ترسوترین شخصیت‌های انیمه که هر چیزی راحت آن‌ها را می‌ترساند

در دنیای انیمه انواع و اقسام شخصیت‌ها دیده می‌شود. شخصیت‌های مهربان، ظالم، خشن و شجاع. با نزدیک شدن هالووین لابد دوست دارید فیلم‌های ترسناک را تماشا کنید و با شخصیت‌های آن آشنا شوید. این فیلم‌ها پر از شخصیت‌های ترسویی است که با جیغ فرار می‌کنند، یا قهرمان‌هایی که در مقابل هر خطری مقاوم هستند. هر چند بیشتر شخصیت‌های انیمه مسیر دوم را انتخاب می‌کنند تا قهرمان شوند، بقیه ممکن است فرار کنند و قایم شوند. در اینجا می‌خواهیم ترسوترین شخصیت‌های انیمه که هر چیزی راحت آن‌ها را می‌ترساند، را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. سلول‌های قرمز خون در “سلول‌ها در محل کار” (Cells At Work – 2018)

یکی از انیمه های رنگارنگ این لیست که سلول‌های خون به عنوان کارگرهایی با یونیفرم قرمز نشان داده می‌شوند و در شهری که نماد بدن انسان است کار می‌کنند. سلول قرمز خون یکی از این‌هاست که همیشه حین کار گم می‌شود و اعصابش بهم می‌ریزد. این سلول در برابر میکروب‌ها بدون دفاع است. بنابراین نه تنها فرار می‌کند، بلکه با کلی داد و فریاد همه جا را روی سرش می‌گذارد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


9. توهرو در “فروتس بسکت” (Fruits Basket – 2019-2021)

توهرو در مقابل آزار و اذیت‌ها شجاعت به خرج می‌دهد و آنقدر صبر و شکیبایی دارد که به آسیب دیده‌ترین آدم‌های دور و برش کمک کند. با این حال در مقابل ترس و وحشت اصلاً مقاوم نیست و با دیدن فیلم‌های ترسناک فوری می‌ترسد. در حقیقت یک بار از یک خانه تسخیر شده دیدن کرد و کنترلش را از دست داد. به همین دلیل یکی از ترسوترین شخصیت‌های انیمه است.


8. نارومی در “ووتاکوی” (Wotakoi – 2019-2021)

نارومی یک اوتاکو است که ژانر دگرباش را می‌پرستد. او یک هنرمند ماهر هم هست که هر سال کمیک‌های خودش را می‌نویسد. با این که تخیل قوی دارد، اما هرگز به سمت ژانر وحشت نمی‌رود. نارومی یک بار با دوستانش یک فیلم ترسناک تماشا کرد و با این که دوست پسرش آرام بود خودش از ترس می‌لرزید.


7. تارو در “ووتاکوی” (Wotakoi – 2019-2021)

نارومی تنها شخصیت “ووتاکوی” نیست که تحمل دیدن فیلم‌های ترسناک را ندارد. همکارش تارو گرچه در ظاهر خودش را شجاع نشان می‌دهد، اما با دیدن فیلم ترسناک فوری چشم‌هایش را می‌بندد تا فیلم را نبیند. در حالی که دوست دخترش هاناکو عاشق فیلم‌های ترسناک است. به همین دلیل باورش نمی‌شود که تارو واقعاً بترسد. تارو ترجیح می‌دهد سریال‌های انیمه تماشا کند نه فیلم‌های ترسناک.


6. شوکو در “کومی نمی‌تواند ارتباط برقرار کند” (Komi Can’t Communicate – 2021)

شوکو به خاطر زیبایی و آرامشش محبوب است، اما در واقعیت نمی‌تواند با مردم حرف بزند و به خاطر همین اضطراب اجتماعی تنهاست. خوشبختانه دوست تازه‌اش هیتوهیتو در این مسیر کمکش می‌کند تا دوستان تازه پیدا کند. شوکو آدم ترسویی است و از طوفان می‌ترسد. در یکی از فصل‌های مانگا وقتی طوفان می‌شود بغل مادرش زیر پتو پنهان می‌شود تا طوفان تمام شود. حتی وقتی غریبه‌ها از او سؤال می‌پرسند مضطرب می‌شود. پس با اطمینان می‌توان او را از ترسوترین شخصیت‌های انیمه دانست.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره زامبی‌ها که باید تماشا کنید و از دیدنشان لذت ببرید


5. مگومی در “جنگ غذاها” (Food Wars – 2015)

مگومی یک آشپز جوان بااستعداد است که دوران کودکی در کنار ساحل بزرگ شده و در پختن غذای دریایی تبحر دارد. با این حال وقتی به مدرسه آشپزی می‌رود کنترلش را از دست می‌دهد و نمی‌تواند استعدادش را نشان دهد. کم کم با سوما آشنا می‌شود و یاد می‌گیرد استعدادش را نشان دهد. با این حال در هر رقابتی فوری می‌ترسد و میدان را خالی می‌کند.


4. زنیتسو در “شیطان کش” (Demon Slayer – 2019)

زنیتسو یک شیطان کش است، اما به ندرت دست به عمل می‌کند. وقتی تانجیرو او را می‌بیند، زنیتسو به هول و ولا می‌افتد و سعی می‌کند تا مرگش فرا نرسیده هر چه زودتر عروسی دست و پا کند. او آنقدر ترسو است که به هر بهانه‌ای از مبارزه خودداری می‌کند. با این حال در خواب می‌تواند از قدرت‌هایش استفاده کند.


3. آکوا در “نعمت خدا بر این جهان شگفت انگیز” (Konosuba – 2019)

آکوا یک ایزد بی خاصیت است، که قدرت‌های به خصوصی دارد. تنها مشکل اصلی شخصیت اوست که نمی‌گذارد از آنها استفاده کند. آکوا با دیدن یک هیولا پا به فرار می‌گذارد و پشت سرش را هم نگاه نمی‌کند. او در هر ماجراجویی فوری کنترلش را از دست می‌دهد و کازوما هم از دست جیغ‌های او خسته شده است.


2. چیاو میهاما در “آزومانگا دیوه” (Azumanga Daioh – 2002)

چیاو در سن ده سالگی به دبیرستان رفت و از بقیه همکلاسی‌هایش بهتر است، بنابراین او را نابغه می دانیم. اول همکلاسی‌هایش از او می‌ترسند، اما کم کم متوجه می‌شوند او ترسو است. بهرحال او یک کودک است و طبیعی است که از خیلی چیزها بترسند. توموی دردسرساز هم دائم او را اذیت می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره داستان پریان که می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید


1. مینورو در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia – 2016)

مینورو حین مبارزه کنترلش را از دست می‌دهد، در حالی که اگر واقعاً بخواهد قهرمان شود باید این مشکلش را حل کند. چون یک قهرمان اصلاً نباید در مقابل دشمنش کم بیاورد. مینورو در حین نبرد آنقدر بهم می‌ریزد که مسخره دشمنانش شده است. باید ببینیم کم کم می‌تواند مشکلش را حل کند یا نه. فعلاً او یکی از ترسوترین شخصیت‌های انیمه است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. من عاشق زنیتسوام 😍

    پاسخ