بهترین انیمه های جادویی تاریخ انیمه سازی که باید تماشا کنید

انیمه در چند دهه اخیر یکی از محبوب‌ترین مدیوم‌های هنری و سرگرمی بوده است. انیمه در ژانرهای مختلف موجود بوده و برای گروه‌های سنی مختلف ساخته شده است. اگر شما هم از طرفداران انیمه هستید به جای درستی آمده‌اید چون در اینجا بهترین انیمه های جادویی تاریخ انیمه سازی را به شما می گوییم. با پروشات همراه باشید.


8. سرویس تحویل کی‌کی – Kiki’s Delivery Service – 1989

داستان خودباوری درباره یک جادوگر جوان تحت تعلیم به نام کی کی. او در آخرین مرحله تبدیل شدن به یک جادوگر باید به تنهایی در جهان ماجراجویی کند و تا یک سال زنده بماند. در این دوران به یک شهر ساحلی می‌رود و در آنجا معنای آزادی و مسئولیت پذیری را یاد می‌گیرد جستجو برای معنا و عناصر جادویی این انیمه را تماشای کرده است.

همچنین بخوانید: بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که قدرت‌های ابرقهرمانی نداشتند


7. مگی: هزارتوی جادو – Magi: The Labyrinth of Magic – 2012

یک سریال فانتزی ماجراجویانه درباره یک جادوگر جوان به نام علاالدین که عاشق ماجراجویی است و به همراه مربی‌اش اوگو به جهان بیرون می‌رود. او در این مسیر با علی بابا دوست می‌شود. وقتی پولشان ته می‌کشد جستجو برای یافتن گنج را شروع می‌کنند. همین ماجراجویی‌ها این انیمه را دیدنی کرده و آن را به یکی از بهترین انیمه های جادویی تاریخ انیمه سازی تبدیل می‌کند.


6. افسانه قهرمانان افسانه‌ای – The Legend of the Legendary Heroes – 2010

یک انیمه فانتزی جادویی برگرفته از لای تناولی به همین نام از “تاکایا کاگامی”. داستان درباره شخصیتی است که چشم‌های طلسم شده دارد و می‌تواند انواع جادو را تحلیل کند. او بعد از آموزش در آکادمی جادو تصمیم می‌گیرد با قدرت خود صلح را در سرزمینش حکمفرما کند.


5. دایمو پادشاه شیاطین – Demon King Daimao – 2010

یکی از بهترین انیمه های جادویی با عناصر حارم و اچی که به تلاش‌های آکوتو علیه یک پیشگویی و تناقض آن با تمایلش برای کارهای خوب می‌پردازد. طرفداران دنیای انیمه به خاطر عناصر رازآلود، عاشقانه و طنز این انیمه را دوست دارند.

همچنین بخوانید: بدترین خطاهای انیمیشنی انیمه‌ها که می‌توانند برایتان جالب و دیدنی باشند


4. ارباب بادها – Kaze no Stigma – 2007

این انیمه جادویی فراطبیعی درباره یکی از اعضای کاناگی به نام کازوماست. وقتی شخصیت اصلی در برابر آیانو در یک مبارزه می‌بازد، از خانواده طرد شده و چهار سال بعد که توانایی کنترل بادها را به دست آورده، برمی گردد. متاسفانه از آنجاییکه تعدادی از اعضای خانواده با این قدرت کشته شده‌اند، بنابراین به او شک دارند. این سریال تا پایان بیننده را سردرگم نگه می‌دارد، به همین دلیل با آثار دیگر لیست فرق دارد.


3. فری تیل – Fairy Tail – 2009-2019

لیست بهترین انیمه های جادویی بدون انیمه “فری تیل” کامل نمی‌شود. جادو جز جدایی ناپذیر این انیمه است. در دنیای این انیمه مردم برای مأموریت‌های سختشان از جادو کمک می‌گیرند و لوسی هم یکی از افرادی است که دوست دارد از جادو استفاده کند. تا این که دیدار او با یکی از اعضای فری تیل او را به گروه وارد می‌کند و از این جا ماجراجویی‌های او شروع می‌شود.


2. قلعهٔ متحرک هاول – Howl’s Moving Castle – 2004

در دنیای این انیمه جادو و تکنولوژی دست به دست هم داده‌اند. داستان درباره یک دختر روستایی به نام سوفی است که جادوگر او را به یک پیرزن تبدیل می‌کند. حالا برای رهایی از شر این طلسم با جادوگری به نام هاول همراه می‌شود و در همین دوران قلمرویش هم ویران شده است. مضامین ضدجنگ و زنانه پیام‌های مهمی دارند و همین انیمه را دیدنی می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره داستان پریان که می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید


1. هفت گناه کبیره – The Seven Deadly Sins – 2014-2021

انیمه ای براساس مانگایی به همین نام از “ناکابا سوزوکی” که داستان آن در بریانیا رخ می‌دهد و شوالیه‌های مقدس بر آن حکمرانی می‌کنند. مبارزین قدرتمند با استفاده از جادو از قلمرو محافظت می‌کنند و با استبداد اوضاع را آرام می‌کنند. پرنسس الیزابت که می‌خواهد قلمرو را از شر آنها آزاد کند مبارزینی را انتخاب می‌کند تا در مقابل استبداد ایستادگی کنند. این داستان حماسی نبرد خیر و شر را نشان می‌دهد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم