بهترین سریال‌های مشابه “شکست خورده” (The Defeated) که باید تماشا کنید

سریال تاریخی رازآلود “شکست خورده” سریالی جذاب و دیدنی ساخته “مأنس مارلیند” (Måns Mårlind) است. این سریال جذاب با داستام پیچیده و خیره کننده خود تا پایان تماشاگر را میخکوب می‌کند. داستان به وقایع پس از جنگ جهانی دوم می‌پردازد و تماشاگر را به برلین ویران می‌برد تا داستان تماشایی را به شما نشان دهد. مکس به دنبال برادر گمشده‌اش به این شهر می‌رود و به قتل‌های نازی پی می‌برد. جستجوی او برای یافتن برادرش به رازهای پنهان شهر منجر می‌شود. اگر این سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “شکست خورده” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. خانوادهٔ هَتفیلد و مک‌کوی – Hatfields & McCoys – 2012

یک مینی سریال مستندگونه در ژانر وسترن تاریخی به کارگردانی “کوین رینولدز” (Bill Paxton) که تماشاگر را به فصل دیگری از تاریخ و به دوران جنگ داخلی آمریکا می‌برد. داستان بعد از جنگ داخلی آغاز می‌شود و درباره مشکلات بین دو خانواده است. بازیگرانی مثل “کوین کاستنر” (Kevin Costner) و “بیل پکستون” (Bill Paxton) در این سریال حضور دارند. به علاوه، آیا می‌دانستید سرقت خوک عامل جنگ بین کنتاکی و ویرجینیای غربی بود؟ این سریال به خاطر توجه به جزئیات تاریخی محبوب شد. این سریال یکی از بهترین سریال‌های مشابه “شکست خورده” است، چون مثل آن سریال به وقایع پس از جنگ می‌پردازد.

همچنین بخوانید: لیست بهترین فیلم‌های تاریخ سینما که صحت تاریخی داشتند


5. جنگ و یادبود – War And Remembrance – 1988-1989

یک درام جنگی براساس رمانی از “هرمان ووک” در سال 1978 که نقش آمریکا در جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد. داستان با حمله ژاپ به پرل هاربر در دسامبر 1941 آغاز شده و به بمب گذاری در هیروشیما منجر می‌شود. بنابراین سریال هیجان انگیزی است. این سیکوئل برای مینی سریال “بادهای جنگ” (The Winds of War) در سال 1983 موردتوجه قرار گرفت و سه جایزه گلدن گلوب دریافت کرد. خوش ساخت بود و اجراها این سریال را برای طرفداران داستان‌های جنگی جذاب می‌کند.


4. خط جدایی – Tannbach – 2015-2018

یک سریال آلمانی ساخته “اَلکساندِر دیرباخ” (Alexander Dierbach) درباره داستان انسانیت در یک روستای درگیر جنگ. این فیلم وقایع پس از جنگ جهانی دوم را نشان می‌دهد و درباره روستایی است که مردمش متوجه می‌شوند برای آنها جنگ هنوز تمام نشده. در دوران جنگ سرد یک پرده آهنین روستا را بین آلمان شرقی و غربی تقسیم می‌کند. اگر مفهوم جنگ سرد سریال “شکست خورده” را دوست داشتید پس حتماً از این سریال هم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: 10 درام انگلیسی تاریخی شبیه سریال بریجرتون (Bridgerton) که باید تماشا کنید


3. کشتی – Das Boot – 2018

در این درام جنگی “یوهانس دبلیو. بتز” (Johannes W. Betz) و “تونی سنت” (Tony Saint) ما را به روزهای پایان جنگ می‌برند. داستان سریال براساس رمانی نوشته “لوتر-گونتر بوخهایم” (Lothar-Günther Buchheim) ساخته شده و یک سیکوئل هم دارد که به داستان خدمه بی تجربه نیروی دریایی آلمان می‌پردازد و جنگ را از نگاه آنها نشان می‌دهد. با این داستان به فعالیت‌های جنبش مقاومت فرانسه در لا روشل می‌پردازیم. این سریال سیکوئل فیلمی به همین نام محصول آلمان غربی در سال 1981 است. اگر دوست دارید داستان واقعی از جنگ را تماشا کنید این سریال مناسب است و مضامین مشابه آن را به یکی از بهترین سریال‌های مشابه “شکست خورده” تبدیل می‌کند.


2. ساکن برج بلند – The Man in The High Castle – 2015-2019

این سریال تاریخی از “فرنک اسپاتنیتز” (Frank Spotnitz) براساس رمانی به همین نام نوشته “فیلیپ کی.دیک” در سال 1962 ساخته شد و یک دنیای موازی پادآرمان شهری را نشان می‌دهد که نیروهای محور در جنگ جهانی دوم پیروز شده‌اند. بعد از آن به آن طرف اطلس یعنی آمریکا می‌روند. در این داستان نیروی ضعیف مقاومت می‌خواهد قدرت را به دست بگیرد و سریال صحنه‌های جذاب و حیرت انگیزی پیش رو دارد.

همچنین بخوانید: 12 فیلم تاریخی که ازنظر تاریخی درست نبودند


1. دسته برادران – Band Of Brothers – 2001

یک مینی سریال جنگی حاصل همکاری “تام هنکس” (Tom Hanks) و “استیون اسپیلبرگ” (Steven Spielberg) که یکی از بهترین سریال‌های تاریخ محسوب می‌شود. داستان درباره گروهی از سربازان است که دوره می‌بینند و بعد در جنگ جهانی دوم شرکت دارند. اگر طرفدار تاریخ جنگ جهانی دوم هستید، پس این سریال جذاب به عنوان یکی از بهترین سریال‌های مشابه “شکست خورده” با لحظات جذاب و دیدنی خود توجهتان را جلب می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم