بهترین قهرمان‌های انیمه شونن که می‌توانند الگوی خوبی باشند و باید آنها را بشناسید

بدون شک شونن یکی از بهترین ژانرهای انیمه است که انیمه دوستان حداقل چند سریال انیمه شونن، از “دراگون بال زد” (Dragon Ball Z) گرفته تا “ناروتو” (Naruto) را تماشا کرده‌اند. انیمه و مانگاهای شونن با عناصر اکشن و ماجراجویی دیدنی هستند و همه از آن لذت می‌برند. این موضوع درباره قهرمان‌های شونن هم صدق می‌کند. در عصر مدرن هنرمندان بسیاری فرمول شونن را دنبال می‌کنند، اما به طور کلی قهرمان‌های شونن به خاطر شجاعت، اراده و وفاداری‌شان الگوی خوبی هستند. به همین دلیل در اینجا بهترین قهرمان‌های انیمه شونن را به شما معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


10. سوما در “جنگ غذاها” (Food Wars)

گرچه سوما گاهی اوقات رفتارهای ناخوشایندی دارد و مردم را اذیت می‌کند، اما چه بخواهید آشپز شوید یا نه درهر صورت الگوی خوبی است. او یک قهرمان کلاسیک شونن است که به جای مشت زدن در آشپزخانه و آشپزی خلاقیت به خرج می‌دهد. او یک بچه خلاق است که از هر چالشی استقبال می‌کند و حتی در شرایط نامناسب هم بدون این که خودخواه باشد اعتماد به نفس دارد. او خوب می‌داند چه زمانی به دوستانش تکیه کند و چه زمانی به خود، بنابراین الگوی خوبی است.

همچنین بخوانید: شخصیت‌های شرور اما بیگناه انیمه که فقط به اسم شرور بودند


9. الریک در “کیمیاگر تمام فلزی: برادری” (Fullmetal Alchemist: Brotherhood)

آلفونس به همراه برادرش ادوارد یکی از رهبرهای “کیمیاگر تمام فلزی: برادری” است. آن‌ها کیمیاگران باهوش و شجاعی هستند که آلفونس از برادرش شجاع‌تر است. ادوارد کمی ترسو است اما آل فرق دارد. آلفونس با وجود اشتباهات و رنج هایش به خاطر مهربانی و صبوری خود الگوی خوبی است. حتی کسی که دشمن او باشد هم او را یک قربانی می‌بیند. با این وجود گرچه آلفونس آرام و مهربان است، اما از مبارزه نمی‌ترسد.


8. جاناتان جواستار در “ماجراجویی عجیب و غریب جوجو” (JoJo’s Bizarre Adventure)

جاناتان در ابتدا قهرمان بزرگی نبود، چون کمی لجباز است، اما سعی کرد قهرمان خوبی باشد. با این حال وقتی بزرگ شد به یک قهرمان تبدیل شد. او یک الگوی خوب و قهرمان شونن است که بدن ورزیده‌ای هم دارد. او را می‌توان یک نجیب زاده ویکتوریایی نامید که با هر دشمنی مبارزه می‌کند، و برای دیگران قربانی می‌شود، به خصوص برای همسرش ارینا. او با دیو جنگید و او را شکست داد، اما هرگز از برادر ناتنی‌اش متنفر نبود. او هم مثل کاپیتان آمریکا آماده قربانی شدن است و یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن محسوب می‌شود.


7. ایزوکو در “آکادمی قهرمان من” (My Hero Academia)

ایزوکو یکی از بزرگ‌ترین اسم‌های دنیای انیمه است که در زمان تولد قدرتی نداشت، اما قلبش قلب یک قهرمان بود. اراده‌اش باعث شد خوب تمرین کند و قدرت وان فور آل را دریافت کند. قدرتی که نه تقلید می‌شود و نه ربوده می‌شود، فقط به دست می‌آید. او قهرمانی قدرتمند و محتاط است که نیازهای دیگران را در اولیت قرار می‌دهد. او به علاوه صبور و همدرد است و به همین دلیل برای دوستان و بقیه جذاب است.


6. چاد در “بلیچ” (Bleach)

چاد تنها قهرمان اصلی “بلیچ” نیست، اما یکی از شخصیت‌های اصلی محسوب می‌شود و در مقایسه با شخصیت اصلی یعنی ایچیگو الگوی بهتری است. او همیشه جسمی قوی داشت، اما در کودکی با سواستفاده از قدرتش بقیه را اذیت کرد. اینجا بود که پدربزرگ محبوبش به او یاد داد سواستفاده نکردن از قدرت خودش نیازمند نیروی قوی است و آزار رساندن به دیگران راه حل خوبی نیست. بنابراین چاد هم به یک صلح دوست تبدیل شد. او حالا شخصیتی آرام و قوی، دانش آموزی خوب و دوستی وفادار است که ارزش قدرت واقعی را می‌داند.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌ها با باحال‌ترین شغل‌ها که شاید دانستن آن برایتان جالب باشد


5. سنکو در “دکتر استون” (Dr. Stone)

سنکو یکی از بهترین قهرمان‌های انیمه شونن است که می‌توانند الگوی خوبی باشند. او تأثیر مثبت علم را به خوبی نشان می‌دهد. شاید گهگاه کمی عجیب باشد، اما آدم بدی نیست. در حقیقت او می‌خواهند کل نجات بشر تا آخری زن و مرد و کودک را نجات دهد. سنکو در هر شرایطی آماده چالش است و به بیننده‌ها ثابت می‌کند هر مشکلی راه حلی دارد. خلاقیت، توانایی و خوشبینی او الهام بخش تماشاگران است.


4. آکیتارو در “نیروی آتش” (Fire Force)

آکیتارو به اندازه شینرا یا آرتور قهرمان قدرتمندی نیست، اما همچنان الگوی خوبی است. او کاپیتان کمپانی 8 است که مبارز و رهبر خوبی است. او یک آدم حرفه‌ای و سختکوش و مبارزی شجاع است که پختگی، کمال و جذابیت کافی داراست. او به تماشاگران یاد می‌دهد که حتی اگر قدرت درونی نداشته باشند می‌توانند با سختکوشی خود به کمال برسند.


3. تانجیرو در “شیطان کش” (Demon Slayer)

تانجیرو هرگز قصد نداشت شمشیرباز شود، اما وقتی موزان خانواده‌اش را سلاخی کرد چاره دیگری نداشت. تانجیرو از مرگ خانواده‌اش ترسید، اما هرگز به نفرت و خباثت دچار نشد. او فقط برای حق مبارزه می‌کند. تنها کسی که نفرت او را برانگیخته موزان است. بیشتر اهریمن‌های دیگر خودشان هم قربانی هستند و انسانیت خود را از دست دادند. تانجیرو خوب از این موضوع خبر دارد. بنابراین به عنوان یک الگو به مردم یاد می‌دهد که بیشتر افراد آزاردهنده خودشان قربانی هستند و به کمک نیاز دارند.


2. ایزومی در “هوریمیا” (Horimiya)

ایزومی در مقایسه با سنکو یا تانجیر یک الگوی فروتن است اما موضوع همینجاست. همه الگوها مجبور نیستند ابرقهرمان باشند. بعضی‌هایشان مثل ایزومی می‌دانند مردم چطور باید از مسائل کوچک لذت ببرند. ایزومی پسر خوش قلبی است که از زندگی اسقبال می‌کند و به دوستان و اطرافیانش اهمیت می‌دهد. او یک دوست پسر خوب و متعهد هم هست و برای کیوکو برادر خوبی است.

همچنین بخوانید: انیمه‌های کلیشه با پایان قابل پیشبینی که می‌توانید تماشا کنید


1. یوجی در “جوجوتسو کایسن” (Jujutsu Kaisen)

یوجی اسم بزرگ دیگری در دنیای شونن و ستاره این سریال فانتزی تاریک است. او از بسیاری جهات جلوه مدرن ایچیگو و یوسوکه است که بهترین ویژگی‌های قهرمان‌های اصلی شونن را در خود جمع می‌کند. یوجی پسر خوش قلبی است که برای هرگونه چالش آماده است و شاید در ظاهر کمی مسخره باشد، اما پسر شجاع و متعهدی است. او به عنوان یک آدم مهربان و بخشنده می‌خواهد جونپی را از شر ماهیتو نجات دهد. در شرایط غم انگیز قلبش می‌شکند و در مبارزه‌ها همراه و بااعتماد به نفس است.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها

بستن فرم

  1. سینا

    تیر 21, 1401

    چه مسخره.اینامیخوان جای لوفی و ناروتو و کیلوا و گون و ایتاچی و ایچیگو رو بگیرن؟
    ایتادوری که به هیچ وجه به اینانمیرسه ایزومی هم هیچی.سنکو و میدوریا و اینا دیگه کی هستن بخوان جای بزرگان رو بگیرن
    حالا تانجیرو شاید برسه بهشون

    پاسخ