بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه که باید تماشا کنید و لذت ببرید

انیمه‌های زیادی به فستیوال مدرسه می‌پردازند. این‌ها به فستیوال‌های ورزشی یا فرهنگی یا هر دوی آن‌ها می‌پردازند. بعضی از انیمه‌ها با فستیوال مدرسه جنبه‌های سطحی شخصیت‌ها را نشان می‌دهند و بعضی‌ها هم به موضوعات عمیق‌تری می‌پردازند. حتی تعدادی از این انیمه‌ها ماجراهای درام دارند و شخصیت‌ها را در صحنه‌های غیرمنتظره قرار می‌دهند. در اینجا می‌خواهیم بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه را به شما معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. به مدرسه شیطان خوش آمدید! ایروما کان – Welcome To Demon School! Iruma-Kun – 2019

فستیوال مدرسه یک رقابت جدی است که هرکس در آن بهتر عمل کند مقامش بالاتر می‌رود. بعد از رویدادهای مختلف این فستیوال یک تهدید مرگبار به آن وارد می‌شود. حتی تصمیم به نابودی مدرسه گرفته می‌شود. اگر چنین داستانی برایتان جذاب باشد این انیمه شما را میخکوب می‌کند.

همچنین بخوانید: عجیب‌ترین پایان بندی‌های دنیای انیمه که دانستن آن برایتان جالب خواهد بود


9. هاروهی سوزومیا – The Melancholy Of Haruhi Suzumiya – 2006-2009

هاروهی دانش آموزی است که به خاطر رفتارهای غیرقابل پیشبینی خود شناخته می‌شود، بنابراین تماشاگرانی که به فستیوال دبیرستان شمال می‌روند باید منتظر اتفاق‌های غیر منتظره باشند. مثل زمانی که هاروهی با لباس‌های متفاوت به روی صحنه می‌آید تا جایگزین یکی از اعضای گروه شود. در حقیقت هر جا که پای هاروهی وسط باشد دیدنی است.


8. آکادمی قهرمان من – My Hero Academia – 2016

در دنیای این انیمه شخصیت‌های شرور لحظه‌های آزاردهنده‌ای ایجاد می‌کنند. خوشبختانه می‌توان با ملحق شدن به فستیوال مدرسه این شرایط سخت را پشت سر گذاشت. شخصیت‌های فرعی مثل مینا و کیوکا با استعداد موسیقیایی خود فیلم را دیدنی می‌کنند و تنش‌های فیلم هم به خودی خود دیدنی است.


7. کد گیاس – Code Geass – 2006-2012

یک تریلر سیاسی که در آن فستیوال مدرسه هم دیده می‌شود و آن را سرگرم کننده می‌کند. خانه تسخیرشده، هویت‌های پنهانی یا حتی ماجراجویی‌های دیگر این انیمه را دیدنی می‌کند. این انیمه افراد مختلف را دور هم جمع می‌کند. با تماشای فستیوال این انیه افراد تازه را می‌بینید که از همه چیز لذت برده و غذاهای خوشمزه می‌خورند.


6. ایزوکن دستات رو غلاف کن – Keep Your Hands Off Eizouken – 2020

یکی از بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه با شخصیت‌های خلاق، لباس‌های رنگارنگ و جمعیت زیاد. اگر دوست دارید ماجراجویی دانش آموزان و دانش آموزان محبوب را تماشا کنید این انیمه را ببینید. معماری خاص مدرسه هم یکی از دلایل جذابیت این انیمه است.

همچنین بخوانید: بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که قدرت‌های ابرقهرمانی نداشتند


5. جنگ غذاها – Food Wars – 2015

ساریو معروف‌ترین مرکز آموزش آشپزی در ژاپن است و بنابراین تعجبی ندارد که در آنجا فستیوال برگزار شود. همه دانش آموزان، از جمله انجمن ده منتخب باید غذاهای خود را به رقابت بگذارنداین موضوع به این معناست که شاهد رقابت آشپزهای جوان با غذاهای رنگارنگ خواهید بود.


4. تورادورا – Toradora – 2008-2009

در بیشتر فستیوال‌های مدرسه کلاس‌های هنری، پیشخدمت‌ها و خانه‌های تسخیرشده را می‌بینیم. با این حال وقتی فرایند رأی گیری بد پیش می‌رود، شاهد مسابقه کشتی حرفه‌ای هستیم. تماشاگران می‌توانند غذاهای مختلف تماشا کنند و شخصیت‌های مختلف کلاس را ببینند. با این حال فقط در اوهاشی می‌توانید تقلای دانش آموزان با موسیقی، کشتی گیرها و اژدها را تماشا کنید.


3. هیوکا – Hyouka – 2012

در دبیرستان کامیاما هر چه که انتظارش را دارید می‌بینید. قفسه‌هایی پر از غذاهای تازه و سرگرمی‌های مختلف این دبیرستان را به یکی از بهترین جاها تبدیل می‌کند. کلوپ ادبیات کلاسیک یک آنتولوژی به نام هیوکا می‌فروشد. حقیقت‌های تاریخی و رازهایی درباره رویدادی که 45 سال پیش رخ داد، این انیمه را به یکی از بهترین انیمه‌ها درباره فستیوال مدرسه تبدیل کرده است.


2. کمدی رمانتیک جوانی من اشتباه است، همانطور که انتظار داشتم – My Teen Romantic Comedy SNAFU – 2013

در دبیرستانی با شاگردان بااستعداد مثل هیکیگایا و یوکینو، یک فستیوال مدرسه می‌تواند اتفاق هیجان انگیزی باشد. اگر از تماشای انیمه‌هایی با موضوع فستیوال مدرسه خوشتان می‌آید از این انیمه لذت می‌برید. نمایش‌های مختلف، اجرای ارکستر و موسیقی این انیمه را تماشایی می‌کند.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های شرور اما بیگناه انیمه که فقط به اسم شرور بودند


1. ستاره شانس – Lucky Star – 2007-2008

در دبیرستان ریو دخترهای عجیب و دوست داشتنی تصمیم می‌گیرند برای سرگرم کردن دیگران اجرای چیرلیدری داشته باشند. با وجود شخصیت‌های جالب و رقص پایانی رویداد می‌توانید از فستیوال فرهنگی این انیمه لذت ببرید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. Adrina_N

    آبان 28, 1400

    انیمه قمارباز یا تسخیر کننده یا Kakegurui هم اینجوریه
    یه مدرسه عجیب و قمارباز های حرفه ای!

    پاسخ

    • ماساشی کیشموتو در پاسخ به Adrina_N

      آبان 28, 1400

      کاکگوروی که ترشه و تقلید از انیمه های دیگه ست انیمه هایی که اینجا معرفی شدن همشون به جز مای هیرو هزار برابر ازش بهترن

      پاسخ