بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که قدرت‌های ابرقهرمانی نداشتند

دنیای انیمه پر از شخصیت‌های شرور قدرتمند، ترسناک و به یادماندنی است که حتماً بیشتر آنها را می‌شناسید. شخصیت‌های شرور با توانایی‌های فراطبیی همیشه با چالش مواجه می‌شوند، اما شخصیت‌هایی که نیرویی ندارند چطور؟ این شخصیت‌ها با فریب و کلک نقشه‌شان را پیش می‌برند و از آنجاییکه بیشترشان در دنیای واقعی هم دیده می‌شوند پس قابل درک هستند. بسیاری از شخصیت‌های شرور انیمه با مهارت‌های مختلف خود به هدف خود می‌رسند و حتی گاهی قهرمان را شکست می‌دهند. در اینجا بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه که قدرت‌های ابرقهرمانی نداشتند را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. دفتر مرگ – Death Note – 2006-2007

مدتی پس از سقوط کارآگاه آل پسر مرموزی به نام نیر فقط و فقط یک مأموریت دارد: ماموریتش شکست دادن کیرا برای همیشه است. او همراه ملی است اما برخلاف ملی نمی‌تواند از دفتر مرگ استفاده کند. به جای آن ابزارهای دیگر را به کار می‌برد. گرچه در ابتدا چند بار شکست خورد اما بعد تلاشش را می‌کند.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


9. جنگ غذاها – Food Wars – 2015

در انیمه “جنگ غذاها” به جز “زبان خدا” که یک ابزار ابرقهرمانی است دیگر هیچ عنصر فراطبیعی یا جادویی دیده نمی‌شود. به جای آن آشپزها با آشپزی خود و تخصصشان رقابت می‌کنند. قدرت خاص آزامی ایجاد استانداردهای بالاست. او دخترش ارینا را وادار می‌کند تا بهترین باشد و از ظرفیت خود نهایت استفاده را ببرد. حتی این فشار و زور را آنقدر زیاد می‌کند تا به همه دانش آموزان فشار بیاورد. به همین دلیل یکی از بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه است که که قدرت‌های ابرقهرمانی ندارد.


8. کاکگوری – Kakegurui – 2017

داستان این انیمه در یک دبیرستان رخ می‌دهد اما در این دبیرستان همه چیز درباره قمار است و انجمن دانش اموزی هم با مشت آهنین ریاست می‌کند. جایزه این مدرسه فریب و بی رحمی است و ملکه آن هم رئیس انجمن کیراری است. کیراری هیچ قدرت فراطبیعی ندارد و البته به آن نیاز هم ندارد. این دختر کل مدرسه را در مشت خود گرفته و از خواهر دوقلویش هم به عنوان بدلش استفاده می‌کند.


7. حماسه وینلند – Vinland Saga – 2019

داستان انیمه در اروپای قرون وسطی رخ می‌دهد که در آنجا هیچ خون آشام و جادوگری وجود ندارد. بلکه شاهد مبارزه تن به تن انسان‌ها هستیم. تورکل یک وایکینگ بی رحم است که شاید به معنای واقعی شیطان صفت نباشد، اما برای شکست دشمنان بی رحم و فریبکار می‌شود. به همین دلیل یکی از بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه است که که قدرت‌های ابرقهرمانی ندارد.


6. لوپن 3 – Lupin III – 2019

لوپن 3 تا چند دهه یکی از بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه بود که همیشه از دشمنش زنیگاتا یک قدم جلوتر بود. زنیگاتا هم مثل تورکل شیطان صفت نیست فقط به خاطر شرایط به شرارت دست می زند. او مأمور قانون است و نمی‌تواند تحمل کند که لوپن و دیگران گنج های ارزشمند را راحت به دست بیاورند. بنابراین برای گرفتن آنها هرکاری می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های بدون داستان در تاریخ انیمه سازی که باید تماشا کنید


5. توکیو ریونجرز – Tokyo Revengers – 2021

بیشتر گانگسترهای این انیمه پسرهای دبیرستانی هستند و با این که سن و سال کمی دارند اما از بی رحم‌ترین گانگسترهای روزگار محسوب می‌شوند. تاکمیچی به سال 2005 برگشت تا به اوضاع سروسامان دهد، اما تتا مانع اوست. تتا می‌خواهد رهبر گانگسترهای توکیو باشد و خود آینده‌اش مسئول جرائم مختلف است. گرچه تاکمیچی هم دشمنش را خوب می‌شناسد اما کارش اصلاً آسان نیست.


4. توکیو غول – Tokyo Ghoul – 2014

در دنیای این انیمه فقط غول‌ها می‌توانند در مبارزه‌های خود از قدرت‌های فرا طبیعی استفاده کنند. انسان‌ها چنین قدرتی ندارند، بنابراین فقط می‌توانند قدرت‌های فرا طبیعی را قرض بگیرند. کورئو یکی از افرادی است که در زمینه شکار این غول‌ها تحقیق می‌کند و با این که قدرت فرا طبیعی ندارد اما تلاشش را می‌کند، هر چند که توکا هم به کمکش می‌آید.


3. دکتر استون – Dr. Stone – 2019

سریال “دکتر استون” عناصر فرا طبیعی خیلی کمی دارد. به جای آن دائم از ابزار علمی استفاده می‌شود. تا جایی که سنکو برای آینده بشریت راه و روش خودش را اختراع کرده است. مشکل اینجاست که شخصیت‌های شروری مثل تسوکاسا و هیوگا سد راه او می‌شوند. تسوکاسا برای مدتی امپراتوری مایت را که ضدعلم بود، رهبری می‌کرد. هیوگا هم به همراه تسوکاسا با مهارت‌های خود با سنکو و بقیه مبارزه می‌کرد. او به تنهایی و بدون وجود جادو به اندازه یک ارتش مبارز ارزش داشت.


2. ظهور قهرمان سپر – The Rising Of The Shield Hero – 2019

رابیر بی رحم تا مدت زمان طولانی یکی از شخصیت‌های شرور بی اهمیت در انیمه “ظهور قهرمان سپر بود، اما او با رافتالیای نیمه انسان ارتباطی داشت و رافتالیا برای فرار از گذشته دردناک خود باید او را شکست می‌داد. از نظر رابیر نیمه خدایانی مثل رافتالیا فقط برده بودند. به همین دلیل با این که قدرت فراطبیعی نداشت با او مبارزه کرد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه ها درباره داستان پریان که می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید


1. بلک لاگون – Black Lagoon – 2006

در دنیای “بلک لاگون” مرز میان قهرمان و شخصیت شرور مشخص نیست، اما با اطمینان می‌توان گفت روبرتا یک شخصیت شرور و منفی بود، مخصوصاً از دید راک و روی. او با قدرت و سرعت و چابکی خود در مبارزه بی همتا بود. گرچه این انیمه عناصر جادویی نداشت اما این شخصیت آنقدر خوب خلق شده بود که بیننده را می‌ترساند. حتی بیش از یک بار او را به یک ربات قاتل مقایسه کرده‌اند. بنابراین یکی از بهترین و جذاب‌ترین شخصیت‌های شرور انیمه است که که قدرت‌های ابرقهرمانی ندارد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم