فیلم Halloween Kills علاوه‌بر سینماها از شبکه پیکاک هم منتشر خواهد شد

طبق اعلام رسمی کمپانی یونیورسال پیکچرز، فیلم ترسناک “هالووین می‌کشد” (Halloween Kills) همزمان با اکران در سالن‌های سینما، از شبکه پیکاک هم منتشر خواهد شد. تاریخ اکران این فیلم 15 اکتبر 2021 (23 مهر 1400) اعلام شده‌است.

این کمپانی پیش از این انیمیشن “بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی” (Boss Baby: Family Business) را هم به همین روش پخش کرده بود و گفته می‌شود با رضایت از عملکرد فروش این انیمیشن، یونیورسال تصمیم به اکران همزمان فیلم “هالووین می‌کشد” در سینماها و شبکه پیکاک گرفته‌است.

“هالووین می‌کشد” دنباله‌ای است برای فیلم “هالووین” (Halloween) محصول سال 2018 که موفق شد بیش از 350 میلیون دلار در زمان اکرانش فروش داشته باشد.

این فیلم به کارگردانی “دیوید گوردن گرین” (David Gordon Green) ساخته شده و در آن قرار است شاهد بازگشت آنتونی مایکل هال برای بازی در نقش تامی دویل باشیم که در قسمت اصلی آن به‌عنوان بچه حضور داشت و در فیلم The Curse of Michael Myers که قسمت ششم خط داستانی اورجینال فیلم هالووین بود، پل راد نقش نسخه بزرگسالی این شخصیت را بر عهده داشت. بااین‌حال، نسخه ۲۰۱۸ فیلم Halloween ادامه مستقیم قسمت اصلی است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شد و داستان مابقی قسمت‌ها را نادیده گرفته است.

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم