تنبل‌ترین شخصیت‌های انیمه که باید با آنها آشنا شوید و انیمه هایشان را تماشا کنید

تنبلی و بیکاری شاید برای همه خوشایند باشد، اما وقتی کل روز را به بیکاری بگذرانید پس باید درباره زندگی‌تان بیشتر فکر کنید. بعضی از مردم کم کم سبک زندگی خود را عوض می‌کنند، اما بعضی از مردم به تنبلی‌شان ادامه می‌دهند. شاید چنین افرادی جامعه گریز باشند و از مردم دوری کنند، یا از کار کردن نفرت داشته باشند. دسته‌ای هم بعد از کار و شغل روزانه‌شان در اوقات فراغت تنبلی می‌کنند. در هر صورت در این مقاله می‌خواهیم تنبل‌ترین شخصیت‌های انیمه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. هوتارو در “هیوکا” (Hyoka – 2012)

وقتی هوتارو درباره حفظ انرژی صحبت می‌کند منظورش انرژی زمین نیست، بلکه انرژی خودش است. او یک نوجوان باهوش است که می‌تواند هر ایده‌ای را عملی کند، اما دوست ندارد انرژی به خرج دهد. همکلاسی‌اش ارو برای پرونده‌های مختلف از او کمک می‌گیرد. جالب اینجاست که خیلی وقت‌ها برای جلوگیری از مصرف انرژی مجبور است انرژی بیشتری تلف کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه های جادویی تاریخ انیمه سازی که باید تماشا کنید


9. هاچیمن در “جوانی من اشتباه است” (OreGairu – 2013)

هاچیمن تا جایی که می‌تواند اجتماع گریز است. او دوست ندارد به کسی تکیه کند و شخصیت تنها و منزوی‌اش او را از بقیه دور می‌کند. از آنجاییکه دوست ندارد کنار دیگران باشد درباره زندگی دید بسته‌ای دارد و برای پرداختن به کارهای مورد علاقه وقت صرف نمی‌کند. اما به تدریج در این زمینه تغییراتی صورت می‌گیرد.


8. شیکامارو در “ناروتو” (Naruto – 2002-2007)

گرچه شیکامارو بسیار پرانرژی است اما تنبلی‌اش او را از شخصیت‌های دیگر متمایز می‌کند. او اصلاً دوست ندارد مسئولیتی به عهده بگیرد و دائم طفره می‌رود. او بیشتر از هوشش استفاده می‌کند تا با این کار برای انجام کارها راه حل ساده‌تری به دست بیاورد. البته نه این که در شرایط سخت کار نکند و بنابراین بارها ارزشش را ثابت کرده است.


7. گینتوکی در “گینتاما” (Gintama – 2005-2018)

گرچه گینتوکی بیشتر وقت‌ها روی مبل لم می‌دهد و شونن می‌خواند، اما کسب و کار خودش را دارد. کسب و کار او انجام کارهای عجیب و غریب را شامل می‌شود و خیلی هم کارش را جدی گرفته است. اما در مواقع بیکاری به جوک گفتن مشغول می‌شود و درباره چیزهای احمقانه بحث می‌کند تا کارمندانش هم خوش بگذرانند.


6. کوناتا در “ستاره شانس” (Lucky Star – 2007-2008)

یکی از تنبل‌ترین شخصیت‌های انیمه که با وجود هوش بالا نمرات پایین می‌گیرد. با این که هوش زیادی دارد اما همیشه قبل از امتحان تقلب می‌کند تا مجبور نشود در کلاس‌های تکراری بنشیند. به علاوه، با وجود این که ورزشکار خوبی است اما ورزش نمی‌کند چون در این صورت نمی‌تواند انیمه محبوبش را دنبال کند.

همچنین بخوانید: عجیب‌ترین پایان بندی‌های دنیای انیمه که دانستن آن برایتان جالب خواهد بود


5. یوئی در “کی-اون” (K-On – 2009-2010)

یک شخصیت بی خیال، تنبل و فراموش کار که همیشه بیکار است و وقتی مجبور می‌شود یک کلوپ مدرسه را انتخاب کند کلوپ موسیقی را انتخاب می‌کند چون به نظرش کم زحمت تر است. با این حال همین کلوپ استعداد او در زمینه گیتار را کشف می‌کند. حتی در هنگام نواختن گیتار هم زیاد به خودش زحمت نمی‌دهد و هر چه دوست دارد را می‌نوازد.


4. اومارو در “اومارو چان خواهر دو چهره من” (Himouto! Umaru-Chan – 2015-2017)

اومارو در ظاهر یک دختر دبیرستانی معمولی است اما در خانه بسیار تنبل است. بنابراین این انیمه زندگی دوگانه اومارو به عنوان یک دانش آموز و یک اوتاکوی بدبخت نشان می‌دهد. او به یک چیبی (فرد قد کوتاه و بامزه) تنبدیل می‌شود و در خانه هم رفتار بچگانه‌ای دارد. دائم نق می زند و هله هوله می‌خورد.


3. آیزاوا در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia – 2016)

با این که آیزاوا می‌داند در شرایط سخت چطور کار کند، اما انرژی به خرج نمی‌دهد. تمایل او به آسان گرفتن کارها باعث می‌شود حتی کیسه خوابش را با خود به محل کار ببرد. اما با وجود این تنبلی‌اش معلم خوبی است و شاگردانش از کلاس او لذت می‌برند.


2. اسپایک در “کابوی بیباپ” Cowboy Bebop – 2021)

اگر بخواهیم اسپایک را در یک کلمه خلاصه کنیم باید بگوییم پسر “باحالی” است. او با فلسفه “بروس لی” زندگی می‌کند و با هر موجی حرکت می‌کند. وقتی در تعقیب و گریز نیست معمولاً یک گوشه لم می‌دهد. به ندرت به خاطر کاری هیجان زده می‌شود و فقط حین کار هیجان زده است. شاید اصلاً به همین دلیل تنبلی می‌کند تا برای کارش انرژی ذخیره کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه که باید تماشا کنید و لذت ببرید


1. اوساگی در “ملوان ماه” (Sailor Moon – 1995-2000)

گرچه اوساگی رهبر نگهبانان ماه است اما یکی از تنبل‌ترین شخصیت‌های انیمه است. او از تکالیف مدرسه سر باز می زند و به جای آن مانگا می‌خواند و اسنک می‌خورد. با این حال رهبر خوب و خوش قلبی است و به همه خوبی می‌کند، هرچند بقیه گاهی بدترین رفتار ممکن را دارند. اوساگی عاشق خوردن و خوابیدن و خرید و خواندن مانگا و بازی‌های ویدیویی است، یعنی هر کاری که کم زحمت باشد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم