بهترین فیلم‌های مشابه “کیت” (Kate) که باید تماشا کنید و لذت ببرید

“کیت” یک فیلم تریلر اکشن به کارگردانی “سدریک نیکولاس-ترویان” (Cedric Nicolas-Troyan) است. کیت یک مزدور بی‌نام‌ونشان است که از کارش خسته شده و در آخرین مأموریتش متوجه می‌شود با یک ماده رادیواکتیو مسموم شده است. دکترش به او می‌گوید فقط یک روز دیگر زنده است. بنابراین برای پیدا کردن قاتلش و گرفتن انتقام آماده می‌شود. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “کیت” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. بلوند اتمی – Atomic Blonde – 2017

یک فیلم اقتباسی از یک رمان نوشته “آنتونی جانستون” به نام “سردترین شهر” درباره ماموری به نام لورین (شارلیز ترون “Charlize Theron”). او چند روز قبل از فروپاشی دیوار برلین به آنجا می‌رود تا لیست را پیدا کند. لیست یک سند میکروفیلم است که اطلاعات تمام عملیات انجام‌شده در برلین توی آن ثبت شده است. لورین بعد از آشنایی با پرسیوال (جیمز مک آووی “James McAvoy”) و با کمک او به دنبال لیست می‌گردد. این فیلم شخصیت‌های مختلفی دارد که حقیقت را از قهرمان داستان مخفی نگه می‌دارند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما با موضوع انتقام که باید تماشا کنید


5. میلک شیک باروتی – Gunpowder Milkshake – 2021

فیلمی درباره مزدورهای زن که برای یک رئیس بی‌رحم کار می‌کنند. سم (کارن گیلان “Karen Gillan”) مزدور سازمانی به نام فیرم است که برای رئیس آن نیتن کار می‌کند. در یکی از مأموریت‌ها با دختر ربوده شده‌ای آشنا می‌شود که نیتن پدرش را کشته. این یکی دیگر از شباهت‌های دو فیلم است که کیت پدر آنی را می‌کشد. حالا سم باید برای محافظت از این دختر جوان هر کاری بکند.


4. سالت – Salt – 2010

یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “کیت” با حضور “آنجلینا جولی” (Angelina Jolie) در نقش یک مأمور سیا، که او را جاسوس روسیه می‌دانند و زندگی‌اش عوض شده. بنابراین برای اثبات بی‌گناهی‌اش فرار می‌کند. در هر دو فیلم شخصیت‌ها برای افشای حقیقت هر کاری می‌کنند.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های آنجلینا جولی که باید تماشا کنید


3. هنری سرسخت – Hardcore Henry – 2015

یک فیلم علمی تخیلی از نگاه اول شخص. هنری در یک کشتی هوایی به هوش می‌آید و متوجه می‌شود زن ناشناسی در ماقبلش است. این زن خودش را استل معرفی می‌کند و می‌گوید همسر اوست. ظاهراً بعد از تصادف او به جای جراحت‌های هنری اعضای مصنوعی در بدن او گذاشته. وقتی یک گروه استل را می‌دزدند هنری جستجو برای پیدا کردن او را شروع می‌کند. بنابراین هنری هم مثل کیت به دنبال حقیقت است. کیت به خاطر سم فرصت دیگری نداد و هنری هم به خاطر رویارویی با حقیقت انگیزه گرفته.


2. کرانک – Crank – 2006

قهرمان این فیلم جو چلیوس (جیسون استاتهام “Jason Statham”) یک مزدور است. او هم مثل کیت ماده‌ای دریافت کرده که به تدریج آدرنالینش را کم کرده، ضربان قلبش را کند کرده و او را می‌کشد. بنابراین برای زنده ماندن باید با انجام کارهای هیجان‌انگیز آدرنالینش را بالا نگه دارد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های مافیایی در تاریخ سینما که باید تماشا کنید


1. بیل را بکش 1 – Kill Bill: Vol. 1 – 2003

یکی از بهترین فیلم‌های انتقام‌جویانه و شاهکار “کوئنتین تارانتینو” (Quentin Tarantino). عروس (اوما تورمن “Uma Thurman”) مزدوری است که در روز عروسی به او حمله می‌کنند. چهار سال بعد به هوش می‌آید و می‌خواهد انتقام بگیرد. این فیلم یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “کیت” است که باید تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم