تغییرات جالب شخصیت‌های سریال “دوستان” (Friends) تا فصل آخر

سریال “دوستان” بهترین سریال جهان بود، بنابراین بدون شک محبوب‌ترین هم محسوب می‌شود. طرفداران سرسخت سریال بارها آن را تماشا کرده‌اند و آن را از بر هستند. با این حال معلوم است که طی ده فصل تغییرات زیادی به سریال اعمال شده است. شخصیت‌های اصلی سریال عبارتند از رأس، ریچل، فیبی، چندلر، مونیکا و جویی. آن‌ها از قسمت اول تا آخر تغییرات زیادی داشتند. در اینجا تغییرات جالب شخصیت‌های سریال “دوستان” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.

هشدار اسپویل*


10. رأس و ریچل به هم رسیدند

مسلماً این واضح‌ترین تغییر سریال است. این دو در طی سریال بارها با هم بودند و از هم جدا شدند. اما بعد از فرزند مشترکشان به هم نزدیک شدند. بعد از آن امیدوار بودیم رأس و ریچل را دوباره با هم ببینیم و همینطور هم شد. با هم بودن دوباره آنها لحظه مهمی بود که طرفداران را خوشحال کرد.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های سریال دوستان (Friends) در ابتدای سریال چند سال داشتند؟


9. مونیکا و چندلر ازدواج کردند

شاید خیلی‌ها ازدواج چندلر و مونیکا را از فصل اول پیشبینی کردند. با این حال بعد از پایان سریال همه از این موضوع راضی بودند چون نمی‌شد جور دیگری تصور کرد. در فصل هفت و قسمت 23 و 24، این زوج به هم رسیدند و با ثبات‌ترین رابطه سریال را داشتند. در فصل آخر هم دیدیم که قوی‌تر از هر زمان دیگر به رابطه‌شان ادامه دادند.


8. خروس و اردک تازه‌ای به گروه وارد شدند

وقتی چندلر و جویی با هم زندگی می‌کردند آپارتمانشان دکور جالبی داشت. وسط اتاق یک قایق بود، یک تلویزیون بزرگ داشتند و یک مجسمه عجیب سگ هم دیده بود. اما آنها هم خانه‌ای هم داشتند که یک خروس و اردک بودند. در فصل ده آن خروس و اردک قدیمی رفته بودند. اما جویی به عنوان هدیه برای چندلر خروس و اردک تازه‌ای گرفت که چندلر اصرار کرد جویی خودش آنها را نگه دارد.


7. میز فوتبال دستی نابود شد

متاسفانه آمدن دو دوست تازه به خانه جویی و چندلر به معنای نابودی دوست قدیمی‌شان بود. در قسمت 12 فصل 1، جویی و چندلر درباره ظاهر میز غذاخوری‌شان بحث می‌کنند. بنابراین سر میز فوتبال دستی به توافق می‌رسند. اما وقتی پرنده‌هایشان توی میز گیر می‌کند مجبور می‌شوند میز را خراب کنند. این حرکت نمادین نشانه پایان هم خانه بودنشان بود.


6. ریچل در پاریس کار پیدا کرد

یکی از تغییرات جالب شخصیت‌های سریال “دوستان” به ریچل مربوط است. او که هرگز در زندگی کار نکرده بود از یک پیشخدمت به یک کارمند حرفه‌ای دنیای مد تبدیل شد. در فصل ده بعد از این که در مصاحبه با گوچی رد شد از رالف لورن اخراج شد، بعد از آن شغلی در پاریس در شرکت لویی ویتون به او پیشنهاد شد. گرچه او در نیویورک در کنار رأس ماند، اما اگر می‌رفت آینده درخشانی در انتظارش بود.

همچنین بخوانید: رده‌بندی فصل‌های سریال دوستان (Friends) از بدترین تا بهترین


5. ریچل و جویی به هم نزدیک شدند

گرچه شخصیت‌های سریال “دوستان” دوست معمولی بودند و زیاد به هم نزدیک نشدند، اما در چند مورد این موضوع را دیدیم. بزرگ‌ترین آن رابطه بین ریچل و جویی بود که طی چند فصل ایجاد شد. این موضوع برای هر دو عجیب بود، چون ریچل و رأس همیشه به هم نزدیک بودند. خوشبختانه این رابطه جدی نشد و ریچل و رأس به هم برگشتند.


4. مونیکا و چندلر دوقلوها را به سرپرستی گرفتند

به تدریج که مونیکا و چندلر زندگی‌شان را به عنوان زوج ادامه دادند تصمیم گرفتند بچه دار شوند. مسلماً این موضوع مایه خوشحالی طرفداران بود، اما ظاهراً آنها بچه دار نمی‌شدند. بنابراین تصمیم گرفتند بچه‌ای را به سرپرستی قبول کنند، و برای این موضوع از یک مادر باردار جوان به نام اریکا کمک گرفتند. سوپرایز بزرگ این بود که اریکا دوقلو باردار بود. بنابراین مونیکا و چندلر هردوی بچه‌ها را به سرپرستی گرفتند. با توجه به فصل سریال یکی از تغییرات جالب شخصیت‌های سریال “دوستان” به آنها مربوط بود، مخصوصاً چندلر که اصلاً تصور نمی‌کرد پدر شود.


3. فیبی با مایک ازدواج کرد

بدون شک فیبی عجیب‌ترین شخصیت گروه بود. او زندگی خاصی داشت و نگاهش به زندگی با همه فرق می‌کرد. با این حال مهربان، بخشنده و مسئولیت پذیر بود. با این حال وقتی با یک شخصیت معمولی مثل مایک ازدواج کرد همه تعجیب کردند. عده‌ای انتظار داشتند او و جویی با هم باشند. اما ازدواج فیبی و مایک قسمت‌های پایانی سریال را دیدنی کرد.


2. مونیکا و چندلر از آن آپارتمان رفتند

گرچه بسیاری کافه را مرکز تجمع شخصیت‌های سریال می‌دانند اما در اصل همه‌شان در آپارتمان مونیکا جمع می‌شدند. هر کدام از آن شش نفر حداقل برای مدتی در آنجا زندگی کردند، رأس هم قبل از شروع سریال یک تابستان با مادربزرگش آنجا بود. مونیکا و چندلر بعد از بچه دار شدن تصمیم گرفتند در وستچستر خانه بگیرند. بنابراین همگی برای آخرین بار در آن خانه دور هم جمع شدند و وقت رفتن کلید را روی کانتر گذاشتند. از فصل اول هیچکس فکرش را نمی‌کرد آنها از این خانه بروند.

همچنین بخوانید: معرفی صحنه‌هایی از سریال دوستان که می‌خواستیم جای مونیکا و ریچل باشیم


1. جویی تنها کسی بود که داستانش ادامه پیدا کرد

بزرگ‌ترین تغییرات جالب شخصیت‌های سریال “دوستان” به جویی مربوط بود چون داستانش ادامه پیدا کرد. البته اسپین آف سریال‌های محبوب چیز عجیبی نیست و “دوستان” هم همینطور بود. چون جویی تریبیانی سریال خودش را داشت. این بار جویی برای بازیگر شدن به هالیوود رفت. این سریال موفق نبود و قبل از فصل دوم لغو شد. بنابراین انگار جویی گزینه خوبی برای اسپین آف نبود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم