بهترین سریال‌های مشابه “تله کلیک” (Clickbait) که باید تماشا کنید

سریال “تله کلیک” داستان شخصیتی به نام نیک است که ربوده شده و بعد در یک ویدیوی آنلاین ظاهر می‌شود، آن هم درحالی که پلاکاردی به دست گرفته و روی آن نوشته شده “با 5 میلیون بازدید می‌میرم”. بنابراین داستانی از هویت‌های آنلاین، کلاهبرداری و داستان‌های شوم آغاز می‌شود که پای خانواده نیک و مقامات هم به آن باز خواهد شد. این سریال یک اثر رازآلود است که خطرات و جنبه‌های تاریک دنیای اینترنت را به ما نشان می‌دهد. اگر این مینی سریال را دوست داشتید در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “تله کلیک” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. هویت – Identity – 2010

سریالی درباره یک پلیس که در پرونده‌های مربوط به کلاهبرداری کمک می‌کند. این پلیس به همراه یک متخصص آی تی به جنبه‌های فنی و آنلاین چنین جرایمی توجه می‌کند. این سریال درباره شخصیت‌هایی است که خود را جای بقیه جا می‌زنند. از آنجاییکه معدود سریال‌هایی به چنین کلاهبرداری های هویتی می‌پردازند پس تماشای چنین سریالی ارزشش را دارد. جالب اینجاست که خالق سریال خودش هم قربانی چنین کلاهبرداری بود و از تجربه شخصی خود بهره برد.

همچنین بخوانید: سریال طعم گیلاس کاملاً جدید (Brand New Cherry Flavor) و سریال‌های مشابه


5. رینگر – Ringer – 2011-2012

یک تریلر زیبا درباره دو خواهر دوقلو که یکی از آنها برای مراقبت از خود از هویت دیگری استفاده می‌کند. به تدریج بریجت متوجه می‌شود که با وجود هویت خواهر ثروتمندش هنوز امن نیست و شرایط برایش بغرنج شده است. قتل، مافیا و شخصیت اصلی داستان که اعتیاد به مواد مخدر را ترک کرده، همه و همه این سریال را جذاب می‌کنند. پس اگر از دیدن شخصیت‌های شرور و هویت‌های اشتباهی لذت می‌برید این سریال را تماشا کنید. چون یکی از بهترین سریال‌های مشابه “تله کلیک” است.


4. برای همیشه رفته – Gone For Good – 2021

یک سریال اقتباسی از رمان “هارلن کوبن” که در ابتدای داستان دوست دختر شخصیت ناپدید شده و ماجرا رازآلود و ادامه دار می‌شود. گره‌های داستان و ماجرای خانوادگی این سریال را پیچیده می‌کند. این سریال هم مثل “تله کلیک” در هر قسمت به ماجرای یک شخصیت می‌پردازد.

همچنین بخوانید: سریال برای همیشه رفته (Gone for Good You) و سریال‌های مشابه آن


3. چگونه می‌توان به صورت آنلاین مواد مخدر فروخت – How To Sell Drugs Online – 2019

اگر عاشق تکنولوژی و دنیای آنلاین هستید پس این سریال آلمانی را تماشا کنید. شخصیت اصلی داستان مورتیز مواد مخدر می‌فروشد. به زودی متوجه می‌شود که بزرگ‌ترین امپراتوری آنلاین مواد مخدر در خارج از دنیای وب تاریک را کنترل می‌کند. حالا او و همکارانش باید از دست مقامات فرار کنند. ماجرای فرار آنها و مشتری‌هایی مثل معلم‌های مدرسه این سریال را دیدنی می‌کند. به همین دلیل یکی از بهترین سریال‌های مشابه “تله کلیک” است که باید تماشا کنید.


2. آینه سیاه – Black Mirror – 2011

یکی از بهترین سریال‌های آنتولوژی درباره جنبه‌های تاریک دنیای تکنولوژی. هر قسمت سریال ما را به آینده نزدیک می‌برد و تأثیر تکنولوژی بر تغییر زندگی انسان‌ها را نمایش می‌دهد. اگر می‌خواهید خطرات شبکه‌های اجتماعی را بدانید قسمت اول سریال “آینه سیاه” را تماشا کنید. چون شما را میخکوب می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های مشابه آقای کورمان (Mr. Corman) که باید تماشا کنید


1. یتیم سیاه – Orphan Black – 2013-2017

یکی از بهترین سریال‌ها درباره هویت‌های اشتباهی که در آن یک آرتیست هویت یک قربانی قتل را به خود می‌گیرد. با این حال به تدریج ماجرای سازمانی آشکار می‌شود که می‌خواهد او را بکشد. در این سریال به تکنولوژی و دنیای آنلاین هم زیاد اشاره می‌شود. نقد اجتماعی و نمایش جنبه‌های تاریک تکنولوژی این سریال را به یکی از بهترین سریال‌های مشابه “تله کلیک” تبدیل می‌کند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم