سریال “نه غریبه کامل” (Nine Perfect Strangers) و سریال‌های مشابه

“نه غریبه کامل” یک سریال درام رازآلود است که شما را به جایی پر از شخصیت‌های روانی می‌برد. این سریال اقتباسی از رمانی به همین نام درباره نه غریبه شهری است که برای درمان روان زخم‌های خود و کنار آمدن با گذشته و حال و آینده یک ماجراجویی را آغاز می‌کنند. با این حال همه چیز خوب پیش نمی‌رود و صاحب آن منطقه تفریحی رازهای مخوفی دارد. این سریال با حضور “نیکول کیدمن” (Nicole Kidman) و “ملیسا مک کارتی” (Melissa Mccarthy) یک سریال دیدنی است. اگر فضای تفریحی، روان زخم و عناصر رازآلود آن را دوست داشتید در اینجا سریال‌های مشابه سریال “نه غریبه کامل” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. هوم کامینگ – Homecoming – 2018

سریالی براساس پادکستی به همین نام که به بازگشت سربازان به زندگی عادی می‌پردازد. این تریلر روانشناسانه زندگی در شک و تردید را نشان می‌دهد. زن رازآلود، شخصیت‌های مبهم، روابط پیچیده و تجربه‌های عجیب این سریال را دیدنی می‌کند. “جولیا رابرتز” (Julia Roberts) هم یکی از جذابیت‌های این سریال است.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های کمدی و خنده دار که این روزها باید تماشا کنید


6. فروپاشی – The Undoing – 2020

فیلمی براساس رمانی به نام You Should Have Known نوشته “جین هانف کورلیتز”. این مینی سریال به زندگی یک درمانگر ثروتمند به نام گریس می‌پردازد که در طبقات بالای جامعه منهتن رفت و آمد دارد. با این حال شوهرش به قتل زن جوانی به نام الینا متهم می‌شود. وقتی رفته رفته بیشتر به زندگی گریس و خانواده او وارد می‌شویم حقیقت‌های تاریکی فاش می‌شود. این سریال با حضور “نیکول کیدمن” و “هیو گرانت” (Hugh Grant) درباره قتل و رابطه‌ها نکات زیادی دارد که از دیدن آن لذت می‌برید.


5. لیست پرواز – Manifest – 2018-2022

یک درام فراطبیعی با فضای ترسناک درباره هواپیمایی که ناپدید شده و پنج سال بعد برمی گردد. مسافرین با یک فاجعه اگزیستانسیال مواجه شده و زمان و مکان را از دست می‌دهند. تنها تلاششان این است که به جامعه برگردند. این سریال تلاش مسافرین برای بازگشت و مقابله با نیروهای ترسناک نشان می‌دهد. در اینجا هم یک قتل مرموز وجود دارد، بنابراین یکی از بهترین سریال‌های مشابه سریال “نه غریبه کامل” است.


4. مرده از نظر من – Dead To Me – 2019

یک کمدی سیاه درباره زندگی یک مادر مجرد به نام جن که هم باید کارش را اداره کند و هم بعد از فوت ناگهانی همسرش مراقب بچه‌ها باشد. او در گروه درمانی با جودی شاد و پرانرژی آشنا می‌شود. اما آیا با وجود روان زخم جین و رازهای جودی رابطه‌شان خوب پیش می‌رود؟ این سریال هم به مضامین رازآلود، روان زخم و درمان می‌پردازد.

همچنین بخوانید: تغییرات جالب شخصیت‌های سریال دوستان (Friends) تا فصل آخر


3. دروغ‌های کوچک بزرگ – Big Little Lies – 2017-2019

یک سریال رازآلود براساس کتابی از “لیان موریارتی” نویسنده “نه غریبه کامل”. تأثیر دروغ بر زندگی شخصیت‌های سریال آن را دیدنی می‌کند. در شهری کوچک قتلی رخ می‌دهد که زندگی مردم آن را بهم می‌ریزد و سه مادر داستان باید با مشکلاتی که زندگی و رابطه‌هایشان را تحت تأثیر قرار داده روبرو شوند. بعد از سریال “نه غریبه کامل” باید این سریال را تماشا کنید هردو سریال به مضامین رازآلود، رابطه‌های مستقل و تبدیل شدن آرمانشهر به پادآرمانشهر می‌پردازد. به علاوه اگر نقش آفرینی “نیکول کیدمن” را دوست داشتید باید این سریال را هم تماشا کنید.


2. لوتوس سفید – The White Lotus – 2021

اگر زندگی طبقه ممتاز و نگرش آنها نسبت به جهان را دوست داشتید پس باید این سریال را هم تماشا کنید. این سریال نشان می‌دهد وقتی غریبه‌ها به مکانی ترسناک می‌روند چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ این سریال با تمرکز بر زندگی افراد ثروتمند و تاکید بر رابطه شخصیت‌ها یک اثر دیدنی است.


1. عروسک روسی – Russian Doll – 2019

اگر حلقه‌های زمانی، مرگ، مواد مخدر و غریبه‌هایی با گذشته سیاه برایتان جذاب است این سریال را تماشا کنید. نادیا در تولد 36 سالگی خود مجبور است با روان زخم دوران کودکی‌اش روبرو شود و از یک غریبه کمک می‌گیرد. این سریال هم به مضامین تاریک روان زخم، مرگ و روابط انسانی می‌پردازد. دوستی بین غریبه‌ها، طنز تلخ و سورئالیسم این سریال را جذاب می‌کند.

همچنین بخوانید: ایمی و برنادت و پنی در سریال تئوری بیگ بنگ (The Big Bang Theory)


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. حاج امیر

    مهر 5, 1400

    به نظرم maniac هم میتونه جز گزینه ها باشه

    پاسخ