انیمه “ویچر: کابوس گرگ” و انیمه‌های مشابه آن که باید تماشا کنید

انیمه “ویچر: کابوس مرگ” ((The Witcher: Nightmare of the Wolf)) یک انیمه فانتزی تاریک براساس کتاب‌های “آندری ساپکوفسکی” است که پریکوئل سریال لایواکشن “ویچر” محسوب می‌شود. داستان درباره دوران کودکی و جوانی شخصیت وزمیر است که مربی گرالت از ریویا، قهرمان کتاب و سریال لایو-اکشن، محسوب می‌شود. اگر انیمه را تماشا کرده و دوست داشتید در اینجا بهترین انیمه های مشابه انیمه “ویچر: کابوس گرگ” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. فری تیل – Fairy Tail – 2009-2019

سریال “فری تیل” سریالی اقتباسی از مانگای “هیرو ماشیما” است. داستان درباره یک جادوگر اژدهاکش و ماجراجویی‌های مختلف او به همراه شریکش است. گرچه “فری تیل” در مقایسه با “ویچر” یک انیمه فانتزی قدیمی است، اما هر دو انیمه رفاقت و دوستی در دنیای جادو را نشان می‌دهند.

همچنین بخوانید: رتبه بندی برترین قسمت های انیمه فری تیل (Fairy Tail)


5. هفت گناه کبیره – Nanatsu no Taizai – 2014-2021

اگر انیمه “ویچر: کابوس گرگ” از افسانه‌های اروپای شرقی اقتباس شده باشد، “هفت گناه کبیره” براساس افسانه‌های آرتور ساخته شده است. این انیمه اقتباسی از یک مانگا داستان گروهی از شوالیه‌ها را نشان می‌دهد که مثل ویچرها شهرت یافته‌اند. یکی از شخصیت‌ها که همان گناه طمع است به وزمیر شباهت‌هایی دارد. هر دو شخصیت رفتارها و اخلاقیات خاص خود را دارد، اما به گروه خود وفادارند.


4. کلیمور – Claymore – 2007

این سریال تلویزیونی براساس مانگایی ساخته شد که به انیمه “ویچر: کابوس گرگ” بی شباهت نیست. هر دو انیمه با قهرمان‌هایی سروکار دارند که به دنبال شکار هیولا هستند. مبارزین “کلیمور” هم موجودات دو رگه انسان و هیولا هستند. در حقیقت آنها از انسان و گونه‌های انسان خواری به نام یوما شکل گرفته‌اند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره داستان پریان که می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید


3. برزک – Berserk – 2016-2017

این سریال سال 2016 دومین انیمه اقتباسی از مانگای معروف برزک از “کنتارو میورا” است. اولین انیمه بین سال‌های 1997 و 1998 پخش شد. داستان فانتزی آن درباره مبارزی است که از کودکی درگیر خشونت بود. در بزرگسالی به مبارزی معروف تبدیل می‌شود و رهبری گروهی را برعهده دارد. وقتی یکی از اعضای گروه به او خیانت می‌کند مسیر انتقام و درد و تراژدی را شروع می‌کند. هر دو انیمه “ویچر: کابوس گرگ” و “برزک” درباره شخصیت‌هایی است که افراد معتمدشان به آنها خیانت می‌کنند.


2. شیطان کش: کیمتسو نو یائیبا – Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – 2019

انیمه اقتباسی از یک مانگا که داستان آن در اوایل قرن 20 در ژاپن جریان دارد. تانجیرو مرد جوانی است که در یک حمله کل خانواده‌اش را از دست می‌دهد. ظاهراً تنها خواهرش که بازمانده آن حادثه است به یک اهریمن تبدیل شده. حالا تانجیرو هم به گروه شکار اهریمن‌ها ملحق شده و هم باید برای شکستن طلسم خواهرش راه چاره‌ای پیدا کند. بنابراین شخصیت این انیمه و انیمه “ویچر” برای نجات خانواده ماموریتی را شروع کرده‌اند.

همچنین بخوانید: قهرمان‌های انیمه هفت گناه کبیره و رتبه بندی میزان اهمیتشان


1. کسلوانیا – Castlevania – 2017-2021

یک انیمه اقتباسی از یک بازی معروف درباره یک شکارچی هیولا به نام بلمونت، یک موجود دورگه انسان و خون آشام و یک جادوگر که به شکار هیولا، خون آشام و مرگ می‌روند. وزمیر از انیمه “ویچر: کابوس گرگ” و بلمونت از یک قماش هستند. آن‌ها مبارزه می‌کنند، مست می‌کنند و خوب می‌دانند از کدام بخش زندگی‌شان لذت ببرند. آن‌ها در کار خود خوب ظاهر می‌شوند و مأموریت خود را عملی می‌کنند.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (1)

بستن فرم

  1. اصغر

    دی 11, 1401

    من یه پیشنهاد به شما میکنم . اگه می‌آید “برزرک” رو ببینید تنها ببینید . صحنه های نا خوشایندی داره

    پاسخ