بهترین فیلم‌های مشابه “بکت” (Beckett) که باید تماشا کنید و لذت ببرید

تریلر رازآلود “بکت” از “فردیناندو سیتو فیلومارینو” (Ferdinando Cito Filomarino) آغاز مرموزی دارد و رفته رفته به یک توطئه تبدیل می‌شود. این داستان کند و سوزان درباره مردی به نام بکت است که یک تصادف او را به کشفی در یونان دوردست می‌کشاند. انگار هر کس دنبال تکه‌ای از بکت است، اما جستجوی او برای حقیقت داستان دیگری است. “جان دیوید واشینگتن” (John David Washington) در نقش بکت حضور دارد. در این فیلم بازیگران دیگری از جمله “آلیسیا ویکاندر” (Alicia Vikander) و “بوید هالبروک” (Boyd Holbrook) هم حضور دارند. موسیقی متن و فیلمبرداری هم فیلم را دیدنی کرده است. اگر این فیلم را دوست داشتید در اینجا بهترین فیلم‌های مشابه “بکت” را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. دشمن ملت – Enemy of The State – 1998

داستانی غیرقابل تصور و یک اکشن تریلر سیاسی از “تونی اسکات” (Tony Scott) با حضور “ویل اسمیت” (Will Smith) در نقش یک وکیل فروتن که به توطئه‌ای وارد شده است. وقتی پای او به قتل یکی از اعضای کنگره باز می‌شود زندگی‌اش تحت تأثیر قرار می‌گیرد. همه به دنبال او هستند و او را دشمن ملت می‌دانند، اما دشمن ملت فرد دیگری است. اگر به داستان‌های تعقیب و گریز علاقه دارید پس از این فیلم هم خوشتان می‌آید چون به “بکت” بی شباهت نیست.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های ژاپنی رازآلود که از تماشای آنها لذت می‌برید


6. کاندیدای منچوری – The Manchurian Candidate – 2004

از این تریلر سیاسی-روانشناسانه دو نسخه موجود است. در نسخه سال 1962 “فرانک سیناترا” (Frank Sinatra) در نقش اصلی حضور داشت. اما در نسخه 2004 به کارگردانی “جاناتان دم” (Jonathan Demme) شاهد اجرای “مریل استریپ” (Meryl Streep) و “دنزل واشینگتن” (Denzel Washington) هستیم. ریموند یک قهرمان جنگی است که در انتخابات شرکت می‌کند. در همین حال یکی از سربازهایش بن در تلاش است تا گذشته را به یاد بیاورد. در این میان رازهای شومی آشکار می‌شود. اگر از تماشای توطئه و رمز و راز خوشتان می‌آید این فیلم را تماشا کنید چون یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “بکت” است و به لطف اجرای واشینگتن دیدنی است.


5. گزارش اقلیت – Minority Report – 2002

یک تریلر علمی تخیلی از “استیون اسپیلبرگ” (Steven Spielberg) که تقدیر و سرنوشت را به بازی می‌گیرد. داستان در آینده رخ می‌دهد که پلیس می‌تواند قبل از وقوع جرم مجرمین را بشناسد و آنها را دستگیر کند. افسر جان (تام کروز “Tom Cruise”) به دنبال یک تکنولوژی است که او را به عنوان یک مجرم معرفی می‌کند. او دست به جرم می زند اما در عین حال از ماجرای بزرگ‌تری پرده برمی دارد. این داستان دو ساعت و نیمه از آغاز تا پایان بیننده را با خود همراه می‌کند. طرفداران فیلم‌های تعقیب و گریز و تریلر از تماشای این فیلم لذت می‌برند.


4. ای برادر، کجایی؟ – O Brother, Where Art Thou – 2000

یک کمدی موزیکال به کارگردانی برادران کوئن با اقتباس از ادیسه یونانی. “جرج کلونی” (George Clooney) در این ماجراجویی نقش اولیس را برعهده دارد. در این فیلم داستان مردی را تماشا می‌کنید که از زندان فرار می‌کند تا به جستجوی گنج بپردازد. این ماجراجویی طبق انتظار پیش نمی‌رود، اما شخصیت‌ها با تجربه جالبی روبرو می‌شوند. اگر به دنبال یک اثر متفاوت هستید این کلاسیک مدرن را تماشا کنید چون یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “بکت” است.

همچنین بخوانید: بهترین سریال‌های ژاپنی رازآلود که از تماشای آنها لذت می‌برید


3. از نفس افتاده – Breathless – 1960

یک درام جنایی فرانسوی از “ژان-لوک گدار” (Jean-Luc Godard) درباره یک سارق که بعد از قتل یک پلیس تحت تعقیب است. او به همراه دوست دخترش پاتریشیا به ایتالیا فرار می‌کند. این فیلم اقتباسی یکی از بهترین آثار این کارگردان است. “جین سیبرگ” (Jean Seberg) و “ژان-پل بلموندو” (Jean-Paul Belmondo) بازیگران فیلم هستند و پای یک داستان عاشقانه هم در میان است. اگر آغاز عاشقانه “بکت” را دوست داشتید این فیلم را تماشا کنید.


2. فراری – The Fugitive – 1993

یک درام تریلر اکشن به کارگردانی “اندرو دیویس” (Andrew Davis) و براساس یک سریال تلویزیونی محصول سال 1963 درباره مردی که به اشتباه به قتل همسرش متهم شده است. او بعد از یک تصادف قراری می‌شود. او از زندان فرار می‌کند تا خودش به حقیقت دست پیدا کند، اما نمی‌تواند به کسی اعتماد کند. “هریسون فورد” (Harrison Ford) و “تامی لی جونز” (Tommy Lee Jones) در این فیلم حضور دارند. “فراری” یکی از فیلم‌های موردعلاقه “جان دیوید واشینگتن” و یکی از بهترین فیلم‌های مشابه “بکت” است.


1. برزیل – Brazil – 1985

یک فیلم فانتزی علمی تخیلی از “تری گیلیام” (Terry Gilliam) که ماجرای جذابی را به نمایش می‌گذارد. این داستان کمیک تاریک درباره سام لوری است که قربانی یک توطئه می‌شود. او که به دنبال یک تروریست است به ماجراهای پیچیده‌تری از دروغ و هویت‌های تقلبی برمی خورد. اگر داستان رازآلود “بکت” را دوست داشتید حتماً از این فیلم خوشتان می‌آید.

همچنین بخوانید: 10 مورد از ناراحت‌کننده‌ترین مرگ‌های آثار دیزنی


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم