تریلر رسمی فیلم Spencer منتشر شد؛ شانس بالای کریستن استوارت برای کسب اسکار

یک ماه پس از انتشار تریلر کوتاهی از فیلم جدید “اسپنسر” (Spencer)، استودیوی نئون سرانجام تریلر رسمی این فیلم را منتشر کرده‌است که در آن شاهد جزئیات بیشتری از داستان و نقش کریستن استوارت هستیم.

“اسپنسر” ماه گذشته در جشنواره ونیز اکران و با سه دقیقه تشویق ایستاده مواجه شد. این فیلم در حال حاضر از راتن تومیتوز امتیاز 80 درصد را دریافت کرده و بسیاری از منتقدین استوارت را شایسته دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نقش اول می‌دانند.

فیلم “اسپنسر”  قرار است روایت‌گر سرگذشت زندگی خانوادگی پرنسس دایانا و رابطه‌اش با همسر و فرزندانش ویلیام و هری باشد؛ این فیلم مرگ دردناک این شخصیت را پوشش نخواهد داد و داستانش در ماه‌های پایانی سال 1991 جریان دارد.

“پابلو لارین” (Pablo Larraín) وظیفه کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است؛ فیلم نامزد اسکار “جکی” (Jackie)، فیلم “اما” (Ema) و فیلم “نرودا” (Neruda) از جمله آثاری هستند که توسط این کارگردان ساخته شده‌اند.

“تیموتی اسپال”، “سالی هاکینز” و “شان هریس” از دیگر بازیگران فیلم “اسپنسر” می‌باشند. این فیلم قرار است بعد از اکران اختصاصی در جشنواره فیلم ونیز، در تاریخ 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) به‌طور عمومی اکران شود. در ادامه می‌توانید تریلر رسمی منتشر شده از این فیلم را تماشا کنید:

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم