شخصیت‌های اصلی سریال “فرندز” (Friends) و خنده دارترین صحنه‌هایشان

سریال “فرندز” در سال 2004 به پایان رسید، اما در تجدید دیدار این سریال طرفداران دوباره این شخصیت‌ها را کنار هم دیدند. “فرندز” یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تاریخ است که طنز خوبی دارد. در طول سریال هر کدام از شخصیت‌ها صحنه‌های طنز زیادی داشتند. شاید هر بار از یک شخصیت خوشتان آمده باشد، با این حال تمام شخصیت‌ها به اندازه کافی صحنه دیدنی دارند. در اینجا خنده دارترین صحنه‌های شخصیت‌های اصلی سریال “فرندز” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. ریچل

صحنه‌های مربوط به مراسم شکرگزاری از بهترین صحنه‌های سریال هستند و معمولاً در این مراسم مونیکا غذا حاضر می‌کند. در یک صحنه مونیکا مسولیت تهیه دسر را به ریچل می‌دهد و ریچل قرار است ترایفل انگلیسی درست کند. او براساس کتاب پزشکی دسر درست می‌کند، اما صفحه‌های کتاب به هم چسبیده‌اند و بنابراین نخود و پیاز و گوشت هم به ترایفل اضافه می‌شود. ریچل آنقدر به دسرش می‌بالد که هیچکس نمی‌تواند ناراحتش کند. بنابراین راس و جویی همه را متقاعد می‌کنند که از دسر بخورند یا حداقل اینطور تظاهر کنند. همه تلاش می‌کنند، اما جویی انگار از آن خوشش آمده. در نهایت جودی گلر می‌گوید طعم دسر بد است و ریچل به اشتباهش پی می‌برد. ریچل هرگز آشپز خوبی نبود اما دسر نیمه ترایفل و نیمه پای او معروف است.

همچنین بخوانید: چرا ریچل بهترین شخصیت سریال دوستان (Friends) است؟


5. مونیکا

یکی از عادت‌های جالب مونیکا تمیزکاری اوست، بنابراین به ندرت او را مشغول کار دیگری می‌بینیم. در شب عید شکرگزاری او تصادفاً چاقو را روی پای چندلر می‌اندازد و انگشت پایش را می‌برد. چندلر بیش از حد ناراحت است و می‌خواهد تنها باشد. مونیکا هم می‌خواهد خوشحالش کند. وقتی چندلر در آپارتمانش را باز می‌کند می‌بیند که مونیکا بوقلمونی را روی سرش گذاشته و با کلاه و عینک می‌رقصد. چندلر آنقدر از این موضوع خوشش می‌آید که برای اولین بار به مونیکا می‌گوید او را دوست دارد. بنابراین خنده دارترین صحنه مونیکا به یک صحنه عاشقانه تبدیل می‌شود.


4. فیبی

فیبی به عنوان یکی از شخصیت‌های اصلی سریال “فرندز” شخصیت جالب و بامزه‌ای است. مونیکا و ریچل اوایل شروع رابطه‌شان سعی می‌کردند آن را از بقیه پنهان کنند، اما اما کم کم همه متوجه شدند. گرچه واکنش همه جالب بود، اما فیبی واکنش بی نظیری داشت. در قسمتی که همه متوجه می‌شوند، راس به آپارتمان مقابل خانه مونیکا نقل مکان کرده. وقتی فیبی از آنجا به خانه مونیکا نگاه می‌کند او و ریچل را با هم می‌بیند. او آنقدر غافلگیر می‌شود که فریاد می‌کشد. بنابراین ریچل مجبور است او را ساکت کند تا راس متوجه نشود. بنابراین فیبی هم به شیوه خودش نقشه‌ای می‌کشد تا چندلر و مونیکا خودشان را  لو بدهند. فیبی معمولاً عضو ساکت‌تر گروه است، بنابراین این واکنش او واقعاً خنده دار بود.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های سریال فرندز (Friends) و بهترین و بدترین لحظات زندگی آنها


3. جویی

جویی در این سریال آنقدر صحنه‌های خنده داری دارد که انتخاب بهترین آنها کار سختی است. در یکی از قسمت‌های سریال جویی به همه می‌گوید که قرار است در مسابقه هرم حضور پیدا کند. با این که از ته قلب به خاطر این موضوع خوشحال است اما نمی‌داند این مسابقه چطور است. در مرحله اول نمی‌داند مسابقه چطور انجام می‌شود، بنابراین هیچ امتیازی نمی‌گیرد. وقتی قرار است کلمات را حدس بزند اصلاً نمی‌داند چه چیزی حدس بزند. بنابراین اولین چیزی که به ذهنش می‌رسد را می‌گوید. هم گروهی آنقدر از او ناامید شده که ترجیح می‌دهد بدون او بازی کند. با این حال وقتی در مرحله بعدی با هم همراه می‌شوند جویی فقط یک جواب با جایزه اصلی فاصله دارد. در طبقه آخر که به سوپرمدل ها مربوط است جویی می‌گوید “دخترهایی که دست چندلر به آن‌ها نمی‌رسد”. بنابراین دو صحنه خنده دار شکل می‌گیرد: این که نمی‌داند چطور بازی را انجام دهد و به پیروزی در مسابقه نزدیک می‌شود.


2. چندلر

چندلر یکی از شخصیت‌های اصلی سریال “فرندز” است که همیشه سعی می‌کند بامزه‌ترین باشد و دوستانش را بخنداند. یکی از خنده دارترین صحنه‌های مربوط به او وقتی است که بقیه گروه در آپارتمان مونیکا هستند و چندلر با جیل در باجه خودپرداز گیر افتاده. در کل این قسمت چندلر با خودش حرف می زند. اول پشت تلفن با جویی حرف می زند و جویی شرایط او را درک می‌کند. بعد جیل به او آدامس تعارف می‌کند و اول به خاطر این که آدامس بدون قند بود قبولش نکرد، اما بعد قبول کرد. بعد انگار دارد خفه می‌شود و جیل نجاتش می‌دهد. در نهایت به هم نزدیک می‌شوند و جیل چندلر را می‌بوسد. آنوقت چندلر التماس می‌کند که کاش می‌توانست یک کپی از فیلم دوربین امنیتی را به عنوان مدرک می‌گرفت. این واکنش او واقعاً خنده دار است.

همچنین بخوانید: تغییرات جالب شخصیت‌های سریال دوستان (Friends) تا فصل آخر


1. راس

راس از بین شخصیت‌های اصلی سریال “فرندز” بدشانس‌ترین است. چند طلاق، تخلیه آپارتمان، خوردن ساندویچش و کلی بدشانسی دیگر. وقتی به آپارتمان تازه‌اش می‌رود می‌خواهد مبل بخرد. اما چون هزینه نقل و انتقال مبل زیاد است تصمیم می‌گیرد با کمک ریچل آن را به خانه ببرد. صحنه بعدی خنده دارترین صحنه راس است. او و ریچل نمی‌توانند مبل را از پلکان بالا ببرند چون سنگین است. آن‌ها از چندلر هم کمک می‌گیرند. اما مبل روی پلکان گیر می‌کند و اصلاً نمی‌توانند تکانش دهند. رأس صحنه‌های خنده دار زیادی دارد اما این یکی بهترین است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم