بهترین سریال‌های پاییزی امسال که باید تماشا کنید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید

سریال‌های تلویزیونی معمولاً بامزه و دلنشین هستند و از دیدنشان لذت می‌برید. مخصوصاً اگر یک فنجان شکلات داغ و یک پتوی گرم و نرم هم داشته باشید. با این که سریال‌های تاثیرگذار و الهام بخشی ساخته شده، اما برای این اوضاع و احوال باید سریال‌های سبک‌تر را پیشنهاد کنیم، مثل سریال‌های کریسمس و ترسناک هالووینی. در اینجا بهترین سریال‌های پاییزی را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. دختران گیلمور – Gilmore Girls – 2000-2007

داستان درباره مادر و دختری است که در استارز هالو زندگی می‌کنند. این شهر کوچک است و با تماشای سریال ارتباط آنها با بقیه مردم شهر را تماشا می‌کنیم. این سریال شخصیت‌های به یادماندنی دارد و داستان هم در پاییز اتفاق می افتد. به همین دلیل شخصیت‌ها اغلب لابلای برگ‌های نارنجی و کدوها قدم می‌زنند. پس با این شخصیت‌ها همراه باشید.

همچنین بخوانید: پشت صحنه سریال بازی مرکب (Squid Game) و حقیقت‌هایی درباره آن


9. آنه با یک ئی – Anne With An E – 2017-2019

آنه یک دختر جوان یتیم است که یک برادر و خواهر او را به سرپرستی قبول می‌کنند. او در این شهر کوچک با دوست‌های تازه آشنا می‌شود و به خاطر تخیل بالایش خیلی‌ها سر به سرش می‌گذارند. این سریال یکی از بهترین سریال‌های پاییزی است. آنه را بارها در جنگل‌های پاییزی می‌بینیم که روی برگ‌های نارنجی قدم می زند. یک سریال خوب که از تماشای آن لذت می‌برید.


8. این ما هستیم – This Is Us – 2016

داستانی درباره یک خانواده که هر کدام شان زندگی متفاوتی دارند. داستان فلش بک‌هایی دارد و ما را با گذشته شخصیت‌ها آشنا می‌کند. از آنجایی که داستان در یک سال رخ می‌دهد، بنابراین از طریق فلش بک‌ها به فصل‌های دیگر می‌رویم. با این که داستان در پاییز جریان ندارد، اما شخصیت پردازی خوب و حال و هوای سریال آن را تماشایی می‌کند.


7. پسر با جهان ملاقات می‌کند – Boy Meets World – 1993-2000

کوری متیوز به مدرسه می‌رود و از طریق خانواده و معلم‌هایش درباره زندگی چیزهای بیشتری یاد می‌گیرد. کوری در هر فصل یک سال بزرگ‌تر می‌شود، بنابراین از دوران دبیرستان تا کالج با او هستیم. در گذشته هم سریال‌های خوبی مثل “فرندز” (Friends) یا “پارک‌ها و تفریحات” (Parks and Rec) ساخته شدند، اما “پسر با جهان ملاقات می‌کند” درباره بچه‌هاست و به همین دلیل نوستالژیک‌تر است. از آنجایی که داستان در روزهای مدرسه جریان دارد، بنابراین در فصل پاییز و زمستان رخ می‌دهد.


6. سابرینا، جادوگر نوجوان – Sabrina The Teenage Witch – 1996-2003

داستان درباره جادوگر نوجوانی است که به یک دبیرستان معمولی می‌رود. او سعی می‌کند با بچه‌های معمولی دوست شود و رابطه داشته باشد، تا عادی به نظر برسد. این سریال تمام کلیشه‌های لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین سریال‌های پاییزی را داراست. اگر می‌خواهید در حال و هوای هالووین قرار بگیرید حتماً این سریال و شخصیت‌های آن را تماشا کنید. اگر به دنبال تماشای یک سریال تاریک‌تر هستید  Chilling Adventures of Sabrina هم گزینه خوبی است.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌ها درباره تاریخ بردگی مشابه راه آهن زیرزمینی


5. تنها کشتار درون ساختمان – Only Murders In The Building – 2021

داستان درباره سه همسایه است که تصمیم می‌گیرند درباره قتلی که در ساختمانشان رخ داده تحقیق کنند و به حقیقت پی ببرند. شخصیت‌های سریال یک پادکست جنایی-واقعی شروع می‌کنند تا درباره قتل و اتفاق صحبت کنند. با این که مفهوم سریال سنگین است و شخصیت‌ها بامزه‌اند، اما این که داستان در پاییز نیویورک رخ می‌دهد آن را تماشایی‌تر می‌کند. سریال با وجود مضامین تاریک خود دیدنی است.


4. آنسوی دیوار باغ – Over The Garden Wall – 2014

یک مینی سریال انیمیشن درباره دو برادر گمشده در جنگل، که البته این جنگل معمولی نیست و یک جنگل جادویی محسوب می‌شود. آن‌ها در مسیر پیدا کردن راه خانه با شخصیت‌های جالب روبرو می‌شوند. این مینی سریال به خاطر ترکیب رنگ‌ها و استفاده از فضای جنگل یکی از بهترین سریال‌های پاییزی است. پس به خاطر سبک هنری و جالبش حتماً آن را تماشا کنید.


3. جادوگر خوب – The Good Witch – 2015-2021

سریالی درباره یک مادر جادوگر و ماجراجویی‌های دخترش در دبیرستان. وقتی پزشک جدیدی با پسر نوجوانش به شهر می‌آیند توجه مادر و دختر جلب می‌شود. این سریال برای پاییز و هالووین عالی است.


2. چیزهای عجیب – Stranger Things – 2015

چند پسر بچه با دختر تازه‌ای که به شهر آمده و قدرت‌های عجیب دارد آشنا می‌شوند. بعد از این که بهترین دوستتان گم می‌شود آنها متوجه می‌شوند هیولاهایی در همسایگی‌شان وجود دارند و در آزمایشگاه نزدیک به شهر آزمایش‌های عجیب و غریب انجام می‌شود. این سریال با فضای دهه هشتادی خود دیدنی است. چون با دیدنان به یاد دوران کودکی خود می افتید. فضای پاییزی و شخصیت‌های جالب این سریال را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 دلیل محبوبیت سریال چیزهای عجیب (Stranger Things)


1. آموزش جنسی – Sex Education – 2019

اوتیس یک پسر نوجوان است که مادرش سکس تراپیست است. او در مدرسه متوجه می‌شوید بیشتر همکلاسی‌هایش درباره رابطه جنسی چیزی نمی‌دانند. به همین دلیل او و دوستش سعی می‌کنند در این باره به بچه‌ها کمک کنند. این سریال طنز به مسائل جدی اشاره می‌کند و به خاطر شخصیت‌هایش به راحتی با آن ارتباط برقرار می‌کنید. با دیدن اینسریال متوجه می‌شوید که تنها نیستید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم