بهترین فیلم‌های تریلر اروتیک شبیه “چشم چران ها” (The Voyeurs) که باید تماشا کنید

فیلم تریلر اروتیک “چشم چران ها” ساخته “مایکل موهان” (Michael Mohan) یک فیلم دیدنی درباره توماس و پیپا است. آن‌ها به محله‌ای در مونترال می‌روند که بعد از دیدن یک زوج دیگر شیفته آن‌ها می‌شوند. اگر این فیلم را دوست دارید در اینجا بهترین فیلم‌های تریلر اروتیک را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. جذابیت مرگبار – Fatal Attraction – 1987

یک درام تریلر ساخته “آدریان لین” (Adrian Lyne) که عواقب یک تصمیم اشتباه را نشان می‌دهد. یک وکیل متأهل با همکارش الکس رابطه‌ای را شروع می‌کند. با این حال نمی‌داند این کارش چه عواقبی دارد. الکس رفته رفته شیفته او شده و می‌خواهد ازدواج او را نابود کند. این فیلم هم مثل “چشم چران ها” تمثیلی دیدنی است.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های سینما درباره نویسنده‌ها که از تماشای آنها لذت می‌برید


5. غریزه اصلی – Basic Instinct – 1992

یک تریلر اروتیک نئو-نوآر ساخته “پل ورهوفن” (Paul Verhoeven) براساس فیلمنامه ای از “جو استرهاس” (Joe Eszterhas). نیک یک کاراگاه است که درباره مرگ یک ستاره راک تحقیق می‌کند. به نظر او دوست دختر دوجنس گرای این ستاره یعنی کاترین او را کشته. رفته رفته که درباره پرونده بیشتر تحقیق می‌کند با کاترین رابطه‌ای را شروع می‌کند. این فیلم مطالعه عمیقی از روان انسانی است و اجرای زیبای “شارون استون” (Sharon Stone) شما را میخکوب می‌کند. یکی از بهترین فیلم‌های تریلر اروتیک که باید تماشا کنید.


4. مکالمه – The Conversation – 1974

فیلمی به کارگردانی “فرانسیس فورد کاپولا” (Francis Ford Coppola) درباره مفتون شدن و چشم چرانی. یک نفر کاراگاهی به نام هری را استخدام می‌کند تا یک زوج جوان به نام های مارک و آن را تعقیب کند. هری همه جا دنبال آنهاست و مکالمه‌هایشان را ضبط می‌کند. حین رمزگشایی این مکالمه‌ها شیفته نوار می‌شود. این فیلم مثل یک پازل است که با هر بار تماشای آن به معنای تازه‌ای دست پیدا می‌کنید. اگر از مضمون چشم چرانی خوشتان می‌آید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم جذاب و دیدنی که داستان زندگی بازیگران فیلم را نشان می‌دهند


3. آگراندیسمان – Blow-up – 1966

حالا که از تصاویر خصوصی و محرمانه صحبت شد باید ببینیم که آیا این فیلم به کارگردانی “میکل‌آنجلو آنتونیونی” (Michelangelo Antonioni) را تماشا کرده‌اید؟ این تریلر اروتیک انگلیسی زبان درباره شخصیتی به نام توماس است که به یک معمای قتل وارد می‌شود. فیلم از تجربه جوانان سرکش و طغیان کرده سال‌های 1960 آمریکا الهام گرفته است. اگر از شخصیت پیچیده “چشم چران ها” خوشتان آمد پس حتماً این فیلم را دوست خواهید داشت.


2. سکس، دروغ و نوار ویدئویی – Sex, Lies, and Videotape – 1989

فیلمی زیبا از “استیون سودربرگ” (Steven Soderbergh) درباره یک خانواده از هم پاشیده از طبقه متوسط. این فیلم که با بودجه کمی ساخته شد با استفاده از ویدیوگرافی دوره جدیدی را نمایش می‌دهد. اگر فیلم تریلر اروتیک “چشم چران ها” را دوست داشتید این فیلم را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: 10 فیلم فراموش‌شده از کارگردان‌های بزرگ و نامی سینما که باید تماشا کنید


1. پنجره عقبی – Rear Window – 1954

شاید به فیلم‌هایی که به چشم چرانی و زیر نظر گرفتن افراد بپردازند علاقه داشته باشید، اما هیچ فیلمی به اندازه این اثر زیبا از “آلفرد هیچکاک” (Alfred Hitchcock) به این تعقیب و گریزها نپرداخته. این تریلر درباره شخصیتی به نام جف (جیمز استوارت “James Stewart”) است که به همسایه‌اش علاقه دارد و زنِ مرد همسایه رازی را آشکار می‌کند. این فیلم نه تنها یکی از بهترین آثار هیچکاک بلکه یکی از بهترین فیلم‌ها درباره نمایش اسکوپوفیلیا است. جف هم مثل پیپا و توماس در “چشم چران ها” به زندگی همسایه‌هایش علاقه مند شده و در نتیجه یک اثر کلاسیک هالیوودی خلق شده است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم