بهترین صحنه‌های سریال  “فرندز” (Friends) که دوست دارید بارها و بارها تماشا کنید

سریال بهترین سریال دهه 90 میلادی بود که هنوز هم محبوبیت دارد و با این که حدود بیست سال از زمان پایان آن گذشته هنوز عده زیادی آن را تماشا می‌کنند. با این که برخی از جنبه‌های داستان امروز قدیمی شده‌اند، اما برخی از صحنه‌ها هنوز هم تماشایی هستند. امروز می‌خواهیم بهترین صحنه‌های سریال “فرندز” که دوست دارید بارها و بارها تماشا کنید را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. اولین بوسه ریچل و راس

راس و ریچل از اول سریال تا آخر آن بارها با هم قهر و آشتی کردند. با این حال همین دو نفر لحظات درخشانی در سریال ساختند که هنوز هم دیدنی است. وقتی راس از جولی جدا شد مستقیم به سراغ ریچل در سنترال پرک رفت و ریچل را بوسید. اولین بوسه آنها داغ و آتشین و عاشقانه بود. چیزی که این صحنه را واقعی می‌کند این است که ریچل همان اول تمام قفل‌های در را یکجا باز نمی‌کند. بنابراین در این صحنه هم عناصر طنز است و هم عاطفی.

همچنین بخوانید: صحنه‌های تاثیرگذار سریال دوستان (Friends) که شاید برای طرفداران جالب باشد


9. شلوار چرم راس

“فرندز” هم عناصر طنز و عاشقانه دارد و هم طنز فیزیکی که صحنه مربوط به شلوار چرم راس نمونه بارز آن است. راس تصمیم می‌گیرد با پوشیدن شلوار چرم زندگی تازه‌ای شروع کند. بعد متوجه می‌شود با شلوار چرم زیاد عرق می‌کند و قرارش خراب می‌شود. بدتر اینکه اصلاً نمی‌تواند آن شلوار را از تنش دربیاورد. بنابراین صحنه‌های دیدنی خلق می‌شود. صحنه‌ای که راس کلی پودر و لوسیون به پاهایش می‌مالد یکی از بهترین صحنه‌های سریال “فرندز” است.


8. مسابقه مربوط به آپارتمان

در یکی از صحنه‌های سریال مونیکا، ریچل، چندلر و جویی بر سر آپارتمان مسابقه بدهند.. جالب بودن این صحنه به این خاطر است که تمام شخصیت‌ها را خوب معرفی کند: مونیکای رقابت جو، چندلر مشتاق و بقیه. همین سولات باعث می‌شود شخصیت‌ها را بهتر بشناسیم. این صحنه آنقدر زیباست که بعد از نزدیک به دو دهه باز هم دوست داریم آن را ببینیم.


7. تعطیلات آرمادیلو

با این که در نیمه دوم سریال از پسر راس یعنی بن خبری نیست، اما در فصل‌های اول در سریال نقش خوبی داشت. در تعطیلات حنوکا راس لباس مخصوص می پپوشد تا حواس بن را از بابانول پرت کند. این قسمت هم همه شخصیت‌ها را خوب نشان می‌دهد. راس سعی می‌کند پدر خوبی باشد و دوستانش هم سعی می‌کنند تا حد امکان به او کمک کنند.


6. صحنه حمل مبل

یک صحنه دیگر مربوط به کمدی فیزیکی که راس می‌خواهد مبل جدیدی را به آپارتمان ببرد. او برای این منظور روی کمک دوستانش حساب می‌کند تا مجبور نشود هزینه حمل بدهد. با این حال هرچقدر تلاش می‌کنند موفق نمی‌شوند مبل را بالا ببرند و واکنش‌های راس در این صحنه دیدنی است.

همچنین بخوانید: سریال‌های مارول در آینده که بعد از شانگ چی اکران خواهند شد


5. تلاش فیبی برای فریفتن چندلر

کل صحنه‌هایی که گروه کم کم به رابطه چندلر و مونیکا پی می‌برند دیدنی است. چون این زوج مجبورند همه چیز را پنهان کنند و مخفیانه همدیگر را ببینند. با این حال بهترین لحظه مربوط به این ماجرا وقتی است که فیبی سعی می‌کند فیبی را فریب بدهد تا آن‌ها مجبور شوند رابطه‌شان را فاش کنند. تا این که چندلر به مونیکا می‌گوید او را دوست دارد. این صحنه به خاطر ماجراهای طنز و عاشقانه‌اش دیدنی است.


4. خواستگاری مونیکا از چندلر

بهترین لحظه مربوط به مونیکا و چندلر لحظه خواستگاری است. در این صحنه ماجراهایی پیش می‌آید که چندلر تصور می‌کند به خاطر ترس از تعهد و ازدواج مونیکا را از دست داده و با افسردگی به خانه برمی گردد. درحالی که مونیکا در کنار نور شمع از او خواستگاری می‌کند. این صحنه یکی از رمانتیک‌ترین صحنه‌های سریال است.


3. ماجرای خرچنگ‌ها

ریچل و راس بعد از این که فیلم جشن فارغ التحصیلی را تماشا می‌کنند همدیگر را می‌بوسند و فیبی به آن‌ها می‌گوید خرچنگ. با این که فیبی زیاد از خودش حرف درمی آورد و این دیالوگش می‌توانست فراموش شود، اما شور و شوق ریچل و راس در آن صحنه این دیالوگ را به یادماندنی کرد. هر بار که آنها به هم برمی گشتند با خودمان می‌گفتیم ریچل خرچنگ راس است.


2. قسمت آخر

قسمت پایانی سریال یکی از بهترین صحنه‌های سریال  “فرندز” را خلق می‌کند. چون همه شخصیت‌ها رشد کرده‌اند و به جایگاهی که لایقش بودند رسیده‌اند. ریچل در لحظه آخر از هواپیما پیاده می‌شود و به سراغ راس می‌آید. مونیکا بچه‌ها را به خانه می‌برد و همه به نوعی سرانجام خوبی دارند.

همچنین بخوانید: بهترین ماجراهای سریال فرندز که طرفداران انتظارش را داشتند و غافلگیرکننده نبود


1. دنیای واقعی

اما بهترین قسمت سریال همان قسمت اول است که پر از صحنه‌های طنز است و همه شخصیت‌ها هم خیلی جوان هستند. صحنه‌ای که گروه ریچل را تشویق می‌کنند تا کارتهای اعتباری پدرش را بشکند و خودش از زندگی‌اش مراقبت کند از بهترین صحنه‌های سریال “فرندز” است. در این صحنه هم مونیکا جمله زیبایی می‌گوید: “به دنیای واقعی خوش آمدی! قراره کلی بهت سخت بگذره، اما حتماً خوشت میاد.”


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم