بهترین انیمه ها درباره داستان پریان که می‌توانید تماشا کنید و لذت ببرید

انیمه های فراطبیعی موجودات اساطیری و عجیب را نمایش می‌دهند، اما شاید درباره داستان پریان انیمه های زیادی ندیده باشید. پریان موجودات ظریف و کوچک دنیای اساطیر و داستان‌ها هستند. آن‌ها در ژانر فانتزی دیده می‌شوند و از موجودات معصوم تا شرور را شامل می‌شوند. در اینجا بهترین انیمه ها درباره داستان پریان را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. بشریت نزول یافته – Humanity Has Declined – 2012

در یک دنیای پساآخرالزمانی که بیشتر انسان‌ها از دنیا رفته‌اند، پریان دیده می‌شوند. یک دختر بازمانده میان پریان زندگی می‌کند و رفتار آنها را پیش می‌گیرد. او به امید برقراری صلح بین انسان و پریان می‌خواهد با انسان‌های باقیمانده ارتباط برقرار کند. اما بدجنسی پریان و علاقه‌شان به آبنبات کار را سخت می‌کند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های فراطبیعی با مضمون برشی از زندگی که باید تماشا کنید


9. ارل و پری – The Earl And The Fairy – 2008

لیدیا پزشک پریان با اطلاعات خود درباره فولکلور و دارو به موجودات ماورایی کمک می‌کند. او در یک کلبه زندگی می‌کند و به خاطر توانایی دیدن پریان موجود عجیبی تلقی می‌شود. اما وقتی مرد جوان و خوشتیپی به نام ادگار به خانه او می‌آید زندگی‌اش عوض می‌شود. او یک ارل است و به دنبال کسی است تا درباره پریان بداند. کمی بعد لیدیا به او کمک می‌کند و ماجرایشان شروع می‌شود.


8. پایان جهان – WorldEnd – 2017

از زمان انقراض انسان به دست موجودات ترسناکی به نام هیولاها بیش از 500 سال گذشته. انسان‌های باقیمانده در جزیره‌های شناوری زندگی می‌کنند تا شناسایی نشوند. مبارز جوانی به نام ویلم به هوش می‌آید و وقتی از شرایط باخبر می‌شود فوری به یکی از این جزایر شناور فرار می‌کند. او شهر به شهر برای زنده ماندن هر کاری انجام می‌دهد، حتی شده نگهداری از انبار اسلحه. از قرار معلوم این سلاح‌ها مال بچه‌های پری مانندی است که باید در شرایط لازم با هیولاها مبارزه کنند. این انیمه یکی از بهترین انیمه ها درباره داستان پریان است.


7. عروس جادوگر باستان – The Ancient Magus’ Bride – 2017

هاتوری از موقع رفتن والدینش سعی کرده در جهان جایگاهش را پیدا کند. او می‌تواند پریان را ببیند و از آنجاییکه این توانایی کم دیده می‌شود او را در بازار بردگی برای فروش می‌گذارند. با این حال او فقط می‌خواهد به خانه برگردد. سرانجام موجودی انسان مانند او را به خانه می‌برد. جایی که پر از موجودات اساطیری و تعداد کمی انسان است. اما ظاهراً او هاتوری را عروس خود می‌داند نه برده‌اش.


6. کارمندان مخفی نیمه شب – Midnight Occult Civil Servants – 2019

این انیمه درباره شخصیت‌هایی است که پرونده‌های مربوط به موجودات اساطیری را برعهده می‌گیرند. آراتا بعد از عضویت در این گروه اولین ماموریتش را شروع می‌کند. او متوجه می‌شود می‌تواند زبان این موجودات را بفهمد و این توانایی بین انسان‌ها کم دیده می‌شود. به علاوه یک تنگو متوجه می‌شود که آراتا جنگیر مشهوری از دوره هی آن ژاپن است. آراتا اول از چیزی خبر ندارد اما به تدریج متوجه می‌شود با دنیای فراطبیعی ارتباطی دارد. اگر این ماجراجویی را دوست دارید باید بدانید این انیمه یکی از بهترین انیمه ها درباره داستان پریان است.

همچنین بخوانید: 10 فیلم ترسناک جذاب و دیدنی شبیه فیلم فعالیت فراطبیعی (Paranormal Activity)


5. شوگو چارا – Shugo Chara – 2007

آمو هیناموری به خاطر رفتار آرامش تحسین می‌شود اما در حقیقت زیادی ترسو است. اما خودش دوست دارد اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد. یک شب آرزو می‌کند آنطور که دوست دارد باشد و صبح روز بعد همانطور بیدار می‌شود و روی تختش سه تخم رنگی می‌بیند. این تخم باز شده و توی آن سه پری نگهبان دیده می‌شوند. شاید همه یک فرشته نگهبان داشته باشند اما آمو حالا سه فرشته نگهبان دارد. پس اگر دوست دارید داستان او و فرشته‌هایش را تماشا کنید این انیمه را ببینید چون یکی از بهترین انیمه ها درباره داستان پریان است.


4. پری بطری – Bottle Fairy – 2013

چهار پری با علاقه به زندگی انسان‌ها دوست دارند به دنیای آنها بروند. این پری‌ها دوست دارند با سنت‌های انسان‌ها آشنا شوند، اما هیچ کدام شان نمی‌دانند از کجا شروع کنند. در ابتدا یک دانشجوی کالج و دختری جوان را می‌بینند. دو انسان هم از دیدن این پری‌ها خوشحال هستند. درون مایه جادویی این انیمه را دیدنی کرده است.


3. طناب طلایی: گام اول – La Corda D’Oro: Primo Passo – 2006

آکادمی سیسو دانش آموزانش را به دو گروه تقسیم می‌کند، یک گروه جنرال و یک گروه موسیقی. اعضای گروه جنرال یونیفرم خاکستری و اعضای گروه موسیقی یونیفرم سفید می‌پوشند. کاهوکو دانش آموز جنرال است که در اولین کلاسش با یک پری جوان به نام لی لی آشنا می‌شود. با این که او این مواجهه را عجیب می‌داند، اما لی لی تصمیم می‌گیرد به دنبالش برود. مدرسه تصمیم دارد یک رقابت موسیقی برگزار کند و اسم کاهوکو هم بین دانش آموزان منتخب دیده می‌شود. پس لی لی دوباره او را دیده و یک ویولن جادویی را به او می‌دهد تا در رقابت استفاده کند. با این که کاهوکو استعداد هنری ندارد، اما می‌ترسد این پیشنهاد را رد می‌کند.


2. شوگر پری سفید کوچولو – A Little Snow Fairy Sugar – 2001

در یک جنگل رازآلود موجوداتی پریان مانند زندگی می‌کنند. آن‌ها آب و هوا و حتی باد را هم کنترل می‌کنند و اصلاً همین مسئولیت را برعهده دارند. به همین دلیل پریان آب و هوا نام دارند. شوگر، سالت و پپر سه پری هستند که می‌خواهند عنوان پری آب و هوا را به دست بیاورند. برای همین کار باید آزمون بدهند اما نمی‌دانند از کجا شروع کنند. بعد دختر جوانی را می‌بینند که پری‌ها را می‌بیند و از او کمک می‌خواهند. دخترک اول نمی‌داند به آنها کمک کند یا نه، چون می‌خواهد زندگی آرامی داشته باشد. این انیمه یکی از بهترین انیمه ها درباره پریان است که باید آن را تماشا کنید.

همچنین بخوانید: معرفی 13 سریال جذاب و دیدنی با ژانر فراطبیعی در تاریخ سینما که نباید از دست بدهید


1. کمدی پارک شگفت انگیز – Amagi Brilliant Park – 2014

سیا خودشیفتگی را به حد اعلا می‌رساند و هیچ حد و مرزی قائل نیست. طوری که خودشیفتگی‌اش هرروز بیشتر می‌شود. همکلاسی زیبا اما تنهایش سنتو از او می‌خواهد در پارک همدیگر را ببینند. او به پارک می‌رود اما می‌بیند که همه کارمندان آنجا پری هستند. سیا هم می‌تواند با ترفندهایی می‌تواند مدیر جدید این پارک شود. درصورتی که پارک در عرض چند ماه رونق پیدا کند بسته می‌شود.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم