بهترین سریال‌های مشابه “کیو فورس” (Q-Force) که باید تماشا کنید و لذت ببرید

“کیو فورس” یک سریال انیمیشن جاسوسی است ساخته “شان هیز” (Sean Hayes) است. داستان درباره یک گروه جاسوسی است که چون اعضای دگرباش‌ها هستند سازمان سری آمریکا به آنها توجه نمی‌کند. رهبر این گروه که از این بی عدالتی و بی توجهی خسته و ناراحت است تصمیم می‌گیرد تا خودشان پرونده‌ای پیدا کرده و حل کنند تا توانایی‌های خود را اثبات نمایند. اگر “کیو فورس” را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “کیو فورس” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. دهان بزرگ – Big Mouth – 2017

یک سریال کمدی زیبا و دیدنی با پیامی ابزورد. داستان درباره بچه‌های کلاس هفتمی است که با هورمون‌های خود سر و کار دارند و خود را می‌شناسند. این سریال به خوبی جامعه دگرباش را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: بدترین خطاهای انیمیشنی انیمه‌ها که می‌توانند برایتان جالب و دیدنی باشند


6. بوجک هورسمن – BoJack Horseman – 2014-2020

یک سریال انیمیشن بزرگسالانه که در آن انسان‌ها و حیوانات سخنگو در کنار هم زندگی می‌کنند. شخصیت اصلی بازیگری است که قبلاً ستاره بوده و حالا کم کم فراموش می‌شود. بنابراین مثل شخصیت اصلی سریال “کیو فورس” دوست دارد بازگشتی درخشان داشته باشد. گرچه در آن سریال ماری می‌خواست یک پرونده را به عهده بگیرد در اینجا شخصیت اصلی می‌خواهد یک زندگی نامه چاپ کند.


5. فیوچراما – Futurama – 1999-2013

سریالی ساخته “مت گرینیگ” (Matt Groening) درباره یک انسان امروزی که تصادفاً در مخزن سرد شناسی ی زده و هزارسال بعد بیدار می‌شود. او کم کم به این شرایط خو گرفته و حتی در پلانت اکسپرس که سرویس تحویل است کار پیدا می‌کند. خوشبختانه فرای در آینده عشق، دوستی و حتی جایگاه خودش را پیدا می‌کند. در این سریال شخصیت‌های مختلف دیده می‌شود. عناصر طنز این سریال را به یکی از بهترین سریال‌های مشابه “کیو فورس” تبدیل می‌کند.


4. شی راو شاهزاده‌های قدرت – She-Ra and the Princesses of Power – 2018-2020

بازسازی انیمیشنی به همین نام در سال 1985 درباره دختر جوانی به نام ادورا که روزی شمشیر جادویی را پیدا می‌کند و به شی راو یا پرنسس مبارز تبدیل می‌شود. او با این قدرت تازه جهان را از شر نیروهای شر نجات می‌دهد. همانطور که “کیو فورس” ژانر جاسوسی را زنده کرد این سریال هم ژانر کارتون‌های دهه هشتادی را زنده کرد.

همچنین بخوانید: پرفروش‌ترین انیمیشن‌های تاریخ دیزنی


3. بروکلین نه-نه – Brooklyn Nine-Nine – 2013-2021

تنها لایو-اکشن این لیست که به عنوان یک سریال کمدی به ماجراهای اداره پلیس بروکلین می‌پردازد. این سریال نمونه بارز اثر موفقی است که سازنده آن می‌داند چطور شخصیت‌ها را نشان دهد. در اینجا جیک هم مثل ماری گاهی خودخواه و بچگانه رفتار می‌کند، اما این ویژگی‌ها در کارش به او کمک می‌کنند.


2. آرچر – Archer – 2009

نقش اصلی این سریال را یک جاسوس الکلی زن باره و خودشیفته برعهده دارد. او و همکارانش در یک سازمان جاسوسی در نیویورک کار می‌کنند. این سریال از اول خود را یک اثر مهم در ژانر جاسوسی و کمی معرفی کرد. میزان طنز این سریال به خلق ژانر تازه‌ای منجر شد که “کیو فورس” جز آن است.


1. هارلی کوئین – Harley Quinn – 2019

سریالی درباره هارلی کوئین که بعد از تمام شدن رابطه سمی‌اش با جوکر که گرچه به گروه ابرشرورها ملحق شده بود، اما حالا گروه خودش را راه اندازی می‌کند. موضوع اصلی این سریال رابطه هارلی و پویزن آی‌وی است. این سریال یکی از بهترین سریال‌های مشابه “کیو فورس” است چون بسیاری از مضامین آن را در خود دارد و فضای آن هم مشابه است.

همچنین بخوانید: رده بندی بهترین سریال‌های کمدی انیمیشن دهه اخیر


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم