فیلم Eternals و دیگر آثار دیزنی در سال 2021 تنها در سالن‌های سینما اکران خواهند شد

به دنبال رکوردشکنی فیلم “شانگ-چی و افسانه ده حلقه” (Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings) که تا این لحظه به 106 میلیون دلار فروش در بازارهای داخلی دست پیدا کرده‌است، کمپانی والت دیزنی اعلام کرد که همه‌ی فیلم‌های خود، از جمله فیلم “جاودانان” (Eternals) مارول را تنها در سالن‌های سینما اکران خواهد کرد.

“آخرین دوئل” (The Last Duel)، “داستان وست ساید” (West Side Story)، انیمیشن “ران خراب می‌شود” (Ron’s Gone Wrong) و “مرد شاه” (The King’s Man) نیز از دیگر آثار مهم دیزنی در سال 2021 هستند که مانند فیلم “جاودانان” بعد از اکران در سینماها پس از 45 روز به پلتفرم‌های خانگی راه پیدا خواهند کرد.

“جاودانان” مهم‌ترین فیلم پاییز پیش‌رو می‌باشد که قرار است در تاریخ 5 نوامبر 2021 (14 آبان 1400) راهی پرده سینما شود. داستان این فیلم درباره‌ی معرفی گروهی به همین نام است؛ اتفاقات این فیلم هم میلیون‌ها سال قبل در جریان است، زمانی که عده‌ای در حال آزمایش ژنتیکی روی انسان‌ها هستند تا از آن‌‌ها افرادی با قدرت‌‌های فرابشری خلق کنند.

این فیلم که به کارگردانی “کلوئی ژائو” (Chloé Zhao)، کارگردانی چینی‌تبار و برنده اسکار، ساخته شده‌است، ستارگانی مانند “آنجلینا جولی”، کیت هرینگتون، “ریچارد مدن”، “کمیل نانجیانی”، “سلما هایک” و “جما چان” را در خود دارد.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم