مدت زمان فیلم No Time to Die مشخص شد

کمتر از یک ماه دیگر تا اکران فیلم “زمانی برای مردن نیست” (No Time to Die) باقی مانده و کمپانی ام‌جی‌ام مدت زمان این فیلم را اعلام کرده‌است که طبق آن این فیلم طولانی‌ترین قسمت از مجموعه جیمز باند خواهد بود.

فیلم “زمانی برای مردن نیست” بعد از بارها تعویق در اکران، حالا قرار است در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) با مدت زمان 163 دقیقه (2 ساعت و 43 دقیقه) راهی پرده سینما شود.

دیگر قسمت‌های این مجموعه که در سال‌های گذشته اکران شده‌اند، هرکدام کمتر از 150 دقیقه زمان داشتند و این موضوع باعث شده که فیلم “زمانی برای مردن نیست” اکنون طولانی‌ترین قسمت مجموعه خودش لقب گیرد.

با اعلام رسمی سازندگان قسمت جدید این مجموعه، افتتاحیه فیلم “زمانی برای مردن نیست” در تاریخ 28 سپتامبر (6 مهر) در لندن برگزار خواهد شد.

قسمت جدید ۰۰۷، به کارگردانی “کری فوکوناگا”، داستان جیمز باندی را دنبال می‌کند که در حال خدمت نیست و در حال لذت بردن از زندگی شخصی خود در جامائیکا است که در ادامه فلیکس لیتر، دوست قدیمی او، از جیمز باند درخواست کمک می‌کند. او به باند ماموریتی می‌دهد که باید یک دانشمند دزدیده شده را نجات دهد که یک گروه تبهکار به‌دنبال ساخت یک سلاح بسیار خطرناک با فناوری بسیار پیشرفته است که نقش شرور و منفی اصلی این فیلم بر عهده “رامی مالک” خواهد بود.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم