بهترین شخصیت‌های “مردگان متحرک” که خود را برای گروه قربانی کردند

“مردگان متحرک” (Walking Dead) پر از شخصیت‌هایی است که به هم کمک می‌کنند. این شخصیت‌ها چه از لحاظ تهیه غذا یا سرپناه بازمانده‌ها را دور هم جمع می‌کنند. اما بعضی از این شخصیت‌ها فداکاری را به اوج رساندند. به طوری که برای کمک به دوستان، اعضای گروه یا تازه واردها جان خود را فدا کردند. این شخصیت‌ها به خاطر فداکاری و شجاعتشان قهرمان واقعی محسوب می‌شوند. امروز می‌خواهیم بهترین شخصیت‌های “مردگان متحرک” را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. تی-داگ

یکی از بهترین شخصیت‌ها که برای فراری دادن کارول به میان مردگان متحرک رفت. این فداکاری فقط به خاطر دوستی‌شان نبود چون این دو تازه با هم آشنا شده بودند. با این حال زود به هم نزدیک شدند و تی-داگ هم ثابت کرد چه آدم خوبی است. از آنجایی که یکی از مردگان او را گاز گرفته بود پس می‌دانست روزهای عمرش به آخر نزدیک شده. شاید می‌توانست بجنگد و فرار کند، اما تصمیم گرفت مثل یک قهرمان بمیرد.

همچنین بخوانید: معرفی 12 سریال جذاب و دیدنی شبیه مردگان متحرک (The Walking Dead)


9. شیوا

شیوا یکی از بهترین حیوانات خانگی دنیای سریال است که در کنار حزقیال می‌نشیند و از او و قلمرو و مردم محافظت می‌کند. او همیشه از بچه‌هایش خوب مراقبت می‌کند و این کارش غریزی است. اما حرکت آخرش اشک طرفداران را درآورد. کارول و جری به خاطر زخم حزقیال نمی‌توانستند سریع فرار کنند. به همین دلیل شیوا پرید و سه مرده‌ای که به دنبال آنها بود را کشت. اما آنها به خودش حمله کردند. شاید او خودش از این فداکاری خبر نداشت، اما توانست مثل یک ناجی جان آنها را نجات دهد.


8. نیگان

جالب است که یکی از شرورترین شخصیت‌های منفی سریال یکی از بهترین فداکاری‌ها را کند. او بعد از این که سال‌ها اسارت کشید دنبال فرصتی بود تا خیرخواهی خودش را ثابت کند. او هویتش را پنهان کرد تا به آلفا نزدیک شود و اعتماد او را جلب کند. این کارش خطرناک بود چون ممکن است آلفا سریع به نقشه او پی ببرد و او را بکشد. اما او با کاریزمای خود توانست اعتماد او را جلب کند و به هدفش برسد.


7. ریک

یکی از بهترین شخصیت‌های “مردگان متحرک” که بارها خودش را فدای گروه کرد. مثلاً وقتی نیگان می‌خواست کارل را بکشد ریک تسلیم شد. با این حال بزرگ‌ترین فداکاری او پاایان سریال بود که گروهش را از پلی رد می‌کرد تا در آن طرف پل ایمن باشند. او در این صحنه تصمیم گرفت جان خود را به خطر بیندازد و گروه را نجات دهد. هر چند که نمی‌دانست چه به سرش می‌آید.


6. لوری

لوری به خاطر دخترش جان خودش را نجات داد، هر چند که می‌دانست این زایمان برایش خطرناک است. با این که می‌توانست از مگی بخواهد اول جان او را نجات دهد اما تصمیم گرفت اول زندگی دخترش را انتخاب کند. لوری دائم به فکر دخترش بود و برای مراقبت از او هرکاری می‌کرد. حتی اگر برای این کار لازم بود زنده زنده شکمش بریده شود و دخترش نجات پیدا کند.

همچنین بخوانید: پیچیده‌ترین فیلم‌های انیمه که باید چندین بار تماشا کنید تا داستان فیلم را بفهمید


5. آبراهام

وقتی نیگان درخواست کرد تا یک نفر بهای حمله را پرداخت کند و کشته شود، آبراهام بدون لحظه‌ای تردید قبول کرد. نیگان از این که می‌توانست انتقام بگیرد خوشحال بود و صحنه بعد از آن یکی از خشن‌ترین صحنه‌های سریال است. آبراهام به عنوان یک نظامی همیشه به فکر دیگران بود و اگر لازم بود باز هم فداکاری می‌کرد.


4. بث

شاید همه بث را یک دختر آرام و شیرین به یاد داشته باشند، اما نباید فراموش کنیم که او می‌توانست فرار کند اما به خاطر نوآ ماند و عواقبش را پذیرفت. بعد از این صحنه بود که نوآ به گروه بث ملحق شد و او را از بیمارستان بیرون آورد و جان بقیه را هم نجات داد. متاسفانه بث کشته شد و مرگ او یکی از دردناک‌ترین صحنه‌های سریال است.


3. هرشل

از آنجاییکه هرشل اسیر و زندانی شده بود بنابراین چاره دیگری نداشت. او مجبور بود در مقابل چشم دوستان و دخترهایش کشته شود. صحنه مرگ او ظالمانه و بی رحمانه بود. اما از آنجاییکه به نجات دخترانش و گروه فکر می‌کرد پس باید تسلیم می‌ماند.


2. ساشا

ساشا بعد از اسارت، شکنجه و پی بردن به ماهیت یوجین تصمیم بزرگی گرفت. او قرصی که یوجین به او داد را خورد تا بعداً بتواند به نیگان حمله کند. بنابراین با این کار خودش حساب نیگان را می‌رسد و گروه نجات پیدا می‌کرد. صحنه مرگ او دردناک بود چون ساشا یکی از بهترین شخصیت‌های “مردگان متحرک” محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید: بدترین فیلم‌های ژانر فانتزی که در دهه اخیر اکران شدند (رده بندی بر اساس امتیاز راتن تومیتوز)


1. کارول

کارول بیشتر از یک بار خودش را برای خانواده فدا کرد. او همیشه در جستجو غذا و دارو و چیزهای دیگر به این طرف و آن طرف می‌رفت. بیشتر وقت‌ها کارهایی کرد که هرکسی جرات نداشت. او فقط به فکر فداکاری کردن نبود، بلکه همیشه به این فکر می‌کرد که چه چیزی برای بقیه بهتر است و براساس آن تصمیم می‌گرفت.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. حسن

    بهمن 18, 1401

    عن ترین شخصیت لوری و پسر دردسر سازش کارل بود

    پاسخ