بهترین و بدترین ماجراهای “دوستان” (Friends) از نظر طرفداران

وقتی سریالی مثل “دوستان” برای مدت زمان طولانی پخش شود هم باید طرفداران را راضی نگه دارد و هم حرف تازه‌ای برای گفتن داشته باشد. گرچه بعضی از داستان‌های سریال جالب بودند، و عده‌ای از رابطه مونیکا و چندلر لذت بردند، اما خیلی از ماجراهای سریال هم برای عده‌ای از طرفداران جالب نبود. هرچند همه این نظرات شخصی است و به طور کلی “دوستان” سریال محبوبی محسوب می‌شود. در این مقاله می‌خواهیم بهترین و بدترین ماجراهای “دوستان” به نظر طرفداران را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. بدترین: جویی زبان فرانسه یاد گرفت

با این که جویی یک شخصیت طنز بود، اما شاید ماجرای یادگیری زبان فرانسه توسط او نتوانست آنقدر خنده دار باشد. شاید جویی دوست خوبی نباشد اما یک شخصیت طنز است که صحنه‌های خنده دار خلق می‌کند. با این حال بیشتر طرفداران معتقد بودند که یادگیری زبان فرانسه توسط او جالب نبود.

همچنین بخوانید: مقایسه شخصیت شلدون در شلدون جوان و تئوری بیگ بنگ


9. بهترین: جویی و چندلر حیوان خانگی داشتند

حیوان خانگی جویی و چندلر یعنی همان خروس و اردکشان فقط در چند قسمت حضور داشتند، در حالی که می‌شد بیشتر به آنها پرداخت. چون در صحنه‌های بازی این دو با حیوانات خانگی‌شان لحظات لذت بخشی دیدیم که به بقیه اعضای گروه ربطی ندارد و فقط مختص آنهاست. آن‌ها عاشق این حیوانات هستند و طرفداران هم می‌توانند جنبه مهربان آنها را ببینند.


8. بدترین: جویی و ریچل رابطه داشتند

کنار هم گذاشتن جویی و ریچل یکی از بدترین تصمیم‌های تاریخ “دوستان” بود. از آنجاییکه بیشتر طرفداران این ایده را درست نمی‌دانستند بنابراین بهتر بود حذف می‌شد. کنار هم بودن این دو نفر عجیب بود و اصلاً به هم نمی‌آمدند. ریچل و راس در کنار هم دیدنی هستند و شاید جویی وقتی عاقل‌تر شد برای رابطه آماده باشد. بنابراین رابطه عاشقانه جویی و چندلر در لیست بهترین و بدترین ماجراهای “دوستان” در قسمت بدترین قرار گرفت.


7. بهترین: مونیکا و چندلر عاشق هم شدند

رابطه مونیکا و چندلر ایده خوبی بود. این رابطه توانست زندگی تازه‌ای به سریال بیاورد. به همین دلیل دیدن این دو نفر در کنار هم برای طرفداران هیجان انگیز بود. آن‌ها از دیدن این دو نفر در کنار هم به وجد آمدند. شاید اگر این رابطه زودتر شروع می‌شد بسیاری از دیدن آن بیشتر لذت می‌بردند.


6. بدترین: چندلر به تالسا رفت

دیدن زندگی دور از هم چندلر و مونیکا جالب نبود. به طور کلی فصل 9 بهترین و بدترین ماجراهای “دوستان” را رقم زد که بدترینش عبارت است از رابطه جویی و ریچل و رفتن چندلر به تالسا. به طور کلی فصل‌های بعدی سریال آنقدر خوب نیستند و طرفداران نمی‌فهمیدند چرا چندلر باید از مونیکا دور شود. چون دیدن زندگی مشترک این دو نفر کنار هم دیدنی بود.

همچنین بخوانید: رده‌بندی فصل‌های سریال دوستان (Friends) از بدترین تا بهترین


5. بهترین: رابطه مونیکا و ریچارد می‌توانست بیشتر طول بکشد

رابطه مونیکا و ریچارد دیدنی و باورپذیر بود. حتی شاید خیلی‌ها دوست داشتند مونیکا او را به چندلر ترجیح بدهد. گرچه خیلی‌ها رابطه چندلر و مونیکا را دوست داشتند، چون رابطه‌شان لذتبخش و هیجان انگیز بود، اما مونیکا کنار ریچارد هم خوشبخت بود. تنها مشکل آنها عدم توافق نظرشان درباره بچه بود که باعث شد از هم جدا شوند. اما شاید اگر فاصله سنی نداشتند کنار هم می‌ماندند.


4. بدترین: راس و امیلی قرار بود ازدواج کنند

امیلی شخصیت محبوبی در دنیای “دوستان” نیست. به همین دلیل خیلی‌ها ماجرای او را دوست نداشتند و نمی‌فهمیدند چرا او می‌خواست بعد از 6 هفته با کسی ازدواج کند. طرفداران رابطه ریچل و راس نمی‌توانستند امیلی را تحمل می‌کنند. دیدن رأس کنار یک نفر دیگر سخت بود. مخصوصاً وقتی در محراب ازدواج به امیلی گفت ریچل و ثابت کرد گزینه اشتباهی را انتخاب کرده.


3. بهترین: ادی همخانه چندلر شد

ادی یکی از شخصیت‌هایی بود که بعداً به سریال وارد شد و مدتی همخانه چندلر بود. گرچه جویی بهترین همخانه برای چندلر است، اما حضور ادی هم توانست صحنه‌های جالبی خلق کند. اگر برای مدتی با کسی زندگی کرده باشید که شبیه شما نباشد حتماً ماجرای این دو نفر برایتان جالب خواهد بود.


2. بدترین: ریچل و خواهرش جیل رابطه خوبی نداشتند

وقتی جیل، خواهر ریچل، به دیدنش می‌آمد ریچل را دائماً عصبی می‌دیدیم. در این قسمت از فصل 6 سریال “ریس ویترسپون” (Reese Witherspoon) نقش جیل را بازی می‌کند. از آنجایی که راس و جیل کنار هم دیده می‌شوند بنابراین شرایط برای طرفداران راس و ریچل بدتر می‌شود. به همین دلیل طرفداران این ماجرا را دوست نداشتند.

همچنین بخوانید: معرفی 25 سریال جذاب و دیدنی شبیه دوستان (Friends)


1. ریچل و فیبی با هم زندگی کردند

بعد از این که چندلر و مونیکا زندگی مشترک خود را آغاز کردند ریچل از آپارتمان مونیکا رفت و کنار فیبی زندگی کرد. فیبی یکی از شخصیت‌های محبوب سریال “دوستان” بود که دیالوگ‌های بامزه‌ای داشت. ظاهراً طرفداران سریال زندگی فیبی و ریچل در کنار هم را دوست داشتند و آرزو می‌کردند زندگی آنها بیشتر طول بکشد. گرچه فیبی از ریچل عجیب‌تر است، اما این دو در کنار هم صحنه‌های بامزه‌ای خلق کردند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم