بهترین انیمه‌ها با پایان غم انگیز که باید تماشا کنید و لذت ببرید

همه پایان خوش را دوست دارند، اما این تنها گزینه ممکن نیست. در زمان تماشای انیمه نمی‌دانیم از قسمت پایانی چه انتظاری داشته باشیم. بعضی از انیمه‌ها در قسمت پایانی همه چیز را سریع به هم می‌بافند و پایانی ضعیف ارائه می‌دهند. بعضی از انیمه‌ها هم از قصد پایانی غمگین ارائه می‌دهند تا رئال به نظر برسند. در هر صورت مهم تاثیرگذاری پایان بندی است. بعضی از پایان بندی‌ها با وجود غم انگیز بودن تاثیرگذار هستند. در اینجا بهترین انیمه‌ها با پایان غم انگیز را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. دوشیزه سیاه فراموش شده – Dusk Maiden Of Amnesia – 2012

این انیمه ثابت می‌کند که یک پایان بندی قابل پیشبینی هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. از آنجایی که یکی از شخصیت‌های انیمه یک روح است، پس انتظار می‌رود که در نهایت مرگ خود را قبول کند. در حالی که یوکو کم کم ناپدید می‌شود، آخرین لحظاتش را با تیچی سپری می‌کند و از او می‌خواهد یوکو را فراموش کند و به زندگی‌اش ادامه دهد. موسیقی متن غم انگیز صحنه پایانی را دردناک‌تر می‌کند. بنابراین غم انگیزترین صحنه ممکن ایجاد می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره هنر و موسیقی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


9. نمایش مرگ – Death Parade – 2015

دسیم تصمیم می‌گیرد کدام انسان‌ها براساس بازی‌های روانی خود دوباره زنده می‌شوند. اگر داستان و سرنوشت این شخصیت‌ها به اندازه کافی غم انگیز نباشد، داستان چیوکی حتماً اشکتان را درمی آورد. این زن مو مشکی زندگی خود را می‌گیرد. در حقیقت او باید بین زندگی خودش و یک غریبه یکی را انتخاب می‌کرد و همین تراژدی داستان بود. همدردی با این شخصیت این انیمه را به یکی از بهترین انیمه‌ها با پایان غم انگیز تبدیل می‌کند.


8. کابوی بیباپ – Cowboy Bebop – 1998

هر جنبه این انیمه نوعی نتیجه گیری عاطفی را دربر دارد: دوستان به دشمن تبدیل می‌شوند. عشق‌ها از دست می‌رود و شخصیت‌ها آرزوی مرگ می‌کنند. وقتی جولیا می‌میرد روح اسپایک هم با او می‌میرد و کالبد باقیمانده از یک مرد مبارزه می‌کند. نبرد پایانی بین اسپایک و ویشز انقدر احساساتی است که با دیدن آن تحت تأثیر قرار می‌گیرید. وقتی اسپایک ضربه مرگبار را دریافت می‌کند، نگاه خالی روی صورتش واقعاً تاثیرگذار است.


7. آکامه گا کیل – Akame ga Kill – 2014

معمولاً پایان بندی غم انگیز قابل پیشبینی است. با این حال در این انیمه اصلاً انتظار نداریم تک تک شخصیت‌ها، حتی قهرمان داستان، بمیرد. این سریال می‌خواهد به ما نشان دهد که شیطان در شکل‌های مختلف به سراغمان می‌آید و عدالت هرگز آنطور که به نظر می‌رسد نیست. پایان بندی این سریال شامل کلی مرگ است که هر کدام از دیگری تلخ‌تر و غیرمنتظره‌تر است. در نهایت آکامه تنها مبارزه می‌کند و این تنهایی او غم انگیز است.


6. آنساتسو کیوشیتسو – Assassination Classroom – 2003-2016

این انیمه با وجود کمدی بودن لحظاتی دارد که طرفداران را غمگین می‌کند و پایان آن هم همینطور است. هدف اصلی یک کلاس این است که کورو-سنسی را بکشند و این معلم هم فقط به آن‌ها آموزش می‌دهد تا به مزدور تبدیل شوند. کم کم دانش آموزان از کورو-سنسی خوششان می‌آید، بنابراین وقتی به هدفشان می‌رسند از بابت آن خوشحال نیستند. بنابراین فقط به خاطرات خوششان از او فکر می‌کنند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


5. آنوهانا – Anohana – 2011

“آنوهانا” در هر انیمه غم انگیزی جا می‌گیرد. چون اشتباهات گذشته را با دردهای امروز ترکیب می‌کند و پایان رضایت بخشی دارد. جینتا تنها کسی است که منما را می‌بیند، بنابراین وقتی بقیه حرفش را باور می‌کنند خیالمان راحت می‌شود. همه شخصیت‌ها با روح منما موش و گربه بازی می‌کنند. بنابراین وقتی همه او را می‌بینند اشک در چشمانشان جمع می‌شود.


4. خاطرات پلاستیکی – Plastic Memories – 2015

وقتی یک انیمه پر از مرگ‌های غم انگیز است بنابراین نمی‌تواند پایان تاثیرگذاری داشته باشد، اما خب “خاطرات پلاستیکی” خوب از پس آن برآمد. تماشای پایان ایلا غم انگیز است، اما نشان می‌دهد که مرگ برای همه است. سوکاسا تلاش می‌کند تا پایان خوشی برای ایلا رقم بزند، اما تماشاگران نمی‌توانند غم و ناراحتی این صحنه را نادیده بگیرند. با این که پایان سریال بحث برانگیز است، اما تلاش سوکاسا برای زنده کردن همراهش پایان شاعرانه ایجاد می‌کند.


3. بنانا فیش – Banana Fish – 2018

“بنانا فیش” یکی از بهترین انیمه‌ها با پایان غم انگیز است که گرچه عده‌ای از طرفداران مرگ فرضی‌اش را نقد کرده‌اند، بقیه مرگ او را نشانه بی رحمی شیطان می‌دانند. در هر صورت پایان سریال هم مثل تمام قسمت‌های آن تایک است. بنابراین اگر انیمه‌های غم انگیز را دوست دارید آن را تماشا کنید.


2. دروغ تو در آوریل – Your Lie In April – 2014-2015

فقط عده کمی از طرفداران این انیمه آن را رضایت بخش می‌دانند. تصور کنید 22 قسمت با شخصیت‌های انیمه همراه شوید و ببینید بیماری کائوری جان او را بگیرد. مخصوصاً این که کائوری تصور می‌کرد از جراحی زنده بیرون می‌آید. بدتر این که کوزه حین اجرای خود روح او را می‌بیند. با تماشای این صحنه‌ها اشک در چشمان شما جمع می‌شود.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره زامبی‌ها که باید تماشا کنید و از دیدنشان لذت ببرید


1. آنجل بیتز – Angel Beats – 2010

یک انیمه عجیب و غریب درباره بچه‌هایی که بعد از مرگ در برزخ گیر می افتند تا زندگی نوجوانی را تجربه کنند. با این که این شخصیت‌ها ماجراجویی‌های عجیب و غریب دارند، اما پایان آن غم انگیز است. موقعی که تنها شخصیت‌های مهم باقی مانده‌اند، یک مراسم فارغ التحصیلی برگزار می‌کنند. همانطور که لبخند می‌زنند یکی یکی ناپدید می‌شوند. اوتوناشی اعتراف می‌کند که دوست دارد کاناده بیشتر کنارش بماند، اما کاناده اعتراف می‌کند که فقط به این دنیا آمده تا از اوتوناشی تشکر کند. چون او قلبش را به او داد تا کمی بیشتر زنده بماند. کاناده ناپدید می‌شود و اوتوناشی خیره می‌ماند. این انیمه یکی از بهترین انیمه‌ها با پایان غم انگیز است که اشکتان را در می‌آورد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. گیلی

    بهمن 4, 1400

    آنجل بیتز اصلا پایانش غم انگیز نیست تو بیشتر وب سایت های خارجی هم که رفتم انیمه با پایان غم انگیز سرچ کردم بیشترشون تو لیست ها بودن در حالی که اصلا غم انگیز نیست پایانش 😐 علت این اشتباه هم اینه که همه تیتراژ آخرشو میپرونن و بعد تیتراو نمیبینن که انیمه ادامه داره … تو زندگی بعدیشون همو از روی آهنگی که کاناده میخوند شناختن و اون موقع به هم رسیدن آنوهانا هم همه میگن غم انگیزه ولی به نظر من با وجود اینکه قسمت آخرش همه رو به گریه انداخ ولی در عین غم انگیز بودن پایان خوشی بود چون منما به آرزوش رسیده بود و دوستا برگشته بودن … آکامه گا کیل هم انیمش ناقصه ادامش تو مانگاست 😐 به نظر من نابود کننده ترین انیمه بنانا فیشه یه ماه نیم افسردگی گرفتم بعد پایانش… دروغ تو در اوریل هم آدمو نابود میکنه کلا … لیست خوبی بود مرسی ^^ نمیدونستم کابوی بیباپ پایانش غم انگیزه

    پاسخ