شخصیت‌های شرور اما بیگناه انیمه که فقط به اسم شرور بودند

در دنیای انیمه شخصیت‌های شرور زیادی می‌بینیم. گاهی اوقات این شخصیت‌ها ثبات هویتی ندارند و اگر کسی چپ چپ نگاهشان کند  آنها را از بین می‌برند. گاهی اوقات شخصیت‌های حساسی هستند که شاید کارهای شرورانه‌ای انجام دهند اما هدفی دارند و آن را دنبال می‌کنند. به ندرت شخصیت شروری را می‌بینیم که کارهای خنده دار می‌کند یا فقط به اسم شرور است و هیچ حرکت بدی از او سر نمی‌زند. درست مثل سگی که پارس می‌کند و نمی‌گیرد. در اینجا شخصیت‌های شرور اما بیگناه انیمه که فقط به اسم شرور بودند را معرفی می‌کنیم. با پروشات همراه باشید.


8. هایاته خدمتکار مبارز – Hayate The Combat Butler – 2007

در شروع انیمه می‌بینیم که هایاته فکر می‌کرد برای بیرون آمدن از زیر دین یاکوزایی که با رفتن خانواده‌اش پیش آنها ماند، باید پسر بدی باشد. برای این کار تصمیم گرفت ناگی را بدزدد و با پول آدم ربایی بدهی‌اش را بدهد. نه تنها ناگی فکر می‌کرد هایاته عاشق اوست بلکه آدم رباهای دیگر هم به فکر انتقام از او می افتند. با وجود آنچه در ادامه رخ می‌دهد شک می‌کنیم او قهرمان باشد.

همچنین بخوانید: 12 انیمه برتر تاریخ درباره غذا و آشپزی


7. شوالیه‌های کال کال – Mon Colle Knights – 2000

در این انیمه پرنس با آموزش پدرش می‌خواهد یکی از شخصیت‌های شرور باشد. اما هربار می‌خواهد به کسی آسیب برساند نمی‌تواند. او دو همراه دیگر هم دارد که هربار برنامه‌ای می‌ریزند از پس آن برنمی آیند. به همین دلیل می‌توان پرنس را یکی از شخصیت‌های شرور اما بیگناه انیمه که فقط به اسم شرور بود، دانست.


6. سنت شیا – Saint Seiya – 1986-1989

بعضی از شخصیت‌های شرور فقط جنبه طنز دارند و کیت سیث اینگونه است. با این که به اسم شخصیت شرور است اما در مبارزه‌ها کاری نمی‌کند و فقط نظاره گر است. از آنجاییکه هرگز دستش به کسی نمی‌خورد حضورش فقط جنبه طنز دارد.


5. گابریل نزول کرده – Gabriel DropOut – 2017

یک انیمه احمقانه درباره گروهی فرشته که بعد از فارغ التحصیلی از بهشت به زمین می‌آیند. آن‌ها باید با رفتن به دبیرستان درباره انسان‌ها اطلاعات کسب کنند، با این حال آنجا با شیطان روبرو می‌شوند. ساتانیا یکی از این اهریمن‌هاست که خودش فکر می‌کند مایه عذاب انسان‌هاست و به بدترین جنایت‌ها دست می زند. درحالی که در واقعیت اصلاً کاری نمی‌کند. حتی در یک صحنه آنقدر کتک می‌خورد که می‌تواند قهرمان انیمه باشد.

همچنین بخوانید: بهترین انیمه‌های فراطبیعی با مضمون برشی از زندگی که باید تماشا کنید


4. ملوان ماه – Sailor Moon – 1992

یکی از بهترین شخصیت‌های شرور اما بی گناه انیمه توگه توگه در “ملوان ماه” است. او هیولایی است که باید با محافظان مبارزه کند. اما اوضاع طبق نقشه پیش نمی‌رود چون حتی حاضر نیست آینه‌ها را ببلعد، زیرا به نظرش بدمزه هستند. به همین دلیل آنقدر وقت کشی می‌کند تا محافظان آماده شوند.


3. اینویاشا – Inuyasha – 2017

در این انیمه اینویاشا و سسشومارو مشاورانی داشتند که همیشه با آنها بودند. هیچکدام از آنها در مبارزه‌ها شرکت نمی‌کردند و در مواقع خطر مخفی می‌شدند. مشاور سسشومارو در هر کاری، چه درست و چه خطا، از او تعریف می‌کرد. گرچه گاهی اوقات به اینویاشا حرف‌های بد می‌زد اما غیر از این کار دیگری از او برنمی آمد.


2. استار درایور – Star Driver – 2013

مارینو یکی از شخصیت‌های جالب این انیمه بود چون عضوی از گروه شخصیت‌های شرور به حساب می‌آمد، اما بیشتر ضدشروربود. او به اهداف گروه ایمان نداشت و فقط محض محافظت از خواهرش میزونو در گروه بود تا توجهات را به خود جلب کند. این انگیزه در اغلب کارهایش دیده می‌شود، مخصوصاً وقتی می‌فهمیم آن‌ها اصلاً خواهر نیستند، بلکه مارینو فقط کلونی است که خلق شده تا میزونو تنها نباشد. او یکی از بهترین شخصیت‌های شرور اما بی گناه انیمه است که حس همدردی‌مان را برمی انگیزد.

همچنین بخوانید: انیمه‌های کلیشه با پایان قابل پیشبینی که می‌توانید تماشا کنید


1. پاتلابور – Patlabor – 1989

ریچارد یکی از شخصیت‌های شرور “پاتلابور” بود که پروژه گریفون را برعهده داشت. او در ظاهر مردی خندان بود، درست مثل جین در “بلیچ” (Bleach). درست مثل جین لبخندهایش متفکرانه بودند، اما برخلاف او چندان زرنگ نبود. چون به عنوان یک شخصیت شرور به کسی آزار نمی‌رساند و حتی برای فرار شخصیت‌ها به آنها کمک می‌کرد.


امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید. منتظر شنیدن نظراتتان هستیم!

                               

دیدگاه‌ها (2)

بستن فرم

  1. amirreza

    شهریور 15, 1400

    الان میشه دقیقا بگی اوچیها ایتاچی از انیمه ناروتو اینجا چرا نیست؟؟؟؟؟

    پاسخ

    • یک نفر در پاسخ به amirreza

      شهریور 16, 1400

      توضیحات رو بخون تا بفهمی منظور از شرور اما بی گناه چیه. میگه کسایی که فقط طنزن و عملا هیچ کاری نمیکنن، ایتاچی برای هدفش گل قبیله اش رو فدا کرد، خوب یا بد، به هر حال گناه رو کرده. فکر کن، جنگ بین بزرگسالان بوده و ایتاچی حتی بچه های کوچیک و زبون بسته رو هم کشت. این اگر اسمش رو نمیشه شرور گذاشت، پس چیه ؟ توی دنیای وارکرافت، یکی بود سیلواناس ، یک مکان بزرگ و عظیم رو آتش زد تا از جنگ های آینده پیشگیری کنه، ایتاچی هم دقیقا کار سیلواناس رو تکرار کرد. صد نفر رو کشت تا از کشته شدن هزار نفر جلوگیری کنه. اما به هر حال، این دلیل نمیشه آدم ها رو نکشته باشه و بی گناه باشه.

      پاسخ