ترسناک‌ترین شخصیت‌های انیمه که می‌توانند ویلن فیلم‌های ترسناک باشند

فیلم‌های ترسناک معمولاً شیطان، ارواح خشمگین یا یک هیولا را نشان می‌دهند. با این وجود گاهی اوقات انسان‌ها از بقیه ترسناک‌تر هستند. مثلاً هیچوقت ویلن‌هایی مثل هانیبال را فراموش نمی‌کنیم. دنیای انیمه هم این موضوع را خوب می‌داند. به همین دلیل همانقدر که در انیمه‌ها موجودات عجیب و غریب می‌بینیم انسان‌های ترسناک هم می‌بینیم. بعضی از این انیمه ها ترسناک‌ترین شخصیت‌های انیمه را نشان می‌دهند که می‌توانند ویلن فیلم‌های ترسناک باشند. امروز می‌خواهیم این شخصیت‌ها را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. ساوا ناکامورا در “گل‌های رنج” (The Flowers Of Evil – 2019)

شاید “گل‌های رنج” یک مانگای ترسناک نباشد، اما عناصر ترسناک زیادی دارد. داستان مخوف انیمه انسان‌هایی را نشان می‌دهد که رفته رفته شرایطشان بدتر می‌شود. اما خودشان از این شرایط خوششان می‌آید. همه این‌ها زیر سر ساوا ناکامورا است که از اذیت کردن همکلاسی‌هایش خوشش می‌آید. او می‌توانست هیولای فیلم‌های ترسناک باشد و از آزار بقیه لذت ببرد.

همچنین بخوانید: ثروتمندترین شخصیت‌های انیمه در تاریخ انیمه سازی که باید بشناسید


9. یوشیکاگه کایرا در “ماجراجویی عجیب و غریب جوجو” (JoJo’s Bizarre Adventure – 2012)

تقریباً تمام شخصیت‌های شرور این انیمه انسان هستند و همین موضوع را ترسناک می‌کند. مثلاً یوشیکاگه یک قاتل سریالی است که در “الماس شکست‌ناپذیر” (Diamond is Unbreakable) شخصیت منفی اصلی است. او به راحتی می‌تواند در مقابل بقیه خودش را خوب نشان دهد و هویت ظالمش را پنهان کند. او به سراغ زنان زیبا که دست‌های لطیفی دارند می‌رود و با آنها قرار می‌گذارد. یوشیکاگه یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های انیمه است که می‌تواند فیلم خودش را داشته باشد.


8. کورئو مادو در “توکیو غول” (Tokyo Ghoul – 2014)

کورئو مادو طرف آدم‌هاست نه علیه آن‌ها. با این حال ظاهر چندش و شخصیت ظالمی دارد، هر چند دخترش آکیرا از این موضوع ناراحت نیست. در حقیقت او می‌تواند شخصیت شرور فیلم‌های ترسناک باشد، مثلاً کاراگاهی که خودش قاتل شده. او می‌تواند به اسم عدالت آدم‌های بی گناه را بکشد، و تمام این مدت شکلک‌های ناجور از خودش دربیاورد.


7. شکلات در “ماجراجویی عجیب و غریب جوجو” (JoJo’s Bizarre Adventure – 2012)

شخصیت شرور دیگری از انیمه “جوجو” که می‌تواند برای یک فیلم ترسناک شخصیت تمام عیار باشد. شکلات یک شخصیت ظالم و مرگبار است که می‌داند جطور بقیه را اذیت کند. او به عنوان یک پزشک کار می‌کرد، اما آنقدر بیمارانش را شکنجه می‌داد که مجبور می‌شدند خودشان را بکشند. او یک مینیون هم دارد که عجیب و غریب است.


6. هیمیکو در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia – 2016)

لیگ شخصیت‌های شرور پر از انواع و اقسام آدم‌های بدجنس و شرور است. یکی از آن‌ها هیمیکو است که می‌خواهد عشق واقعی‌اش را پیدا کند. او دختری بی پرواست که با معشوقه‌های خود مثل اسباب بازی رفتار می‌کند. به همین دلیل راحت می‌تواند یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های انیمه باشد و نقش اصلی یک فیلم ترسناک را برعهده بگیرد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های ترسناک خونین که بیشتر درباره خون و خونریزی است


5. لایت یاگامی در “دفتر مرگ” (Death Note – 2006-2007)

لایت یاگامی ضدقهرمان انیمه “دفتر مرگ” است. این جوان 18 ساله با استفاده از این دفتر مجمین را سلاخی می‌کند تا عدالت را برقرار کند. بنابراین به زودی به رهبر یک فرقه تبدیل می‌شود و میلیون‌ها طرفدار دارد. او یک شرور تمام عیار است که به خاطر هوش سرشار و خونسردی خودش می‌تواند شخصیت اصلی فیلم‌های ترسناک باشد. در حقیقت لایت فقط با دانستن اسم یک نفر و نوشتن اسم او می‌تواند آن فرد را بکشد.


4. اوروچیمارو در “ناروتو” (Naruto – 2002-2017)

اوروچیمارو یکی از سه نینجای افسانه‌ای است که خود هیروزن شخصاً به او آموزش داد. او برخلاف سوناده و جیرایا در روستای ویران شده‌اش جستجو کرد و حتی یک روستا ایجاد کرد تا مقر عملیات باشد. او می‌خواهد تمام فوت و فن نینجوتسو را یاد بگیرد و جاودانه باشد. حتی برای ایجاد یک جسم کامل روی آدم‌های دیگر آزمایش می‌کند. آزمایشگاه‌های او جهنمی هستند.


3. شو تاکر در “کیمیاگر تمام‌فلزی: برادری” (Fullmetal Alchemist: Brotherhood – 2009-2012)

شو تاکر یک کیمیاگر بود، اما تحقیقاتش خوب پیش نرفت، بنابراین برای گرفتن مجوز سختی‌های زیادی کشید. او یک بار همسرش را با یک حیوان ادغام کرد تا به کارش رونق دهد. یک بار دیگر هم وقتی شرایط سخت شد دخترش نینا را با یک سگ ادغام کرد. او مثل اوروچیمارو یک دانشمند دیوانه است و به نظرش پیشرفت قیمت دارد. با این وجود او یکی از ترسناک‌ترین شخصیت‌های انیمه است که می‌تواند راحت به ویلن فیلم‌های ترسناک تبدیل شود. به طوری که آدم‌ها را با حیوانات خانگی‌شان یکی کند یا با گرفتن حیوانات باغ وحش یک گونه جدید خلق کند. پس بهتر است هر چه زودتر پلیس او را دستگیر کند و حسابش را برسد.


2. تورکل در “حماسه وینلند” (Vinland Saga – 2019)

شاید وایکینگ‌ها از شخصیت‌های ژانر وحشت نباشند، اما با خلاقیت می‌تواند هر چیزی را ترسناک کرد. در انیمه “حماسه وینلند” تورکل یک وایکینگ قوی و خونخوار بود که دوست داشت با هر کسی بجنگد تا سرگرم شود. اگر او شخصیت یک فیلم ترسناک بود لابد شب‌ها مثل یک گرگینه دنبال قربانی می‌کشد، خون مردم را می‌خورد و استخوان‌هایشان را می‌شکست. پس با وجود او هیچکس در امن و امان نیست.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره دوستی که با یک سوتفاهم نابود شده است


1. شیون در “هیگوراشی: وقتی آن‌ها گریه می‌کنند” (Higurashi: When They Cry – 2006)

بیشتر طرفداران انیمه شیون ظالم را هم رده شخصیت‌های یاندره می‌دانند. شیون به خاطر خیلی چیزها معروف است، از خودداری‌اش بابت استفاده از سلاح گرفته تا لذتش از آزار و اذیت بقیه. او یک موجود ترسناک است که به راحتی می‌تواند شخصیت یک فیلم ترسناک مثل “هالووین” باشد. اصلاً لازم نیست یک ماسک ترسناک بزند چون شخصیتش به اندازه کافی ترسناک است. پس بهتر است همینطوری او را نشان دهیم.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. Amir

    آبان 11, 1400

    تاکر واقعا خیلی ….. بود

    به دختر خودشم رحم نکرد

    پاسخ