شخصیت‌های یتیم انیمه که عاقبت والدین اصلی خود را پیدا کردند

گاهی اوقات شخصیت‌های یتیم انیمه متوجه می‌شوند که پدر و مادری دارند و آنها را پیدا می‌کنند. این داستان می‌تواند به شکل‌های مختلف روایت شود و در دنیای انیمه آزادی عمل بیشتری دارد. گاهی اوقات قهرمان داستان تصور می‌کند که خانواده‌اش و پدر و مادرش واقعی هستند، اما بعد به راز بزرگی پی می‌برد. به هم رسیدن آنها صحنه زیبایی را خلق می‌کند، اما هستند شخصیت‌هایی که بدون یافتن خانواده‌شان هم خوشحال هستند. چون حس می می‌کنند خانواده و پدر و مادر واقعی‌شان آنها را نمی‌خواهد. در این مقاله می‌خواهیم شخصیت‌های یتیم انیمه را معرفی کنیم که عاقبت والدین اصلی خود را پیدا کردند. با پروشات همراه باشید.


10. شوکو و میساکی در “آنجلیک لیر” (Angelic Layer – 2001)

در این انیمه میساکی اول با مادربزرگ و پدربزرگش زندگی می‌کند و بعد پیش خاله‌اش می‌رود. از آنجاییکه مادرش شوکو قهرمان بازی آنجلیک لیر بود، پس این موضوع در خون او هم هست. دلیل اصلی که شوکو بچه‌هاش را رها کرد در انیمه و مانگا متفاوت است. او یا پاهایش را از دست داده و به دنبال درمان است و یا از اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برد. میساکی تصور می‌کند مادرش به خاطر کار رفته، اما فقط آخر سریال است که مادرش را پیدا می‌کند. تماشاگران انیمه هم باید تا آخر در این باره حدس و گمان بزنند.

همچنین بخوانید: اکسسوری‌های معروف انیمه که شخصیت‌های محبوبتان از آن استفاده می‌کنند


9. ناجا در “آشیتا نو ناجا” (Ashita No Nadja – 2002-2004)

ناجا یکی از شخصیت‌های یتیم انیمه است که ناگهان متوجه می‌شود مادرش زنده است. او به یک گروه اجراکننده ملحق می‌شود و در عین حال در جستجوی مادر گمشده و گذشته‌اش است. بعد متوجه می‌شود مادرش از یک خانواده ثروتمند است و با یک موزیسین فرار کرده. بعد از کشته شدن شوهرش در یک تصادف، خانواده او ناجا را به یک یتیم خانه می‌فرستند. بعد به مادرش می گویند بچه‌اش مرده تا دوباره ازدواج کند. بنابراین هم مادر زنده است و هم بچه و لابد تا وقتی همدیگر را پیدا کنند بارها سر راه هم قرار گرفته‌اند.


8. تری در “کندی کندی” (Candy Candy – 1976-1979)

در “کندی کندی” تری پسر یک دوک انگلیسی و بازیگر برادوی است. او با پدرش زندگی می‌کند اما مادرش در آمریکا مانده. تری به نیویورک سفر کرد تا او را دوباره پیدا کند، اما مادرش به او گفت برای پیشگیری از رسوایی بهتر است یکدیگر را نبینند. با این حال به لطف کندی آنها یکدیگر را می‌بینند. خانواده لیگان کندی را پیشخدمت خود می‌دانند، اما وقتی عمو ویلیام او را دختر خوانده‌اش می‌داند همه چیز عوض می‌شود. در این سریال ویلیام شخصیت مرموزی است که تماشاگران هرگز او را نمی‌بینند و همین موضوع توجه مخاطب را بیشتر جلب می‌کند.


7. هاره در “هاره گو” (Haré+Guu – 2001)

هاره حامی مادرش ودا است و از این که ودا با عشقش دکتر کلایو ازدواج کرده خوشحال نیست. البته دکتر کلایو پدر هاره است و سعی می‌کند رابطه‌اش را با ودا از سر بگیرد. حتی گفته می‌شود دکتر کلایو در رؤیا پدربزرگش را می‌بیند که از او می‌خواهد دوباره به سراغ ودا برود.


6. جرجی در “لیدی جرجی” (Lady Georgie – 1983-1984)

جرجی به همراه والدین و برادرانش در استرالیا بزرگ شد، یا شاید خودش اینطور فکر می‌کرد. بعد از مرگ پدرش مادر به او می‌گوید او را به سرپرستی گرفته‌اند. بنابراین او به دنبال والدین بریتانیایی‌اش کشور را ترک می‌کند. از قرار معلوم پدر واقعی او یک نجیب زاده بریتانیایی است که به اشتباه به قتل متهم شده و به دنبال فرزندش است. او نه تنها یک پدر خوب است بلکه از برادران ناتنی جورجی هم مراقبت می‌کند. بنابراین در مانگا و انیمه او سرانجام به استرالیا برمی گردد.

همچنین بخوانید: بهترین شخصیت‌های شرور انیمه که قهرمان شدند و باید آنها را بشناسید


5. ریوکو در “کیل لا کیل” (Kill La Kill – 2013-2014)

“کیل لا کیل” ثابت کرد که رابطه خونی نمی‌تواند بهترین رابطه ممکن باشد. در شروع انیمه ریوکو می‌خواهد درباره قتل پدرش بداند و بنابراین به یک آکادمی می‌رود. سرانجام معلوم می‌شود که رگیو مادر واقعی اوست و پدر ریوکو برای محافظت از فرزندش دروغ گفته. در نتیجه رقیب ریوکو، ساتسوکی خواهر اوست که تمام مدت به دنبال انتقام بود.


4. گینتا در “مار”  (MÄR – 2005)

گینتا هم یکی از شخصیت‌های یتیم انیمه است که خود را در بهشت مار می‌بیند. شخصیت‌های این دنیا داستان‌های پری مانند دارند. همین مضمون پریان باعث شده که بیشتر شخصیت‌های سریال پدر نداشته باشند و به دنبال پدرهای خود بگردند. پدرش دانا بعد از رفتن به این بهشت هم مجروح می‌شود. او سرانجام بین دو شخصیت گیر می‌افتد: کینگ بدنش را برداشته و روحش هم به دست بابو است. سرانجام زنده شده و به کنار زن و پسرش می‌رفت.


3. نادیا در “نادیا: راز آب آبی” (Nadia: The Secret Of Blue Water – 1990-2003)

یک انیمه اقتباسی از داستان “بیست هزار فرسنگ زیر دریا” نوشته “ژول ورن” با شخصیتی به نام کاپیتان نمو. نادیا تصور می‌کند یتیم است و در سیرک کار می‌کند. در حالی که در جستجوی یافتن گذشته‌اش است، اما زندگی سختش باعث شده به همه بی اعتماد باشد، مخصوص به نمو که پدرش است. متاسفانه کمی طول می‌کشد تا به این حقیقت پی ببرد. ظاهراً مادر او رهبر ارواح الماس آب آبی است.


2. خانواده سلطنتی ماه در “ملوان ماه” (Sailor Moon – 1992-1997)

اوساگی در اصل دختر سوکینوها است، اما شرایطی پیش می‌آید که ملکه سرنیتی، مادر اصلی‌اش، در زمان پرنسس سرنیتی بودن، را می‌بیند. وقتی ملکه سرنیتی اسیر می‌شود، چیباسا به گذشته برگشته و در کنار خانواده اوساگی می‌ماند. البته اوساگی گذشته مادرش است. چیباسا بعد از شکست شخصیت‌های شرور به خانه برمی‌گردد، اما باید به سراغ اوساگی برود و به او آموزش بدهد.

همچنین بخوانید: قوی‌ترین شخصیت‌های انیمه که نمی‌توانند قدرت‌های خود را کنترل کنند


1. موموکو و یوسوکه در “هلوی عروسی” (Wedding Peach – 1995-1996)

موموکه یکی از شخصیت‌های یتیم انیمه است که تصور می‌کند مادرش ساکورا در کودکی او مرده. ظاهراً مادر او فرشته بوده و بعد از یادآوری خاطراتش به دنیای فرشتگان برگشته. در مانگا شخصیت شروری از این موقعیت سواستفاده کرده و خودش را به شکل مادر موموکه درمی آورد. با این حال گویا مادرش اجازه یافته که به سراغ موموکه و پدرش برگردد. یوسوکه هم چنین شرایطی دارد. پدر او شیطان بود و با یادآوری خاطراتش خانواده را تنها گذاشت. سرنوشت او در مانگا و انیمه متفاوت است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. mitra

    مهر 17, 1400

    و همه ی انیمه های دهه 60

    پاسخ