روی زمین معلق می‌ماند.


8. قدرت آفرینش مومو

بعضی از کوییرک‌های “آکادمی قهرمان من” نسبت به قدرت‌های معمولی ابرقهرمان‌ها غیرمعمول و عجیب است. به همین دلیل قدرت آفرینش مومو نه تنها یکی از خطرناک‌ترین کوییرک‌های انیمه بلکه یکی از عجیب‌ترین‌هاست. مومو با این قدرت می‌تواند هر چیزی را از بدنش بیرون بکشد، البته برای این کار باید با ساختار مولکولی آن آشنا باشد. مومو معمولاً برای دفاع از خودش از این کوییرک استفاده می‌کند تا سلاح داشته باشد. با این وجود اگر چیزهایی مثل بمب هسته‌ای را بیرون بکشد می‌تواند امنیت جهان را به خطر بیندازد.


7. شعله‌های اندور

دنیای انیمه پر از قهرمان‌ها و شخصیت‌های شروری است که کوییرک‌های مختلف دارند و می‌توانند از یخ و آتش استفاده کنند. اندور یکی از بزرگ‌ترین قهرمان‌هاست که می‌تواند شعله‌های آتشین تولید کند. قدرت این شعله‌ها آنقدر زیاد است که می‌تواند جان هر کسی را به خطر بیندازد. هیچ کوییرکی نمی‌تواند به اندازه این کوییرک به یک باره یک نفر را ناپدید کند.


6. سیاهچاله سیزده

سیزده یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های “آکادمی قهرمان من” است. کوییرک این شخصیت این است که می‌تواند مثل یک مکش هر چیزی را به سمت خود بکشد. این مکش از نوک انگشت سیزده ایجاد می‌شود. این کوییرک نه تنها همه انسان‌ها بلکه کل جهان را هم می‌بلعد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم جذاب و دیدنی شبیه فیلم آکادمی خون آشام‌ها (Vampire Academy) که باید تماشا کنید


5. توایس

جین که با نام توایس شناخته می‌شود یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه محسوب می‌شود. کوییرک توایس به او این اجازه را می‌دهد تا نه تنها از خودش بلکه از دیگران هم کلونی بسازد. وقتی این شخصیت محدود شود می‌تواند صدها تا هزاران نسخه از خودش را بسازد. این قدرت می‌تواند در یک چشم بهم زدن جنگ به پا کند.


4. کوییرک آری

آری یک فرشته معصوم و بی‌گناه است که در قسمت‌هایی از انیمه “آکادمی قهرمان من” از کوییرک او سواستفاده می‌کنند. آری با این کوییک خود می‌تواند زندگی یک نفر را برعکس کند، اما این کار ریسک بزرگی به همراه دارد. چون اگر از کنترل خارج شود فرد را به دوران کودکی برمی‌گرداند و زندگی بقیه را بهم می‌ریزد. این کوییک در دست یک فرد اشتباه می‌تواند آسیب‌های زیادی ایجاد کند.


3. کوییرک شستشوی مغزی

کوییرک شستشوی مغزی نه تنها به کاربر خود اجازه می‌دهد تا بر مخاطب خود تسلط کامل داشته باشد، بلکه شینسو با قدرت خود می‌تواند بر این کوییرک بیشتر مسلط شود. هنوز خطرات بالقوه این کوییرک مشخص نیست، اما فرد را کاملاً آسیب پذیر می‌کند. چون هیچکس دوست دارد به عروسک خیمه شب بازی یک نفر دیگر تبدیل شود.


2. کوییرک نابودگر شیگاراکی

گاهی اوقات یک قهرمان هم می‌تواند به اندازه یک شخصیت شرور خطرناک باشد. در “آکادمی قهرمان من” شخصیت‌های منفی را می‌بینیم که کوییرک‌های به شدت خطرناکی دارند. شیگاراکی رفته رفته مهم و مهم‌تر می‌شود و سریال بیشتر به او می‌پردازد. با این وجود از جوانی در تسلط قدرت‌های نامحدود است. کوییرک نابودگر می‌تواند هرکسی را نابود کند. به همین دلیل شیگاراکی در مسیر او افراد زیادی را نابود کرده و اعضای بدنشان را از بین برده است. او با یک لمس می‌تواند هر کسی را از سر راهش بردارد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


1. آل فور وان

شخصیت‌های شرور “آکادمی قهرمان من” می‌توانند کوییرک یکدیگر را بدزدند، اما آل فور وان در این زمینه از بقیه جلوتر است و الگوی شخصیت‌های شرور محسوب می‌شود. او یکی از خطرناک‌ترین کوییرک‌های انیمه را دارد. چون با کمک این کوییرک نه تنها می‌تواند کوییرک‌های بقیه را بدزدد، بلکه می‌تواند آن را به فرد دیگری بدهد. بنابراین مثل یک دانشمند دیوانه می‌خواهد دنیای خودش را بسازد. او با کوییرک خود می‌تواند کوییرک هر کس دیگری را که دوست دارد از بین ببرد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (5)

بستن فرم

  1. ملینا

    فروردین 31, 1402

    وان فور ال هم که پشمه….دستتون درد نکنه واقعا😂😂

    پاسخ

  2. ^_____^

    اسفند 4, 1400

    حیف انیمه به این قشنگی که این فندوم ناجورش دارن خراب میکنن چهرشو …

    پاسخ

  3. ایران

    آبان 20, 1400

    جالب بود وان فور آل و شیگاراکی رتبه مناسبی داشتن

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به ایران

      آبان 20, 1400

      داش ال فور وان بودا 😐

      پاسخ

  4. اوتاکو *

    آبان 19, 1400

    وان فور وان خطرناکه هرچی نسل به نسل میشه قویتر و خطرناک ترم داره میشه و قدرت نابودی بدن استفاده کننده هم داره و خیلی به استفاده کننده فشار میاره و با کوییرک اون ترکیب هم میشه

    پاسخ