بهترین سریال‌های ورزشی مشابه “سواگر” (Swagger) که باید تماشا کنید و لذت ببرید

سریال “سواگر” یک سریال ورزشی است که داستان آن به رویاهای یک ورزشکار دبیرستانی می‌پردازد. جیس کارسون بهترین بازیکن نوجوان بسکتبال مدرسه است که کم کم با چم و خم زندگی آشنا می‌شود. او به کمک حمایت‌های مادر و مربی‌اش سعی می‌کند در لیگ بستکبال جایگاه خودش را پیدا کند. این سریال به چالش‌های یک جوان بسکتبال و مشکلات اجتماعی‌اش می‌پردازد. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های ورزشی مشابه “سواگر” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. تد لاسو – Ted Lasso – 2020

این سریال درباره ماجراجویی یک مربی فوتبال آمریکایی در یک تیم فوتبال بریتانیایی است. اگر طرفدار لیگ بریتانیا باشید از تماشای این سریال و لحظات خوب آن لذت می‌برید. این سریال به خوبی توانسته عناصر درام را با زندگی ورزشکارها ترکیب کند.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم های ورزشی که در سال 2018 اکران شدند


6. بلوط‌های سرخ – Red Oaks – 2014-2017

دیوید یک دانشجوی کالج در سال‌های 1980 است که در اطراف نیوجرسی یک شغل تابستانی دست و پا می‌کند. با این که سریال بیشتر به زندگی شخصی او می‌پردازد تا تجربه ورزشی‌اش در رشته تنیس، با این حال به ورزش هم اشاره‌هایی دارد. به همین دلیل یکی از بهترین سریال‌های ورزشی مشابه “سواگر” محسوب می‌شود. ماجراجویی دیوید با جیس فرق دارد، اما خب این سریال هم از عناصر درام و ورزشی در کنار هم استفاده می‌کند.


5. فوتبالیست‌ها – Ballers – 2015-2019

اسپنسر به عنوان مدیر مالی بازیکن‌های حرفه‌ای فوتبال کارش را شروع می‌کند. از آنجاییکه خودش قبلاً بازیکن بود با چم و خم این کار و نیازهای بازیکن‌ها آشناست. در اینجا هم به ورزش پرداخته می‌شود و هم به پشت پرده دنیای ورزش که با پول و شهرت گره خورده است.


4. پاشنه‌ها – Heels – 2021

یکی از بهترین سریال‌های ورزشی مشابه “سواگر” درباره کشتی. دو برابر کشتی گیر صاحب لیگ کشتی یک شهر کوچک هستند. هر کدام از آنها سعی می‌کنند میراث پدر را زنده نگه دارند. این سریال در کنار نمایش صحنه‌های کشتی پشت پرده دنیای کشتی را نشان می‌دهد. اگر ریتم تند “سواگر” را دوست داشتید از این سریال هم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: معرفی 12 انیمه ورزشی برتر تمام زمان ها


3. کله گنده – Big Shot – 2021

ماروین یک مربی است که از کارش اخراج شده و حالا مربی گری تیم دختران دبیرستان را برعهده دارد. با این که اول شرایط برایس سخت است، اما کم کم به پتانسیل تیم جدیدش پی می‌برد. اگر عناصر اکشن و درام “سواگر” را دوست داشتید از این سریال هم خوشتان می‌آید.


2. آخرین رقص – The Last Dance – 2020

یک مستند ورزشی درباره حرفه “مایکل جردن” در تیم بسکتبال و مخصوصاً فصل آخرش با شیکاگو بولز. در این سریال از فیلم‌های واقعی استفاده شده و به همین دلیل یک سریال زندگی نامه‌ای محسوب می‌شود. اگر طرفدار بستکبال هستید حتماً از این سریال هم خوشتان می‌آید.


1. آمریکایی تمام عیار – All American – 2018

سریالی درباره اسپنسر بازیکنی که به تیم ثروتمند بورلی هیلز آمده است. این سریال به پیچیدگی‌های بازی فوتبال و فشارهایی که به بازیکن‌ها و خانواده‌هایشان وارد می‌شود، اشاره دارد. این سریال با اقتباس از روزهای جوانی کوین دورانت ستاره ان‌بی‌ای ساخته شده است.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های ورزشی ژاپنی که نزدیک به المپیک می‌توانید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. کیوان

    آبان 9, 1400

    لطفا کلمه باید رو از روی تیتر حذف کنید.

    پاسخ