مهم‌ترین شخصیت‌های فرعی انیمه که لایق سریال پریکوئل مخصوص خود بودند

به ازای هر قهرمان انیمه شخصیت دیگری هست که از توانایی‌های او بهره‌ای نبرده. خوشبختانه سریال‌هایی با قهرمان‌های ناموفق شخصیت‌های فرعی جالبی دارند که با وجود عدم جذابیت قهرمان توجه مخاطب را جلب می‌کند. در بسیاری از موارد شخصیت‌های فرعی حتی از شخصیت‌های اصلی هم محبوب‌تر می‌شوند. حتی سریال‌هایی با قهرمان‌های جذاب هم ممکن است شخصیت‌های فرعی سرگرم کننده و رازآلود داشته باشند. از آنجایی که این شخصیت‌ها به خودی خود جذاب هستند خیلی وقت‌ها با خودمان می گوییم کاش پریکوئل خودشان را داشتند. بنابراین در اینجا می‌خواهیم مهم‌ترین شخصیت‌های فرعی انیمه که لایق سریال پریکوئل مخصوص خود بودند را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


9. ال در “دفتر مرگ” (Death Note – 2006-2007)

دلیل جذابیت ال مشخص است. گرچه “دفتر مرگ” حدود دو دهه عمر دارد، اما انیمه دوستان تازه کار از کاراگاه باهوشی که نقطه مقابل لایت یاگامی است، خوششان می‌آید. بله ال عجیب است و گرچه به هنجارهای اجتماعی توجهی ندارد، اما نابغه است. با این که گفتیم او کاراگاه است، اما به خاطر شخصیت مرموزش چیز زیادی درباره او نمی‌دانند. تنها چیزی که درباره او می دانیم این است که در کودکی به یتیم خانه برده شد. یک پریکوئل جذاب درباره دوران کودکی و ال که می‌خواهد با افراد دیگر ارتباط برقرار کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


8. لوای در “حمله به تایتان” (Attack On Titan – 2013)

در حال حاضر یک سریال پریکوئل درباره جوانی لوای وجود دارد، با این حال هنوز هم چیزهای بیشتری می‌خواهیم. بنابراین با وجود سریال No Regrets امیدواریم پریکوئل بهتری ساخته شود. لوای یک شخصیت محبوب برای طرفداران است که بسیاری دوست دارند از دوران کودکی او و زمانی که با عمویش کنی بود بیشتر بدانند. بزرگ شدن کنار یک قاتل سریالی نمی‌تواند خسته کننده باشد اما طرفدارانی که از دوستی بین لوای و آروین خوششان می‌آید حتماً دوست دارند قسمت‌های بیشتری از دوستی آنها را تماشا کنند. از انجایی که “حمله به تایتان” به نوعی جذابیتش را از دست داده چنین پریکوئلی می‌تواند دوباره جذاب باشد.


7. هاوکس در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia – 2016)

“آکادمی قهرمان من” در نمایش داستان شخصیت‌های خود موفق عمل کرد. خوانندگان مانگا با داستان تاکامی، همان قهرمان بالداری که به نام هاوکس می‌شناسیم، آشنا هستند. هاوکس ویژگی‌های یک قهرمان را داراست، او شخصیتی باهوش و بی خیال است که رفته رفته داستانش تراژیک می‌شود. او که در خانه‌ای دوردست زندگی می‌کرد قهرمان‌ها را موجودی تخیلی می‌دانست. پریکوئلی درباره روزهای کله‌پاک‌کن و آل مایت جالب است، اما پریکوئلی درباره هاوکس می‌تواند جالب باشد. او گرچه می‌خواست قهرمان باشد اما به عنوان یک جاسوس شناخته شد.


6. روی، ماس و ریزا در “کیمیاگر تمام فلزی” (Fullmetal Alchemist: Brotherhood – 2009-2012)

نمی‌توان انکار کرد که “کیمیاگر تمام فلزی” یکی از بهترین سریال‌های شونن است. این انیمه داستان و مضامین را با دقت به تصویر می‌کشد. ادوارد و الریک قهرمان‌های خیره کننده‌ای هستند که شخصیت پردازی‌شان عالی است. در این میان روی، ماس و ریزا با هم در جنگ ایشوالان شرکت می‌کنند تا حکومت را ساقط کنند. گرچه فلش بک به جنگ می‌تواند سخت باشد اما تماشای دوستی این سه نفر می‌تواند جالب باشد.

همچنین بخوانید: بهترین قهرمان‌های انیمه شونن که می‌توانند الگوی خوبی باشند و باید آنها را بشناسید


5. روی در “بلک لاگون” (Black Lagoon – 2006)

روی شخصیت مهمی در “بلک لاگون” است و گرچه داستان از دید راک روایت می‌شود که همکار روی است، اما روی یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های فرعی انیمه است که لایق سریال پریکوئل مخصوص خود بود. روی با این که تلخ و خشن است، اما چیز زیادی از او نمی‌دانیم. روی یک امریکایی-چینی است که با وجود پیشینه‌اش به یک پوچ گرا تبدیل شده است. او در محله چینی‌های نیویورک به دنیا آمده، در کودکی توسط پلیس و خانواده آزار دیده و دچار روان زخم است. گرچه در مانگا به سال‌های اولیه زندگی او پرداخته شده، اما سال‌های نوجوانی‌اش معلوم نیست و دوست داریم درباره‌اش بیشتر بدانیم.


4. نونا در “نمایش مرگ” (Death Parade – 2015)

“نمایش مرگ” تصویر فراموش نشدنی از زندگی پس از مرگ را نشان می‌دهد که در آن ربات‌های انسانی خالی از احساسات سرنوشت روح انسان را مشخص می‌کنند. این موجودات توسط خدا طراحی شده‌اند و فقط یک هدف دارند. حالا نونا تصمیم گرفته چیز تازه‌ای را امتحان کند. او به ربات دیگری ویژگی‌های انسانی می‌دهد و تصمیم می‌گیرد سیستم تازه‌ای را امتحان کند. تصمیم نونا کل سریال را شکل می‌دهد و درباره زندگی انسان و اخلاقیات سوالاتی ایجاد می‌کند، اما تماشاگران هرگز نمی‌دانند چه چیزی او را شکل داده است. بنابراین می‌توان او را یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های فرعی انیمه دانست که پریکوئلی درباره او می‌تواند جالب باشد.


3. آسکلاد در “حماسه وینلند” (Vinland Saga – 2019)

“حماسه وینلند” یک سریال حماسی درباره زندگی تورفین است و در کل به ماهیت انسان می‌پردازد. تورفین در شروع مانگا یک پسر جوان انتقام جو و بدجنس است، با این حال برای دوست داشتن دیگران سخت تلاش می‌کند. آسکلاد که یک وایکینگ بود پدر تورفین را کشته و جذاب‌ترین شخصیت انیمه است. در مانگا و انیمه به پیشینه آسکلاد تا حدی پرداخته می‌شود، اما بدون شک داستان زندگی او نکات جالب‌تری در پی دارد. او که دو رگه دانمارکی و ولزی است، در فقر بزرگ شد. او از مادر بیمارش نگهداری می‌کند و از اسکاندیناوی‌ها نفرت داشت. بنابراین به یک شخصیت متفاوت تبدیل می‌شود که نه شرور است نه قهرمان که برای زنده ماندن هر کاری می‌کند. پس یک پریکوئل درباره او می‌تواند جذاب باشد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره هنر و موسیقی که باید تماشا کنید و لذت ببرید


2. ساتورو گوجو در “جوجوتسو کایسن” (Jujutsu Kaisen – 2020)

بدون شک شخصیت محبوب طرفداران انیمه “جوجوتسو کایسن” ساتورو است. گرچه مانگا به روزهای اولیه زندگی او می‌پردازد، اما حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در حقیقت هر صحنه‌ای که ساتورو را نشان دهد خیره کننده است و اگر او یک مربی خیره کننده نبود، طرفداران به این فکر می‌کنند که چرا داستان با جوانی گوجو شروع نشد. او که از بچگی یک جنگیر قابل بود. بنابراین سریالی درباره سال‌های قبل او و دوستی‌اش با گتو می‌تواند جالب باشد.


1. هیسوکا در “هانتر × هانتر” (Hunter X Hunter – 2011-2014)

یک شخصیت منفی دلقک نمی‌تواند توجه بیننده را زیاد جلب کند، اما هیسوکا تا سال‌ها یک شخصیت محبوب بود. او به عنوان یک شکارچی دوست دارد همه دشمنانش را از بین ببرد، اما در مقابل گون و کیلوآ اینطور نیست چون آنها را به اندازه ای قوی نمی داند که از کشتنشان لذت ببرد. گذشته او راز است و خودش هم درباره اش حرف نمیزند. اما بدون شک تماشای این که چه چیزی او را به یک هیولای دوست داشتنی تبدیل کرد می تواند جالب باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (3)

بستن فرم

  1. محمد

    آذر 22, 1401

    ایتاچی کو؟

    پاسخ

  2. ناشناس

    شهریور 15, 1400

    فقط مورد هشتم.لوی یا لیوای؟؟؟؟:///

    پاسخ