5 نکته طلایی در هنگام خرید ماشین لباسشویی

می‌خواهید ماشین لباسشویی بخرید ولی نمی‌دانید کدام مدل مناسب خانه‌ شماست؟ نگران نباشید، برایتان از 5 نکته طلایی در هنگام خرید لباسشویی می‌گوییم تا خریدی مطمئن با جذاب‌ترین قیمت را تجربه کنید.

مهم‌ترین نکات در خرید لباسشویی

همانطور که می‌دانید، لباسشویی یکی از مهم‌ترین لوازم خانگی بزرگ و ضروری در هر خانه‌ای است. اما متاسفانه برخی از خانواده‌ها به‌ویژه زوج‌های جوان، در انتخاب یک ماشین لباسشویی خوب که قیمت مناسبی هم داشته باشد، به مشکل برمی‌خورند. مهم‌ترین دلیل بروز این مشکل ندانستن نکات طلایی است که باید هنگام خرید به دقت به آن‌ها توجه کنند.

1) بودجه

یکی از اصلی‌ترین نکاتی که باید هنگام خرید ماشین لباسشویی به آن توجه کنید، بودجه‌ است. درواقع این شما هستید که با توجه به توان مالیتان دست به خرید می‌زنید. البته فراموش نکنید که عوامل مختلفی در تعیین قیمت لباسشویی تاثیرگذار است.

  •  اگر به دنبال لباسشویی مدرن و پیشرفته هستید.
  •  برنامه‌های مختلف و متنوع شستشو برایتان مهم است.
  •  برندی که ماشین لباسشویی را تولید کرده است مثلا لباسشویی ال جی، اسنوا، پاکشوما، سامسونگ و…، برایتان اهمیت زیادی دارد.
  •  ظرفیت شستشوی لباس‌ها برایتان مهم است.
  •  مدل لباسشویی (اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و…)، یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های شما در انتخاب این لوازم خانگی است.

طبیعتا هزینه بیشتری پرداخت خواهید کرد. البته درست است که این موارد در افزایش قیمت موثر هستند، ولی مزیت‌های قابل توجهی هم دارند.

  •  معمولا این مدل لوازم خانگی کیفیت بالاتری دارند.
  •  احتمال خراب‌شدن و نیاز به تعمیر آن‌ها کم‌تر است.
  •  همچنین مصرف انرژی پایینی دارند.
  •  تا مدت‌‌ها خیال شما بابت طول عمر لباسشوییتان راحت خواهد بود.

به طور کلی شاید هنگام خرید مجبور به پرداخت پول بیشتری شوید، اما در عوض، تا مدت‌ها هزینه‌های اضافی نخواهید داشت و این یعنی پس‌انداز بخشی از پولتان.

2) اصل یا تقلبی

یکی از مهم‌ترین و درواقع اصلی‌ترین نکات طلایی در خرید لباسشویی، توجه به اصل‌بودن آن است. متاسفانه امروزه شاهد عرضه برخی از لوازم خانگی در بازار هستیم که به اسم برند معتبر فروخته می‌شوند، ولی شرکت اصلی آنها را نساخته است. فقط جهت گمراه کردن خریداران آرم شرکت روی بدنه دستگاه حک می‌شود و به اسم جنس اصل آن را می‌فروشند.

به عنوان مثال لباسشویی سامسونگ، ماشین ظرفشویی بوش، یخچال ساید ال جی و… که لوگو یا برچسب تولیدکننده روی بدنه وجود دارد ولی پس از آنکه با مواد شوینده بدنه را تمیز کنید، شاهد پاک‌شدن آن خواهید بود. پس حتما از اصل‌بودن لوازم خانگی که خرید می‌کنید، مطمئن شوید.

راه‌ تشخیص اصل‌بودن ماشین لباسشویی (و سایر لوازم خانگی)

کافی است با کمک سرچ در موتورهای جستجو مشابه گوگل، شماره مدلی که روی دستگاه حک شده است را جستجو کنید. سایت اصلی شرکت تولیدکننده بلافاصله در صورت اصل‌بودن مدل، تصویر و تمامی اطلاعات مربوط به آن را نمایش می‌دهد. کافی است شماره مدل و مشخصات ظاهری آن‌ها را با یکدیگر مقایسه کنید. در صورت اصل‌بودن نباید هیچ تفاوتی در لباسشویی انتخابی شما و آنچه که سایت اصلی شرکت تولیدکننده ارائه کرده است، وجود داشته باشد.

3) گنجایش و ظرفیت ماشین لباسشویی

و اما گنجایش و ظرفیت ماشین لباسشویی در انتخاب آن نقش پُررنگی را ایفا می‌کند. درواقع این شما هستید که با درنظرگرفتن نیازتان خرید می‌کنید. اگر بدون توجه به این مسئله وسیله‌ای را بخرید، ممکن است مجبور به پرداخت هزینه اضافی شوید که نتیجه‌ای جز هدردادن پولتان آن هم در این اوضاع اقتصادی نابه‌سامان ندارد. پس کافی است موارد زیر را درنظر بگیرید.

  •  تعداد اعضای خانواده: هرچه تعداد اعضای خانواده بیشتر باشد، میزان لباس‌های کثیف هم بیشتر می‌شود. بنابراین بهتر است لباسشویی را انتخاب کنید که ظرفیت یا گنجایش شستن لباس‌های بیشتری را داشته باشد. در غیر اینصورت می‌توانید لباسشویی را خریداری کنید که ظرفیت کمتری دارد.
  •  میزان استفاده از لباسشویی: اگر دفعاتی که از لباسشویی استفاده می‌کنید زیاد است، مثلا تُندتُند لباس‌هایتان را می‌شورید و در ماه چند مرتبه مجبور به شستشوی ملحفه، پارچه و لباس‌های کثیف هستید، انتخاب ماشین لباسشویی با ظرفیت بالاتر مناسب شماست.

4) تکنولوژی و برنامه‌های شستشو

یکی دیگر از معیارهایی که بیشتر خانواده‌ها هنگام خرید لباسشویی به آن توجه می‌کنند، تکنولوژی و برنامه‌های شستشوی آن است. با گذشت زمان از تولید اولین لباسشویی تا به امروز شاهد تولید مدل‌های مختلفی از این لوازم خانگی ارزشمند هستیم که به تکنولوژی و برنامه‌های متنوع شستشو مجهز شده‌اند. به عنوان مثال اخیرا ماشین لباسشویی‌ اسنوا سری واش این واش با ارائه جدیدترین و کاربردی‌ترین تکنولوژی روز و مورد نیاز مصرف‌کننده، توجه بسیاری از خانواده‌ها را به خود جلب کرده است. ویژگی‌های زیر از مهم‌ترین عواملی هستند که مصرف‌کننده را به خرید این مدل از لباسشویی متمایل می‌سازد.

  •  قابلیت اضافه‌کردن لباس در حین شستشو (اد واش)
  •  شستشو و آبکشی شرعی لباس‌ها
  •  استفاده از دیگ درام الماسه برای جلوگیری از خراب‌شدن لباس‌ها
  •  استفاده از موتور دایرکت درایو برای شستشویی بدون سروصدا و لرزش

5) برند و شرکت سازنده

و آخرین نکته طلایی که هنگام خرید لباسشویی نباید از آن غافل شد، برند و شرکت سازنده آن است. در بازار لباسشویی‌ برندهای داخلی و خارجی مختلفی مانند لباسشویی پاکشوما، ال جی، اسنوا، دوو، جی پلاس و… وجود دارد که هرکدام با توجه به کیفیتِ قطعات استفاده‌شده، طرح، مدل، رنگ و تکنولوژی دارای قیمت‌های متفاوتی است.

در صورت اطمینان از اصالت برند، مهم نیست که کدام را انتخاب کنید، مهم این است برندی که درنظر دارید، بتواند تمام توقعات و انتظارات شما به عنوان یک مصرف‌کننده را فراهم کند. کالایی با کیفیت و قیمتی مناسب را در اختیارتان قرار دهد و نیاز شما را تا مدت‌ها با ارائه محصولی خوب و خدمات پس از فروش پاسخگو، برطرف کند.

از کجا لباسشویی اصل با بهترین قیمت خریداری کنیم؟

ما در این مطلب 5 نکته طلایی برای خرید یک لباسشویی مناسب را با شما به اشتراک گذاشتیم. حال می‌رسیم به این سوال که واقعا از کجا می‌توان یک لباسشویی مناسب خریداری کرد که هم از اصالت آن مطمئن باشید و هم قیمتی که پرداخت می‌کنید، در مقایسه با سایر فروشگاه‌ها مناسب و تضمین‌شده باشد. اینجاست که فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یک فروشگاه مطمئن، بهترین خرید اینترنتی را برایتان رقم می‌زند، چون زنبیل:

  •  اولین و تنها فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی 5 ستاره در کشور است.
  •  بهترین قیمت خرید را برای شما تضمین می‌کند و قیمت محصولات خود را تا 10 روز پس از خرید گارانتی می‌کند.
  •  شما را از چتر حمایتی خود بهره‌مند می‌سازد.
  •  برای شما امکان پرداخت وجه در محل را فراهم می‌کند.
  •  ارسال فوری سفارشات طی 4 ساعت بعد از نهایی شدن سفارش و ارسال اختصاصی سفارشات در بازه ی زمانی 3 ساعته دلخواه مشتری را ویژه مشتریان تهران فراهم میکند.

بنابراین اگر می‌خواهید هم لباسشویی باکیفیت بخرید و هم قیمتی که پرداخت می‌کنید نسبت به سایر مدل‌های مشابه مناسب‌تر باشد، فروشگاه اینترنتی زنبیل را فراموش نکنید و حتما سری به وبسایت فروشگاه برای مقایسه قیمت ها و دریافت مشاوره خرید بزنید.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی پاکشوما با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ماشین لباسشویی اسنوا با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت لباسشویی سامسونگ

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم