قوی‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که به ترتیب معرفی‌شان کردیم و باید بشناسید

بدون شک در دنیای انیمه هیچ محدودیتی وجود ندارد و تا هر کجا که تخیلتان اجازه می‌دهد پیش می‌روید. همین انیمه را از ژانرهای دیگر متمایز می‌کند. به همین دلیل در دنیای انیمه شخصیت‌های ابرقهرمان زیاد می‌بینیم. مثلاً، گوکو مبارزی است که می‌تواند سیاره‌ها را خراب کند. یا ناروتو می‌تواند صدها کلونی از خودش بسازد. در دنیای انیمه شخصیت‌های زیادی وجود دارند که قدرتشان از قدرت انسان‌ها فراتر رفته است. در حالی که بعضی از شخصیت‌های انیمه هیولا هستند، اما خیلی از انیمه‌ها هم شخصیت‌های انسانی را نشان می‌دهند. این انسان‌ها با وجود توانایی‌های زیادشان به شخصیت‌های شرور خطرناک تبدیل می‌شوند. در این مقاله می‌خواهیم قوی‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه را به ترتیب معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. مایکی در “توکیو ریونجرز” (Tokyo Revengers – 2021)

مایکی رهبر و مؤسس گروه توکیو مانجی است. این پسر ریزه میزه قوی‌ترین شخصیت سریال است که با مهارت مبارزه‌اش به ندرت شکست می‌خورد. لگدهای او حکم سلاح هسته‌ای دارد. با این که از درون یک فرد مهربان و صبور است، اما به عنوان یک رهبر باید تصمیم‌های سخت بگیرد. از آنجایی که بعضی از کارهایش شرورانه است در این لیست قرار گرفت.

همچنین بخوانید: 10 شخصیت شرور انیمه خود را قهرمان می‌دانستند و باید آنها را بشناسید


9. ماکیشیما در “سایکو-پاس” (Psycho-Pass – 2012)

یک انیمه دست کم گرفته شده با دنیای پادآرمان شهری که در اینجا هر مجرم براساس شخصیت و ذهنیتش تعریف می‌شود نه کارهایش. در حقیقت یک سیستم خاص کارکرد مغز را تحلیل می‌کند تا ببینید هر شخصیت چقدر تهدیدآمیز است. ماکیشیما یک مرد خطرناک است و سیستم نمی‌تواند مغز او را بخواند. بنابراین می‌خواهد انقلاب ایجاد کند. بعضی‌ها ماکیشیما را یک ضدقهرمان می‌دانند که برای آزادی علیه یک دولت مستبد قیام کرده. با این حال در صورت نیاز بی گناهان را از سر راه برمی دارد. به همین دلیل در لیست قوی‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه جای گرفته است.


8. تتا در “توکیو ریونجرز” (Tokyo Revengers – 2021)

تتا شخصیت منفی “توکیو ریونجرز” و تجسم واقعی شیطان است. او می‌تواند برای رسیدن به خواسته‌هایش بقیه را کنترل کند. در حقیقت او قدرت فیزیکی ندارد و هوش و ذکاوتش او را قوی کرده است. تاکمیچی حتی با قدرت سفر در زمان هم نمی‌تواند تتا را شکست دهد. چون تتا همیشه یک نقشه دیگر هم دارد. به همین دلیل نمی‌توان او را کنار زد. او زندگی شخصیت‌هایی مثل مایکی را برای همیشه عوض کرد.


7. کنی آکرمن در “حمله به تایتان” (Attack On Titan – 2013-2022)

کنی آکرمن یک شخصیت شرور بود که در کشتن آدم‌ها مهارت داشت. با وجود ترسناک بودن تایتان‌ها خیلی‌ها هم از او می‌ترسیدند. او جوخه مخصوص به خودش را داشت. تبحر او در استفاده از شمشیر او را بعد از لوای قرار می‌دهد. در حقیقت او بود که به قوی‌ترین سرباز انسانی آموزش داد. او در طول زندگی خود صدها انسان را کشت.


6. توجی در “جوجوتسو کایسن” (Jujutsu Kaisen – 2020)

توجی با این که در یکی از مهم‌ترین خانواده‌های جادوگر متولد شده، اما قدرت خاصی ندارد. به جای آن قدرت فیزیکی فراطبیعی دارد. به خاطر همین می‌تواند با قوی‌ترین جادوگران نسل خودش مبارزه کند. او تصمیم گرفته همه جادوگران را شکست دهد. به همین دلیل سعی دارد مهارتش را نشان دهد و حتی گوجو را به زانو می‌اندازد.

همچنین بخوانید: 25 شخصیت قدرتمند دنیای مارول از بین ابرقهرمانان و ابرشرورها


5. یوجیرو در “باکی گراپلر” (Baki The Grappler – 2001-2007)

یوجیرو با تمرین دادن بدنش توانسته به قدرت زیاد برسد. در حقیقت این انیمه شخصیت‌های قدرتمند زیادی دارد، اما بیشتر این شخصیت‌ها با تمرین زیاد قدرتشان را زیاد کرده‌اند. یوجیرو یک تنه می‌تواند ارتش آمریکا را شکست دهد. او می‌تواند جلوی زلزله را بگیرد و مثل یک فیل لگد بزند. بنابراین از نظر قدرت انسانی قوی‌ترین است.


4. ارن یگر در “حمله به تایتان” (Attack On Titan – 2013-2022)

ارن قبل از این که قدرت تایتان را از پدرش به ارث ببرد کاملاً انسان بود. به همین دلیل در این لیست قرار گرفت. او در شروع انیمه یک بچه خشمگین اما خوش قلب بود که می‌خواست همه تایتان ها را بکشد. هدف او گرفتن انتقام خون همه افرادی بود که توسط تایتان ها کشته شدند. انگیزه او برای این کار باور قلبی‌اش به این بود که همه تایتان ها شر و انسان خوب است. اما وقتی حقیقت تایتان ها را کشف کرد نظرش عوض شد. از آن زمان به یک قاتل خونسرد تبدیل شد. وقتی قدرت تایتان‌ها هم به او اضافه شد همه چیز تغییر کرد.


3. للوش در “کد گیاس” (Code Geass – 2006-2012)

للوش برخلاف شخصیت‌های دیگر لیست قدرت‌های فرا انسانی داشت که البته ارثی نبد. بلکه توسط سی سی به او داده شد. با این قدرت می‌تواند با ارتباط چشمی با هرکس به او دستور بدهد. با این وجود بیشتر قدرت او به خاطر هوش سرشارش است. للوش می‌خواهد دولت مستبد بریتانیا را شکست دهد و قاتل مادرش را پیدا کند. او باید تصمیم‌های سختی بگیرد که بیشترشان هم شرارت آمیز هستند.


2. یوهان لیبرت در “هیولا” (Monster – 2004-2010)

وقتی با یوهان روبرو می‌شوید باید تا دهانش را باز نکرده او را بکشید. در غیر این صورت او شما را کنترل می‌کند، تمام ترس ها و حس ناامنی‌تان را بیرون می‌ریزد و شما را در تاریکی خودش فرو می‌برد. او به عنوان شخصیت منفی “هیولا” بی هیچ هدف خاصی جهان را زیر پا می‌گذارد. او عاشق آشوب و ناامنی است و با کاریزمای خودش به این هدف می‌رسد. او با این که یک انسان است اما قدرت‌های زیادی دارد. به همین دلیل جز قوی‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه است.

همچنین بخوانید: لیست 32 شخصیت برتر در تاریخ انیمه‌ها


1. لایت یاگامی در “دفتر مرگ” (Death Note – 2006-2007)

لایت یاگامی انسانی است که می‌تواند هرکس را شکست دهد. چون فقط کافی است اسمتان را بداند، آن وقت دیگر زنده نمی‌مانید. با این حال در انیمه‌ها مرگ چیز مهمی نیست. پس چیزی که لایت یاگامی را متفاوت می‌کند فلسفه پیچیده و هوش سرشار اوست.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (17)

بستن فرم

  1. شایان

    خرداد 20, 1401

    شما همیشه مقالات اشتباه یا کم هستند
    مادارا
    کاگویا
    آکوتاگاوا
    قویترین نشون سوکونا
    سوکونا همرو میکوشه

    پاسخ

    • رهام در پاسخ به شایان

      خرداد 21, 1401

      این مقالات ترجمه هستن و راجب همه چیز رو درست نمیگن

      پاسخ

  2. کورش مجرب

    فروردین 19, 1401

    شاید این چیزی که میخوام بگم یه کم بچگانه به نظر بیاد ولی یوهان باید رتبه اول می بود چون یاگامی لایت نمی تونه یوهان رو بکشه!!!
    چون یوهان اسم نداره!!!!

    پاسخ

  3. 日本人の女の子

    آذر 16, 1400

    ارن یاگر بدجنس نبود ، اون روانیای مارلی مادرشو و کلی نفر بی گناه رو فقط بخاطر امتحان کردن ملکه کشتن و باعث شدن ساکنین جزیره ی پارادایس ۱۰۰۰ سال از بقیه ی کشور ها عقب باشن ، مثله ایران ! اونم فقط قسدش انتقام بود و چون اونا حتی ب بچه ها هم رحم نکردن ، اونم نکرد ، حق هم داشت ، حالا شاید بگین وقتی ب میکاسا گف تو اکرمنی و فقط سعی میکنی از من اطاعت کنی و ارمین رو انداخت زمین بدجنسش کرد ، اما ارن سعی داشت اونارو از خودش دور کنه که ازش دفا نکنن و باعث نشن که تو خطر بیفتن ، ارن مجبور شد بگه 🙁 میدونی بیشتر از همه از چی متنفرم ؟ از ادمایی که خودشونو ب دیگران میچسبونن ، مثل میکاسا ) 💔

    پاسخ

  4. amirreza

    آذر 4, 1400

    مادارا کجاس؟؟؟ و یه سوال من انیمه جوجوتسو رو نگاه کردم ولی این توجی کیه؟؟؟ اصلا یادم نمیاد دیده باشم یه ماه پیش انیمه رو تموم کردم

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به amirreza

      آذر 4, 1400

      به عکس دقت کن مانگاست و گفته گوجو رو به زانو انداخته همچین کسی تو فصل اول بنظرت بوده ؟

      پاسخ

  5. آبان 19, 1400

    چرا احساس می کنم جای شیگاراکی خالیه؟ درسته یکم لوس بار اومده اما خب اینم اضافه کنیم که می تونه در کسری از ثانیه صد ها نفر و بکشه

    پاسخ

  6. Soheyl

    آبان 18, 1400

    مادارا کافیه به همشون نگاه کنه..بعد تموم!!!

    پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به Soheyl

      آبان 19, 1400

      درسته بجز لایت و دفتر چه اش بقیه باهم بیان باید برن تو سوراخ ۱۰۰ تا فرشته بیان تا جرعت بگیرن برن فقط جلو نصف ارتش زتسو چه برسه به خود مادارا و آکاتسوکی

      پاسخ

      • 日本人の女の子 در پاسخ به اوتاکو *

        آذر 16, 1400

        ههه خندیدم :/ اگه نقش دوم شیطان ترین های مای هیرو اکادمی رو نگا کنی ، اون با نگا کردن ب اکاتسوکی میفهمه میخواد چیکار کنه و اگه کسر سوم بدجنس ترین ها شیگاراکی رو ببینی ، تا اکاتسوکی رو لمس کنه اون پودر میشه :/

        پاسخ

        • اوتاکو * در پاسخ به 日本人の女の子

          بهمن 26, 1400

          اونی که خندید منم جالا کی میخواد لمس هم کنه ؟
          قدرتی که پایین ترین سطحش هر پنج ثانیه ۱ بار میتونه یه شعاع ۶۰ متری رو راحت نابود کنه کجا و شیگاراکی کجا

          پاسخ

  7. A

    آبان 17, 1400

    فادر کو

    پاسخ

  8. رهام

    آبان 17, 1400

    خدا وکیلی مادارا کو؟ 😐

    پاسخ

  9. ایران

    آبان 17, 1400

    جالب بودن اینا قدرت زیادی ندارن ولی شرورای جالبین به هر حال

    پاسخ