سریال “طعم گیلاس کاملاً جدید” (Brand New Cherry Flavor) و سریال‌های مشابه

سریال “طعم گیلاس کاملاً جدید” درباره یک کارگردان به نام لیزا است که به دنیای جادوی تاریک وارد شده و به دنبال انتقام است. این کارگردان متوجه می‌شود که یک تهیه کننده ثروتمند هالیوودی پروژه محبوب او را سرقت کرده و از یک جادوگر کمک می‌گیرد. مسلماً این نقشه انتقام طبق خواسته لیزا پیش نمی‌رود و او به زودی متوجه می‌شود که موجودات باستانی به دنبالش هستند. اگر فضای معماگونه و موجودات سورئال این سریال را دوست داشتید در اینجا می‌خواهیم سریال‌های مشابه را معرفی کنیم. با پروشات همراه باشید.


7. هملوک گرو – Hemlock Grove – 2013-2015

داستان در شهری سورئال رخ می‌دهد و درباره ماجراهای عجیب این شهر است. ظاهراً بیشتر ساکنین شهر نیروهای مخوف دارند و انگیزه‌های پس کارهایشان مشخص نیست. این سریال هم مثل “طعم گیلاس کاملاً جدید” نیروهای باستانی و موجودات عجیب را به دنیای امروز و فضای ترسناک آن می‌آورد. پس حتماً تماشایی است.

همچنین بخوانید: بهترین پیچش‌های داستانی فیلم‌های رازآلود که بینندگان از آن خبر داشتند


6. چیزهای عجیب‌تر – Stranger Things – 2016

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های امروز که در شهری کوچک در سال‌های 1980 رخ می‌دهد. در این شهر موجودات عجیب و مرموز پسربچه‌ای را می‌ربایند. از آنجاییکه داستان از نگاه بچه‌ها روایت می‌شود و ریتم جالبی دارد بسیار محبوب شده است. به زودی ساکنین این شهر کوچک باید با موجودات عجیب سروکله بزنند.


5. انجام نشده – Undone – 2019

این سریال سورئال به خاطر سبک انیمیشن خود بسیار محبوب شده است. آلما بعد از یک تصادف مرگبار متوجه می‌شود می‌تواند در زمان سفر کند، اما تصور نکنید این هم یکی دیگر از سریال‌های کلیشه است. چون او با استفاده از قدرت‌های جدید خود واقعیت را به بازی گرفته و می‌خواهد به رازهای مرگ پدرش پی ببرد. بنابراین یک ماجراجویی جذاب و دیدنی را شروع می‌کند. این سریال هم مثل سریال “طعم گیلاس کاملاً جدید” یکی از سریال‌های دیدنی است.


4. داستان عامه‌پسند – Penny Dreadful – 2014-2016

اگر می‌خواهید از ماجراهای ترسناک و جادویی معاصر فاصله بگیرید این سریال شما را با موجوداتی روبرو می‌کند که قرن‌ها ما را ترساندند. دنیای این سریال پر از شخصیت‌های مختلف است، از دراکولای “برام استوکر” گرفته تا دکتر جکیل و هاید و دوریان گری. این سریال با معرفی زامبی‌ها و جادوگران داستان‌های آشنا یکی از بهترین سریال‌هاست.

همچنین بخوانید: معرفی ۱۰ انیمه‌ی سریالی متفاوت و جذاب در ژانر معمایی و رازآلود


3. کانال صفر – Channel Zero – 2016-2018

اگر به دنبال تماشای سریالی با ایده‌های عجیب و غریب هستید این سریال مناسب شماست. یک سریال آنتولوژی در چهار فصل که هر قسمت آن یک داستان ترسناک مجزا دارد. داستان‌های جذابی از موجودات شوم و شرور که خواب را از چشم‌های شما می‌رباید. یکی از بهترین سریال‌های مشابه سریال “طعم گیلاس کاملاً جدید” شما را میخکوب می‌کند.


2. فرا طبیعی – Paranormal – 2020

یک سریال مصری درباره دکتری که دنیای اطرافش سورئال و عجیب شده. نیروهای مرموز و جادویی اطرافیان او را تهدید می‌کند و حالا برای حل مشکلات آنها باید به ماجراهای مختلف قدم بگذارد. ارتباط جالب میان یافته‌های علمی این شخصیت و واقعیت هم جنبه جالب این سریال است که آن را چندلایه تر می‌کند.


1. دفتر مرگ – Death Note – 2006-2007

یکی از بهترین انیمه های موجود درباره یک دانش آموز دبیرستانی که به دفتر خدای مرگ بر می‌خورد. این سریال براساس یک مانگای ژاپنی ساخته شده و ماجراهای جذاب خدای مرگ را به دنیای امروز می‌آورد. شخصیت اصلی با قدرت‌های به دست آمده در نتیجه دفتر مرگ نقش خدا را پیدا می‌کند. این سریال یک شاهکار در ژانر خود است که شخصیت اصلی را به نمایش می‌گذارد. همانطور که در سریال “طعم گیلاس کاملاً جدید” لیزا قدرت تازه‌ای پیدا کرده شخصیت این سریال هم با وجود دفترچه نیروی تازه‌ای دارد.

همچنین بخوانید: 10 انیمه جذاب شبیه دفتر مرگ (Death Note) که باید تماشا کنید


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم