خودخواه‌ترین شخصیت‌های انیمه که برای رسیدن به اهداف خود بقیه را قربانی کردند

در دنیای انیمه معمولاً قهرمان‌ها برای رسیدن به هدف‌های خود بقیه را قربانی می‌کنند. قربانی کردن زندگی خود برای هدف بزرگ‌تر نماد قهرمانی است و به خلق صحنه‌های جذاب و دیدنی منجر می‌شود. با این حال گاهی اوقات بعضی از شخصیت‌ها بقیه را قربانی می‌کنند. هر چند که همیشه برای این رفتارهای خود توجیه دارند تا مرز بین قهرمان و شرور بودن را محور کنند. امروز می‌خواهیم خودخواه‌ترین شخصیت‌های انیمه که برای رسیدن به اهداف خود بقیه را قربانی کردند را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. اندیور در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia – 2016)

اندیور به خاطر بد رفتاری که در دوران کودکی با شوتو داشت شناخته می‌شود. به محض این که به نیروی پنهان پسرش پی برد او را به کارهایی مجبور کرد که جسم و ذهنش را آسیب دید. مادر شوتو به خاطر اتفاق‌هایی که برای خانواده‌اش افتاد از هم پاشید. اندیور با قربانی کردن فرزند خود و تمام روابطش به هدف خود در زندگی رسید.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


9. ال در “دفتر مرگ” (Death Note – 2006-2007)

قرار بر این بود که در بدترین حالت ممکن واتاری پرونده‌های ال را پاک کند تا لایت نتواند به نوشته‌های او دست پیدا کند. این درخواست واتاری را در خطر قرار می‌داد. بنابراین ال بدون در نظر گرفتن اتفاق‌هایی که ممکن بود برای واتاری رخ دهد او را به خطر انداخت.


8. لوای در “حمله به تایتان” (Attack On Titan – 2013-2022)

گرچه اطرافیان لوای به او اهمیت می‌دادند اما لوای حاضر بود در صورت نیاز از آنها سو استفاده کند. در زمان رویارویی آنی و ارن در جنگل، لوای از ارتش خود خواست عقب بمانند و مبارزه کنند، هر چند که فکرش را می‌کرد شاید جانشان به خطر بیفتد. پس می‌توان او را یکی از خودخواه‌ترین شخصیت‌های انیمه دانست که جان بقیه را به خطر انداختند.


7. نیکو رابین در “وان پیس” (One Piece – 1999)

وقتی اولین بار نیکو رابین را دیدیم بی رحمی‌اش معلوم بود. او به عنوان یک نماینده باروک پِل را از پا انداخت و مانع دسترسی سلطنت طلبان به قصر شد. او این کار را کرد تا جان خودش را نجات دهد. البته همانطور که در ادامه انیمه می‌بینیم به تدریج این رفتارش را عوض می‌کند.


6. اوکویاسو در “ماجراجویی عجیب و غریب جوجو” (JoJo’s Bizarre Adventure – 2012)

اوکویاسو را می‌توان یکی از خودخواه‌ترین شخصیت‌های انیمه دانست که حاضر بود برای رسیدن به هدف خود جان بقیه را به خطر بیندازد. به طوری که می‌خواست برای پیدا کردن آکیرا به ناخودآگاه یک آدم بی گناه ناخنک بزند. هرچند که به نظر خودش قصد آسیب رساندن به کسی را نداشت.

همچنین بخوانید: بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که قدرت‌های ابرقهرمانی نداشتند


5. ساتسوکی در “کیل لا کیل” (Kill La Kill – 2013-2014)

هرچند ساتسوکی اول به عنوان شخصیت شرور معرفی شد، اما در تلاش‌هایش برای شکست راگیو ثابت کرد یک قهرمان است. با این حال گناهان گذشته یا تمایلش برای قربانی کردن دیگران را پاک نکرد. آکادمی هانوجی به این منظور ساخته شد که ضعیف‌ها سرکوب شوند و قوی‌ها پاداش بگیرند. چنین سیستمی می‌تواند فقر و نابرابری ایجاد کند، بنابراین تعجبی ندارد که شخصیت‌های خودخواه داشته باشد.


4. گوتر در “هفت گناه کبیره” (Seven Deadly Sins – 2014-2021)

گوتر که خاطرات بد خود را پاک کرده بود، فکرش درگیر رابطه دایان با پادشاه است و می‌خواهد به چند و چون آن پی ببرد. او تا جایی پیش می‌رود که حاضر است برای رسیدن به خواسته‌های خود رابطه پادشاه را به خطر بیندازد. این حرکت او کاری خودخواهانه و البته خطرناک است.


3. کوراپیکا در “هانتر × هانتر” (Hunter X Hunter – 2011-2014)

کوراپیکا در ابتدا موافقت کرد که از خانواده‌های یورکنیو محافظت کند چون این کار به نفع خودش بود. اما در لحظه خطر نئون را رها کرد و جان او را به خطر انداخت. هر چند که بعداً سعی در جبران داشت، اما همین حرکت کوراپیکا ثابت می‌کند که او یکی از خودخواه‌ترین شخصیت‌های انیمه است.


2. ناجندا در “آکامه گا کیل” (Akame Ga Kill – 2014)

ناجندا رهبر نایت رید و صاحب دست آهنین بود که برای استفاده از این دست قوانینی وجود داشت. هر چه از دست استفاده می‌شد قدرت آن چند برابر می‌شد و ناجندا هم بعد از سه بار ممکن بود از دنیا برود. با این حال ناجندا تصمیم‌هایی گرفت که ممکن بود دست آهنین را به خطر بیندازد و آن را برای همیشه نابود کند.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های شرور اما بیگناه انیمه که فقط به اسم شرور بودند


1. ساکورا در “ناروتو” ( Naruto – 2002-2007)

وقتی ساسکه اعلام کرد می‌خواهد روستا را ترک کند ساکورا هم برای همراهی با او داوطلب شد. از آنجایی که او می‌دانست ساسکه می‌خواهد به اوروچیمارو خدمت کند، بنابراین این عملش خیانت بود. او حاضر بود برای همراهی با ساسکه روستایشان را به خطر بیندازید. به همین دلیل یکی از خودخواه‌ترین شخصیت‌های انیمه محسوب می‌شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (18)

بستن فرم

  1. بدون نام

    بهمن 23, 1400

    اولن لیوای نه لوای بعدشم لیوای خود خواه نبود اون جا اگه میذاشت آنی ارن رو بخوره برای کل بشریت بد تموم میشد پس اینکه جوخش رو بفرسته تا آنی رو بکشن عاقلانه تر بود

    پاسخ

  2. پروشات عزیز

    مهر 14, 1400

    شما هر چی بنویسی باز یه مشت کراش زده فلک زده میان میگن فلانی بدبخت 😂🤦‍♂️ این همیشه هست دمتون گرم ولی درکل به نظرم لیستتون کوتاه بود میتونست خیلی بیشتر باشه ممنون بابت تایمی که میزارید!

    پاسخ

    • hiva در پاسخ به پروشات عزیز

      مهر 20, 1400

      کراش زده نیستن جهت بهتر شدن مطالب میگن چون مشخصه این مطلب خیلی سریع نوشته شده و اصلا شخصیت ها رو درک نکردند خواهشا با دقت دیدگاه ها رو بخونید بعد نظر بدید دقیقا شخصیت هایی که باید در این لیست باشند نیستند مثل اروین یا لایت که برای رسیدن به هدفشون هر کاری کردن ولی کسی مثل لیوای که زجرش رو برای مرگ هر کدوم از دوستاش یا نزدیکاش دیدیم انصاف نیست بهش بگیم خودخواه

      پاسخ

  3. par pary

    مهر 4, 1400

    کسی که اینو نوشته آیا شما لایت رو دیدی که به ال میگی خودخواه؟

    پاسخ

  4. sara

    شهریور 31, 1400

    لیوای خودخواهه؟؟ معلومه اصلا شخصیتشو درک نکردین اومدین یه چی نوشتین فقط خدایی ال و لیوای خودخواه نیستن

    پاسخ

  5. عــــــaliلــــی

    شهریور 20, 1400

    یکی از تابلو ترین شخصیت های انیمه که همه ادمای خودشو قربانی کرد نزاشتید گریفیث…. اصل کاره گریفیث بود گریفیث تو انیمه برزرک ارتش خودشو پیش کش به شیاطین یا به واژه ی دیگه قربانی چهار فرشته نگهبان کرد باید بگم حتما شخصیت گریفیث رو بزارین چون منفی بودنش حرف نداره اخرین قسمت برزرک تراژیک و ترسناکه ادمایی که دنبال انیمه فوق العاده ناراحت کننده و غم انگیز و فوق العاده خشونتی و ترسناک هستن پیشنهاد میکنم میکنم که حتما این انیمه رو ببینن اگه کسی از گرافیک قدیمی خوشش نمیاد پیشنهاد میدم که گرافیک جدید سینماییش رو ببینه اونایی که دنبال انیمه ای هستن که روایت داستانی پر از خشونت و سیاهی باشه و پایان فوق العاده غم انگیزی داشته باشه این انیمه رو به شدت پیشنهاد میکنم انیمه فوق العاده عالی برای طرفداران انیمه اکشن باید بگم که حتما ببینیدش و این انیمه فـــــوقــــ الــــعـــاده رو از دـــــــت نـــدیـــد

    پاسخ

    • کورش مجرب در پاسخ به عــــــaliلــــی

      شهریور 30, 1400

      درست میگی. واقعا نمیدونم چرا گریفیث رو نذاشتن. مانگا berserk رو هم بخون. عالیه این هنر طراحی کنتارو میورا. تنها کسی که بهش میرسه موراتا (مانگاکا one punch man) هست.

      پاسخ

  6. Psa

    شهریور 18, 1400

    به نظرم بیشترش اشتباه بود و اینکه فقط چون ساکورا هیتر بودی الکی نوشتی ساکورا
    لیوای بدبخت
    ال بدبخت

    پاسخ

    • M در پاسخ به Psa

      شهریور 21, 1400

      اصلا انیمه رو دیدی؟
      هرکی دیده میفهمه ساکورا اشغاله

      پاسخ

      • میهوکو در پاسخ به M

        خرداد 15, 1401

        کافر همه را به کیش خود پندارد،🤫

        پاسخ

  7. رهام

    شهریور 17, 1400

    با مورد اخر کااااملا موافقم از اونجایی که هیترشم هستم باز هم تاییدش می کنم تازه فقط این کارش نی کلی دلیل و مدرک برای ثابت کردن اضافه بودن ساکورا در انبمه وجود داره 😂

    پاسخ

  8. r

    شهریور 17, 1400

    چی؟؟؟؟؟؟؟؟حالت خوبه؟؟؟؟ لیوای یکی از مهربون ترین کاراکتر های انیمه ایهههههههههههه

    پاسخ

    • اوتاکو⁦✌️⁩ در پاسخ به r

      شهریور 18, 1400

      آره آره دلفینا هم پرواز میکنن قوی ترین شخصیت انیمه ای هم لیوای هست
      .
      .
      .
      صحیح

      پاسخ

      • میهوکو در پاسخ به اوتاکو⁦✌️⁩

        خرداد 15, 1401

        هر هر خندیدیم تو یه لحظه نصفت میکنه البت کار ب اونجا نمیکشه همون اول از شدت جذابیتش غش میکنی

        پاسخ

    • میهوکو در پاسخ به r

      خرداد 15, 1401

      ارهههه

      پاسخ

  9. سپهر

    شهریور 17, 1400

    واقعا راسته ال کار درستی نکرد ولی بخاطر گیر انداختن کیرا و نرسیدن اطلاعات به اون کارش منطقی بود این تنها راه بود و هدف ال برای خودش نبود برای مردم بود. و پدر شوتو هم خیلی ادم بدجنسی هست اخلاقش خیلی بیشرفانس ولی قهرمان خوبیه. و من خودم انیمه مورد علاقم ناروتوعه ولی خدایی ساکورا واقعا خود خواه و به فکر علایق و اهداف خودش بود و به کسایی که بهش کمک میکردن کمتر از عشقش اهمیت میداد واسه همین وجود این همه ساکورا هیتر منطقیه خخخخخخ

    پاسخ

    • میهوکو در پاسخ به سپهر

      خرداد 15, 1401

      تو اول اسم لیوای رو درس بنویس 😂 بعد بگو مغروره مغروره باشه خوبه کلا لیوای عالیه و کار ساکورا عشق بود بااااکا😂

      پاسخ

    • اوتاکو * در پاسخ به سپهر

      خرداد 16, 1401

      عشقی که تو انیمه هیچوقت هم دلیلش نشون نداده شده جالبه کسی که بعد از ناروتو بیشترین نمایش رو تو انیمه داره تقریبا هیچ کمکی به روند داستان نکرده

      پاسخ