بهترین سریال‌های تریلر با محوریت شخصیت زن مشابه سریال “نام من” (My Name)

“نام من” یک سریال اکشن تریلر کره‌ای است که با صحنه‌های مبارزه‌اش دیدنی است. سریال درباره یون جی-ووی یتیم است که بعد از مرگ پدرش به دنبال انتقام است. او به کمک یک مجرم که خودش را دوست پدرش می‌داند به دانشکده پلیس نفوذ می‌کند. او به یک مسیر خونین و مرگبار قدم می‌گذارد تا خودش را پیدا کند. اگر از تریلرهای زنانه خوشتان می‌آید در اینجا بهترین سریال‌های تریلر با محوریت شخصیت زن مشابه سریال “نام من” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. دختران بمب – Bomb Girls – 2012-2014

یک سریال جنگی درباره تاریخ جنگ جهانی دوم. داستان در سال‌های 1940 اتفاق می افتد. گروهی از زنان در یک کارخانه کار می‌کنند تا منابع نیروهای متفقین را تأمین کنند. با این که آن‌ها از طبقه‌های مختلفی می‌آیند، اما همه با هم همراه می‌شوند. در فهرست بازیگران اسامی “مگ تیلی” (Meg Tilly) و “جودی بالفور” (Jodi Balfour) دیده می‌شود.

همچنین بخوانید: پنی در سریال تئوری بیگ بنگ و 10 حقیقت جذاب و خواندنی درباره آن


6. آیریس – IRIS – 2009-2013

یک تریلر جنایی کره‌ای درباره سرویس امنیت ملی کره جنوبی که یک گروه تروریستی به نام آیریس را دستگیر می‌کنند. کیم برای دانستن درباره گذشته‌اش به گروهی ملحق می‌شود، و رفته رفته ارتباطش با زمان حال قطع می‌شود. اگر با داستان یون جی-وو همدردی کردید پس از این سریال هم خوشتان می‌آید.


5. افسانه: سیزیف – Sisyphus: The Myth – 2021

یکی از بهترین سریال‌های تریلر علمی تخیلی با عناصر اکشن و ریتم تند. داستان درباره سربازی است که باید خانواده‌اش را ترک کند و به گذشته سفر کند. وظیفه او متوقف کردن دانشمندی است که کشف او آینده را نابود می‌کند. شاید داستان سفر یک سرباز به گذشته برای جلوگیری از یک اتفاق آخرالزمانی تکراری باشد، اما این سریال با محوریت شخصیت زن دیدنی است.


4. کشتن ایو – Killing Eve – 2018-2022

یک درام اکشن ماجراجویانه درباره ایو که از کارش خسته شده. او دوست دارد جاسوس شود و بنابراین به دنبال یک قاتل بلوند راه می افتد. داستان طوری جلو می‌رود که این دو شیفته هم می‌شوند. این سریال در عین آزاردهنده بودن دیدنی است. اگر صحنه‌های موش و گربه بازی “نام من” را دوست داشتید حتماً از این سریال خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌ها درباره تاریخ بردگی مشابه راه آهن زیرزمینی


3. یتیم سیاه – Orphan Black – 2013-2017

اگر عاشق سریال‌هایی با شخصیت اصلی زن هستید پس از این سریال خوشتان می‌آید. یک تریلر نوار علمی تخیلی درباره یک یتیم انگلیسی به نام سارا و برادرش فلیکس. آن‌ها دائم از این خانه به خانه دیگری می‌روند تا عاقبت پایشان به آمریکای شمالی می‌رسد. در آنجا با همزادش بث روبرو می‌شود و کشمکش این دو نفر شروع ماجراست. اگر مضمون هویت پنهان “نام تو” را دوست داشتید از این سریال خوشتان می‌آید.


2. گیری/هاجی –  Giri/Haji – 2019

یک تریلر جنایی دوزبانه انگلیسی-ژاپنی با عناصر نوآر. داستان درباره یک پلیس اهل توکیو است که به دنبال پدر مجرمش به لندن می‌رود. با این که توکیو درگیر جنگ است، اما این پلیس باید بین وظیفه، خانواده و عشق یکی را انتخاب کند. بنابراین این سریال هم مثل “نام تو” داستان خانواده و خیانت را روایت می‌کند.


1. شکارچی شهر – City Hunter – 2011

یکی از بهترین سریال‌های تریلر اقتباسی از یک مانگای محبوب ژاپنی. داستان انتقام جویانه سریال عناصر جاسوسی و عاشقانه هم دارد. لی یون-سونگ زندگی دوگانه دارد. او می‌خواهد قاتل‌های پدرش را پیدا کند و انتقام بگیرد. سرانجام به قصر ریاست جمهوری می‌رود و عاشق کیم نا-نا می‌شود. داستان سریال از بمب گذاری سال 1983 الهام گرفته است. اگر از داستان‌های سیاسی جاسوسی خوشتان می‌آید پس از این سریال کره جنوبی خوشتان می‌آید. اگر دوست دارید دوران طلایی سینمای کره را ببینید این سریال را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌ها درباره قاتل سریالی براساس امتیاز IMDB  که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. ריהוט גן

    آبان 15, 1400

    پاسخ