بهترین والدین انیمه که بچه‌های بد و ناخلفی داشتند و باید انیمه آن‌ها را تماشا کنید

معمولاً در انیمه ها والدین شخصیت‌ها را نمی‌بینیم. مخصوصاً در انیمه های شونن که بیشتر شخصیت‌ها یا یتیم هستند یا والدینشان جلوی چشم آنها کشته شده‌اند. بنابراین به ندرت والدینی را می‌بینیم که کنار بچه‌هایش باشد یا به شخصیت مهمی تبدیل شود. با این که بیشتر والدین دنیای انیمه با بچه‌های خود رابطه خوبی دارند، عده دیگری هم از رفتار بد بچه‌هایشان شاکی هستند. در این مقاله بهترین والدین انیمه که بچه‌های بد و ناخلفی داشتند را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. سازبام در “آلدنواح صفر” (Aldnoah.Zero – 2014)

سازبام به پدر اسلین بدهکار بود. چون پدر اسلین در مبارزه‌ای به کمک سازبام آمده و جانش را نجات داده بود. بعد از مرگ دکتر سازبام تصمیم گرفت پسر او اسلین را مثل بچه خودش بزرگ کند و تمام حقوق قانونی و اجتماعی را به او داد. او یکی از بهترین والدین دنیای انیمه بود، اما متاسفانه اسلین به خاطر خیانت به پرنسس اسایلم، هرگز سازبام را نبخشیده بود.

همچنین بخوانید: نامردترین شخصیت‌های انیمه که به بهترین دوستشان خیانت کردند


9. شیرو در “جنگیر آبی” (Blue Exorcist – 2011-2012)

رین و یوکیو به خاطر پدرشان شیرو در خانواده آرامی بزرگ شدند. با این حال با آمدن ناگهانی پدربزرگشان ارنست همه چیز عوض شود. یوکیو حرف‌های پدربزرگش را باور کرد و با هم رین را قربانی کردند تا دروازه‌ای برای کشتن شیطان باز شود. با این که یوکیو از هدف نهایی ارنست مطمئن نبود اما طوری سرنوشت خودش و برادرش را به دست ارنست داد که از جان برادرش گذشت.


8. موتسو در “داستان شمشیر” (Katanagatari – 2010)

موتسو با این که قوی بود اما هنوز از قدرت‌های مانامی می‌ترسید و نمی‌خواست تکنیک‌هایش را به او نشان دهد. با این حال مانامی کارش را کرد و تمام چیزهایی که موتسو به شیچیکا یاد داده بود یاد گرفت. به تدریج که بزرگ شد خیلی‌ها را کشت، آن هم یا از روی سرگرمی یا به خاطر این که وسیله‌های جادویی‌شان را از آنها بگیرد. از نظر نانامی همه انسان‌ها به جز شیچیکا مثل چوب بی‌ارزش هستند.


7. موریارتی‌ها در “موریارتی وطن پرست” (Moriarty The Patriot – 2020)

با این که خانواده دوک همیشه با ویلیام و لوئیس بهترین رفتار را نداشتند، اما حداقل خوراک و پوشاک و سقف بالای سرشان را تأمین کردند. با این حال بچه‌ها را به حال خودشان رها کردند تا هر کاری دوست دارند انجام دهند. نتیجه این خوبی‌ها این بود که ویلیام تصمیم گرفت پسر بزرگ خانواده و حتی برادرش را بکشد تا پول و قدرت خانواده را به دست بیاورد.


6. آکا و اورا-آکا در “اولویت تخم مرغ شگفت انگیز” (Wonder Egg Priority – 2021)

آکا و اورا-آکا یک ربات هوش مصنوعی به شکل یک دختر 14 ساله ساختند و اسمش را گذاشتن فریل. با این حال وقتی آکا زن گرفت و بچه دار شد این ربات ماهیت خود را نشان داد. فریل هر دو زن را کشت و آکا مجبور شد او را در زیرزمین پنهان کند. با این وجود فریل از همان زیرزمین دختران و زنان جوان را فریب داد تا خودکشی کنند. هرچند دلیلش را نمی‌دانیم.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها با هیولای هفته که باید آنها را تماشا کنید و لذت ببرید


5. ری آمانو در “خاطرات آینده” (Future Diary – 2011-2013)

یوکی در ابتدا یک دانش آموز دبیرستانی معمولی بود اما مرگ والدینش و تأثیر یونو بر تصمیم‌های او یوکی را به یک شخصیت شرور تبدیل کرد. بنابراین فقط برای این که در بازی‌های بقا زنده بماند و خدا شود به آزار و اذیت و کشت و کشتار مردم دست زد. با این که به او هشدار دادند والدینش ممکن است هرگز برنگردند، او تصمیم گرفت به یونو تکیه کند و بازیچه او شد.


4. بیاکویا در “دکتر استون” (Dr. Stone – 2019)

سنکو با این که پسر بی نهایت باهوشی است اما منطقی نیست. او می‌خواهد همه انسان‌ها را از سنگ شدن نجات دهد و برایش مهم نیست این آدم‌ها خوب باشند یا مجرم. این باور او سوکاسا را در دنیا آزاد کرد و از آنجاییکه سنکو دوست نداشت به او گوش دهد، سوکاسا مجبور شد ارتش خود را داشته باشد تا با وفاداران به سنکو مبارزه کند.


3. ساچیکو در “دفتر مرگ” (Death Note – 2006-2007)

ساچیکو یک زن مهربان است که خانواده‌اش را تا پای جان دوست دارد. او دائم درباره سلامت شوهرش و آینده بچه‌هایش نگران است، اما همیشه تحمیل می‌کند. بنابراین در طول سریال نمی‌داند که پسر خودش کیرا، مسئول کشتن هزاران نفر است. هزاران نفری که شاید بی گناه هم بینشان باشد. همه این آدم‌ها به این دلیل که سر راه او هستند کشته می‌شوند.


2. میاکو ایشیدا در “صدای خاموش” (A Silent Voice – 2016)

انیمه‌ای درباره رستگاری که حول محور شویای جوان می‌چرخد. شویا به عنوان یک پسربچه همکلاسی‌اش شوکو را دائم اذیت می‌کرد. همکلاسی‌های دیگر هم جلوی او را نمی‌گیرند. این کارهایش سمعک گران شوکو را از بین برد و حتی به گوش‌های او هم آسیب رساند. میاکو یکی از بهترین والدین دنیای انیمه است اما متاسفانه شویا اصلاً بچه خوبی نبود.

همچنین بخوانید: خودخواه‌ترین شخصیت‌های انیمه که برای رسیدن به اهداف خود بقیه را قربانی کردند


1. میتسوکی در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia – 2016)

باکوگو یکی از بی رحم‌ترین شخصیت‌های انیمه است که از بچگی تا بزرگسالی ضعیف‌ترین فرد را انتخاب می‌کرد و آنقدر اذیتش می‌کرد تا نسبت به خودش حس بهتری داشته باشد. این فرد هم بیشتر اوقات دکو بود. حداقل دو فصل طول کشید تا باکوگو خودخواهی و غرورش را کنار بگذارد و خودش را یک آدم عادی ببیند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم