بهترین سریال‌های مشابه “صندلی” (The Chair) که باید تماشا کنید و لذت ببرید

“صندلی” یک سریال کمدی است که داستان آن در دپارتمان انگلیسی یک دانشگاه معتبر رخ می‌دهد. دکتر جی-یون یکی از اعضای رنگین پوست دانشکده اولین زن سرپرست دپارتمان در دانشگاه است و با انتخاب او سروصدای زیادی به پا می‌شود. بنابراین ماجراهای جالب و هیجان انگیز آغاز می‌شود. نژاد پرستی، جنسیت گرایی و مسائل سیاسی از جمله مضامین مهم این سریال محسوب می‌شود که با کمک آنها به فضای فرهنگی دانشگاه‌ها انتقاد وارد می‌شود. اگر این سریال و شخصیت‌های آن را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “صندلی” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. بزرگ شده – Grown-ish – 2018

یک داستان جذاب درباره ماجراجویی زوئی در کالج که باید اولین بار خانه را ترک کند. دوستی‌ها، مشکلات و تجربه‌هایی که زوئی یاد می‌گیرد او را به مسیر بزرگسالی نزدیک و نزدیک‌تر می‌کند. نقدهای اجتماعی و دنیای جوانی از مضامین مهم این سریال هستند که شما را با شخصیت اصلی همراه می‌کنند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه آقای کورمان (Mr. Corman) که باید تماشا کنید


5. همه چیز درست می‌شود – Everything Will Be Fine – 2021

زوجی در آستانه جدایی از هم به خاطر دختر جوانشان کنار هم می‌مانند و این شالوده اصلی این سریال اسپانیایی زبان محصول کشور مکزیک است. گرچه داستان در یک محیط آکادمیک یا دانشگاهی رخ نمی‌دهد، اما سریال با داستان جذاب و چند لایه خود مخاطب را جذب می‌کند. این سریال یکی از بهترین سریال‌های مشابه “صندلی” است که زندگی پرآشوب شخصیت‌های اصلی را به نمایش می‌گذارد.


4. مربی – Coach – 1989-1997

یک سریال قدیمی‌تر نسبت به سریال‌های دیگر لیست که به داستان یک مربی می‌پردازد. این مربی رهبری یک تیم ورزشی را برعهده دارد و در عین حال باید با مسائل و مشکلات دختر جوانش هم کنار بیاید. نقدهای سیاسی و اجتماعی این سریال داستان آن را چندلایه می‌کند. این سریال در 9 فصل و بیشتر 200 اپیزود نیم ساعته ساخته شده است و مخاطب را تا پایان میخکوب نگه می‌دارد.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه لوتوس سفید (The White Lotus) که باید تماشا کنید


3. اعلام نشده – Undeclared – 2001-2002

سریالی از “جاد اپتاو” (Judd Apatow) درباره ماجراجویی استیو در کالج. او در یک فضای جدید پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی می‌کند تا به موفقیت نزدیک شود. این سریال تنها در یک فصل تولید شد، با این حال به خاطر شخصیت‌های عمیق و چندلایه خود می‌تواند یک اثر تماشایی باشد.


2. اجتماع – Community – 2009-2015

یکی از بهترین سریال‌ها درباره یادگیری و مشارکت در فضای آکادمیک که به مسائل و شرایط مختلف می‌پردازد. مسائلی مربوط به سلامت روان گرفته تا نژاد پرستی، گرایش جنسی و مسائل علمی تخیلی در این سریال دیده می‌شوند. داستانی که به عنوان فعالیت‌های یک گروه تحقیقاتی اسپانیایی زبان آغاز می‌شود به ماجرای عمیق‌تری از شخصیت‌ها می‌پردازد که می‌تواند تا پایان با شما همراه باشد. با دیدن این سریال می‌توانید به پیچیدگی روابط و دوستی‌ها پی ببرید.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه دکتر مرگ (Dr. Death) که باید تماشا کنید


1. مردم سفید عزیز – Dear White People – 2017-2021

سریالی هوشمندانه و تند و تیز با شخصیت‌های تماشایی. حتی باانگیزه‌ترین و باهوش‌ترین مبارزین عدالت اجتماعی هم به بن بست می‌خورند و این سریال این موضوع را نشان می‌دهد. گرچه مضمون اصلی آن نژادپرستی است، اما شخصیت‌ها رفته رفته عمق گرفته و پیچیدگی و ارتباط مضامین با هم نمایش داده می‌شود. در این سریال تردیدهای اخلاقی و نقدهای اجتماعی را خواهید دید. این سریال یکی از بهترین سریال‌های مشابه “صندلی” است که داستان در فضای دانشگاهی رخ داده و شخصیت‌های باهوش و موفق درگیر مشکلات دنیای واقعی می‌شوند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم