بهترین فیلم‌های مشابه “سار” (The Starling) که باید تماشا کنید

یک درام دیدنی با رگه‌های کمدی درباره زوجی که بعد از مرگ دخترشان باید ازدواج خود را حفظ کنند. شرایطی که در شروع ناامیدکننده است کم کم درمان می‌شود، چون جک و لی لی با مرگ دخترشان مواجه شده و سعی می‌کنند رابطه‌شان را از سر بگیرند. این فیلم چندلایه و رئال به کارگردانی “تئودور ملفی” (Theodore Melfi) یک اثر استعاری است که مخاطب را با خود همراه می‌کند. اگر از این فیلم تاثیرگذار با لایه‌ طنز خوشتان آمده در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “سار” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. بخت پریشان – The Fault in Our Stars – 2014

یک فیلم عاشقانه و یک داستان کلاسیک که قلب هرکسی را به درد می‌آورد. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام نوشته “جان گرین” درباره آشنایی دو بیمار مبتلا به سرطان است. آن‌ها عاشق هم شده و برای دیدار با یک نویسنده به آمسترام سفر می‌کنند. با این فیلم از “سار” جدی‌تر است اما روایت گیرا و عاطفی آن شما را به گریه می‌اندازد.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی-رمانتیک تماشایی که نباید از دست بدهید


5. مالکولم و ماری – Malcolm & Marie – 2021

یک درام سیاه و سفید به نویسندگی و کارگردانی “سام لوینسون” (Sam Levinson) که به جر و بحث یک شب زوج داستان می‌پردازد. آن‌ها با هر احساس و حرف ناامنی و ناراحتی خود را نشان می‌دهند. با این که بحث درباره زندگی مالکولم است، اما به طور کلی داستان به رابطه آن‌ها می‌پردازد. یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “سار” درباره رابطه بین شخصیت‌های داستان.


4. دفترچه خاطرات – The Notebook – 2004

داستان رابطه یک زوج جوان در سال‌های 1940 که امروز مردی مسن در خانه سالمندان آن را تعریف می‌کند. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام در سال 1996 نوشته “نیکلاس اسپارکس” داستان عاشقانه تاثیرگذار و جذابی است. در اینجا هم شخصیت‌های اصلی عاشق هم هستند و فیلم به جزئیات آن می‌پردازد.

همچنین بخوانید: 9 فیلم کمدی-رمانتیک کمتر دیده‌شده که باید تماشا کنید و لذت ببرید


3. بهتر از این نمیشه – As Good as It Gets – 1997

یک فیلم کلاسیک که ستاره اصلی و جایزه‌های اسکار درخشش آن را ثابت کرد. این فیلم جنگ بین یک نویسنده عصبی و یک مادر مجرد را نشان می‌دهد. رابطه آنها لحظات غافلگیرکننده‌ای دارد که خنده و گریه را به شما هدیه می‌دهد. “جک نیکلسون” (Jack Nicholson) و “هلن هانت” (Helen Hunt) از بازیگران اصلی آن هستند. یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “سار” که مشکلات روابط قدیمی و درمان آنها را نشان می‌دهد.


2. بیمار بزرگ – The Big Sick – 2017

یک فیلم کمدی رمانتیک درباره رابطه بینا فرهنگی و مشکلات آن. کمیل، یک استندآپ کمدین، و دوست دخترش امیلی، تصور می‌کنند بزرگ‌ترین مشکل رابطه‌شان معرفی همدیگر به خانواده‌هایشان است. چون از دو فرهنگ متفاوت آمده‌اند. با این حال وقتی امیلی بیمار می‌شود کمیل به خانواده او نزدیک‌تر می‌شود. این فیلم با اقتباس آزاد از رابطه نویسندگان فیلم، “امیلی گوردون” (Emily V. Gordon) و “کمیل نانجیانی” (Kumail Nanjiani) ساخته شده است. کمیل نقش اصلی مرد را هم برعهده دارد. در اینجا هم با یک فیلم عاطفی روبرو هستیم.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی-رمانتیک جذاب و دیدنی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


1. سنت وینسنت – St. Vincent – 2014

بهترین فیلم مشابه “سار” با همکاری “ملیسا مک کارتی” و “تئودور ملفی” که این بار “بیل مری” (Bill Murray) هم به جمعشان اضافه می‌شود. داستان درباره مرد میانسالی است که زن بیماری دارد و با پسر همسایه دوست می‌شود. این مرد با وجود شرایط همسرش و مشکات مالی گاهی اوقات دوست داشتنی و گاهی اوقات ناراحت کننده است. رابطه این داستان بیشتر از این که عاشقانه باشد پیچیده است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم