بهترین سریال‌های مشابه “آقای کورمان” (Mr. Corman) که باید تماشا کنید

“آقای کورمان” یک سریال کمدی با حضور “جوزف گوردون-لویت” (Joseph Gordon-Levitt) و ساخته اوست که داستان یک شخصیت بی نام و کشمکش او با اضطراب را نشان می‌دهد. جاش کورمن معلم کلاس پنجم است که هیچ چیز در زندگی او سر جای خودش نیست. جنگ و دعوا با اعضای خانواده و تنهایی او، حتی در میان رفقا، مشکلاتش را بیشتر می‌کند. اگر از تماشای زندگی و مشکلات این شخصیت خوشتان آمده در اینجا بهترین سریال‌های مشابه “آقای کورمان” را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


6. ریتا – Rita – 2012-2020

“ریتا” یک سریال کمدی دانمارکی از “کریستین تورپ” است. ریتا مادر مجردی است که تصمیم می‌گیرد معلم شود تا از دانش آموزان در برابر والدینشان محافظت کند. او همیشه آماده محافظت از بچه‌هاست و در این شرایط از خودش هم می‌گذرد. او هم مثل “آقای کورمان” مشکلات مختلفی دارد اما نمی‌گذارد این مشکلات مانع حرفه‌اش شوند.

همچنین بخوانید: 10 فیلم کمدی سیاه دیدنی که احتمالا فراموششان کرده‌اید


5. تو بدترینی – You’re the Worst – 2014-2019

یکی از بهترین سریال‌ها عاشقانه چند سال اخیر درباره ماجرای عاشقانه بین گرچن و نویسنده‌ای بی ادب و خودشیفته به نام جیمی. اگر به دنبال یک سریال با حال و هوای کمدی و عاشقانه هستید این سریال را تماشا کنید چون یکی از بهترین سریال‌های مشابه “آقای کورمان” است.


4. A.P. Bio – 2018

دکتر جک پروفسور فلسفه است که شغلش در دانشگاه هاروارد را از دست داده و زندگی‌اش بهم می‌ریزد. حالا جز بازگشت به زادگاهش چاره دیگری ندارد و در آنجا در دبیرستان بیولوژی درس می‌دهد. با این حال این حقیقت را قبول نمی‌کند و اصلاً به حرفه جدیدش علاقه ندارد. این سریال هم در نمایش ماجرای بین معلم و دانش آموزان موفق عمل می‌کند.


3. ویلفرد – Wilfred – 2011-2014

یک سریال کمدی سیاه سورئال براساس یک سریال استرالیایی به همین نام درباره رایان نیومن که وکیل افسرده‌ای است و به خودکشی فکر می‌کند. او سگ همسایه را در هیبت یک سگ کت شلوارپوش می‌بیند. به تدریج به این سگ علاقه مند می‌شود و او را تنها دوستش می‌بیند. سبک سورئال این سریال هم مشابه “آقای کورمان” است و مثل همان سریال کشمکش با مشکلات را نشان می‌دهد.

همچنین بخوانید: بهترین فیلم‌های کمدی رمانتیک شبیه فیلم روی کاغذ خوب (Good on Paper)


2. بوجک هورسمن – BoJack Horseman – 2014-2020

یک سریال انیمیشن درباره دنیای موازی که انسان‌ها و حیوانات سخنگو با هم زندگی می‌کنند. شخصیت اصلی سریال بازیگری است که حرفه‌اش بهم ریخته و امیدوار است با چاپ زندگی نامه‌اش زندگی تاره‌ای شروع کند. او به افسردگی و اضطراب مبتلاست. بنابراین به الکل و مواد و خودآزاری روی می‌آورد. گرچه مشکلات کورمان به اندازه بوجک جدی نیستند اما او هم به خودآزاری روی آورده بود.


1. این سربالایی – This Way Up – 2019

یک سریال کمدی بریتانیایی درباره یک زن جوان ایرلندی کاتولیک که دچار فروپاشی عصبی شده و به یک مکان بازپروری می‌رود. بعد از مرخص شدن از آنجا سعی می‌کند به زندگی عادی برگردد. او به عنوان یک معلم انگلیسی به بچه‌های خارجی درس می‌دهد و به پدر یکی از دانش آموزانش علاقه مند می‌شود. این سریال هم یکی از بهترین سریال‌های مشابه “آقای کورمان” است که باید تماشا کنید.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم